فال متولدین مرداد

فال متولدین مرداد – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

کمتر از یک روز به شروع دومین ماه از فصل تابستان باقی مانده است و به زودی ماه تیر را پشت سر خواهیم گذاشت. حالا زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا با خواندن فال متولدین مرداد ماه با خصوصیات و یژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن اینگونه مطالب سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین مرداد برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولد آن در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین مرداد ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین مرداد – مردان

مردان مردادی طبع گرم و خشکی دارند و برخلاف ظاهر خوش برخورد و مهربان خود، بسیار زود از کوره در می‎روند. این افراد پدرانی باعشق اما تندخویی هستند که قلب آنها بسیار زود نرم می‌شود. اهل خوشگذرانی هستند اما نه با ولخرجی. مردادی‌ها زیاد در معرض تهمت قرار می‌گیرند اما از آنجاییکه گذشت دارند آنها را به دست فراموشی می‌سپارند. باوجود ظاهر غلط انداز این افراد همواره در زندگی راه درست را می‌روند و به انحراف کشیده نمی‌شوند، اما به سختی به مقامات بالا دست پیدا می‌کنند.

مردان متولد مرداد فرزند محبوب خانواده هستند، اما در زندگی زناشویی اختلافاتی دارند، با این حال از فرزند شانس خواهند آورد. این افراد در سن 7 و 17 سالگی با خطر مواجه می‌شوند، اما با عبور از آنها عمر طولانی خواهند داشت و در صورت داشتن زندگی سالم بیش از 70 سال عمر خواهند کرد. آنها شریک خوبی نیستند و در صورت شراکت ضرر خواهند کرد. انگشتر عقیق برای آنها خوش یمن است و یکشنبه روز شانس آنها.

فال متولدین مرداد – زنان

زنان مرداد ماهی طالع روشنی دارند. این افراد به طور ذاتی خوش صحبت، خوش طبع، خوش اندام و متناسب هستند. در اوایل زندگی این زنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهند کرد و حتی رنج بسیاری خواهند کشید، اما هر بیشتر در مسیر زندگی گام برمی‌دارند، آرامش و آسایش روی خود را به آنها نشان می‌دهد. زنان مردای اصولاً بعد از ازدواج در رفاه و خوشبختی خواهند بود و همسر آنها غم‌خواری خوبی برای باقی دوران زندگیشان خواهند ماند.

این افراد تمایلی به داشتن خانواده‌های پرجمعیت با بچه زیاد نیستند و جمع کوچک و گرم خود را به همه چیز ارجع‌تر می‌دانند. قسم دروغ و مال حرام در زندگی این زنان جایی ندارند. آنها بسیار زود جوشند و در مقابل ناحق زود کنترل خود را از دست می‎دهند. در زندگی یک خطر بسیار بزرگ آنها را تهدید می‌کند و در صورت گذر از آن آرامش در ادامه همراه آنان خواهد بود. رنگ سبز و سفید و سنگ فیروزه برای زنان مرداد ماهی بسیار خوش یمن است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اسفند

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه فروردین

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اردیبهشت

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه خرداد

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه تیر

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar رامتین گفت:

    تیر خرابه که متین خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.