فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت

سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از اواسط بهمن ماه آغاز خواهد شد. در کمتر از یک ماه مانده به برگزاری این مراسم علی سرتیپی و منوچهر هادی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم رحمان 1400 اعلام کردند که این فیلم را از بخش مسابقه خارج خواهند کرد.

دلیل خروج فیلم رحمان 1400 از جشنواره فیلم فجر

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم رحمان 1400 اظهار داشتند که با احترام به دبیر محترم جشنواره و هیئت انتخاب فیلم‌ها، تصمیم گرفتند که فیلم را از بخش مسابقه خارج کنند تا سر فرصت بتوانند مراحل فنی و پایانی کار را انجام داده و آن را با دقت بیشتری برای اکران عمومی آماده کنند.فیلم رحمان 1400

در فیلم رحمان 1400 نام بازیگران بزرگی چون مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، ساره بیات و غلامرضا نیکخواه به چشم می‌خورد. البته نام همسر منوچهر هادی، کارگردان این اثر یعنی یکتا ناصر هم در میان بازیگران این مجموعه به چشم می‌خورد. امروز همزمان با اعلام خبر انصراف این فیلم از جشنواره ملی فیلم فجر، از اولین پوستر فیلم که توسط محمد روح‌الامین طراحی شده بود، هم رونمایی شد.فیلم رحمان 1400

نویسنده این اثر بابک کایدان می‌باشد. فیلمبرداری رحمان 1400 از مرداد سال 97 آغاز شده و در مهر ماه به پایان رسیده است. انتظار می‌رود که این فیلم در ماه‌های باقی مانده از سال 97 به روی پرده‌های سینما در سراسر کشور آید. به نظر می‌رسد که داستان این فیلم در رابطه با زندگی شخصی با نام رحمان (با بازی سعید آقاخانی) است که درگیر مشکلات مالی فراوان است و قصد دارد از مدیرعامل شرکتش، آقای جالوسی (با بازی مهران مدیری) تقاضای کمک کند. اما مدیر او برای کمک چکی برای سال 1400 می‎کشد.

غایبان دیگر جشنواره فیلم فجر

البته ساخته منوچهر هادی تنها غایب مراسم جشنواره فیلم فجر امسال نیست. فیلم‌هایی مانند “سرکوب” ساخته رضا گوران، “لابیرنت”، “نبات”، “نرگس” و جدیدترین اثر سروش صحت نیز در لیست غایبان مراسم امسال جشنواره فیلم فجر قرار داند.

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.