فیلم های ایرانی

فیلم‌هایی ضعیف با بازیگرانی مشهور: فیلم های ایرانی اخیر که نباید تماشا کنید

شاید برای همه ما پیش بیاید که برای حضور یک بازیگر محبوب در فیلم های ایرانی به دیدن آن تشویق شویم و فکر کنیم که فیلم خوبی در انتظارمان است. اما در واقع به همه‌ی ما ثابت شده که حضور یک بازیگر با کارنامه‌ی خوب و درخشان، عاملی برای تایید یک فیلم یا یک اثر نبوده است. در این روزها شاهد انتشار فیلم‌های مختلفی هستیم که در این فیلم‌ها بازیگران مشهور و محبوبی حضور دارند اما فیلم‌ها چنگی به دل نمی‌زنند. در ادامه برخی از فیلم های ایرانی ضعیف با بازیگرانی مشهور و محبوب را معرفی خواهیم کرد که نباید تماشا کنید.

فیلم های ایرانی ضعیف

فیلم لتیان

لتیان در نگاه اول یک فیلم با بازیگران محبوب و مشهوری چون امیر جدیدی، حسن معجونی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پریناز ایزدیار و علیرضا ثانی‌فرد است که نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. در واقع انتظار داریم که تعدادی بازیگر خوب، یک فیلم عالی را برای مخاطب به ارمغان آورده باشند. رنگ و لعاب فیلم بسیار خوب است اما انتظار محتوای خاصی از آن نداشته باشید. شخصیت پردازی فیلم بسیار ضعیف است. سوالات و ابهامات زیادی در پایان فیلم در ذهنتان ایجاد خواهد شد. تصمیمات منطقی در شخصیت‌ها دیده نمی‌شود. این فیلم مشابه بسیاری فیلم‌های دیگر است که تعدادی دوست در یک سفر در کنار هم هستند. در نهایت پایان فیلم برای هیچکس رضایت‌بخش نبوده و اصلا توصیه نمی‌کنیم که این فیلم خوش رنگ و لعاب را تماشا کنید.

فیلم دوئت

دوئت با حضور هدیه تهرانی، نگار جواهریان و علی مصفا ساخته شده و در واقع تاثیر روابط گذشته بر زندگی کنونی را به تصویر می‌کشد. فیلم بسیار ضعیف و سرد ساخته شده و تا پایان فیلم محتوایی که مدنظر بود به درستی منتقل نخواهد شد. در واقع شاید ایده‌ی اولیه خوب بوده باشد اما نتیجه‌ی نهایی فیلم اصلا قابل قبول و جذاب نبوده و به جرات می‌توان گفت که در همان دقایق اولیه شما از دیدن ادامه‌ی فیلم دوئت منصرف خواهید شد.

فیلم حکایت دریا

فیلم حکایت دریا با بازیگری بهمن فرمان‌آرا، لیلا حاتمی، فاطمه معتمدآریا، صابر ابر، رویا نونهالی و علی نصیری ساخته شده است. این فیلم در واقع ذهن شلوغ یک روشنفکر را به تصویر می‌کشد و زندگی پیچیده‌ی او را به نمایش می گذارد. روشنفکر فیلم به شکلی شعار زده سعی دارد اشاره کند که شخصیت‌های مهم ادبی جایشان در این جهان خالی است و اکنون زندگی بشر بسیار سطحی و بی‌ارزش شده است. به طور کلی شخصیت روشنفکر در این فیلم چندان خوب به نمایش گذاشه نشده است. از سوی دیگر تماشای دیالوگ‌های شعارزده و سطحی در این فیلم برای مخاطب جذابیت زیادی نخواهد داشت و بعید است بتوانید تا پایان فیلم را دنبال کنید.

فیلم مردی بدون سایه

فیلم مردی بدون سایه با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و امیر آقایی ساخته شده است. این فیلم موضوع و ایده‌ی بسیار جذابی را به تصویر کشیده اما در انتقال محتوا اصلا موفق نبوده است. در واقع فیلم در مورد یک نویسنده و کارگردان است که فیلمی با موضوع خشونت علیه زنان ساخته است. در نهایت نیز این مرد با شرایط زندگی، خودش دچار این بحران می‌شود و شکلی از خشونت در زندگی زناشویی‌اش رخ می‌دهد. پایان‌بندی فیلم بسیار ضعیف بوده و در نهایت سوالات زیادی در ذهن مخاطب به وجود خواهد آمد. در واقع تنها نکته‌ی فیلم همان ایده‌ی اولیه خشونت علیه زنان بود که اصلا به درستی ساخته و پرداخته نشد و اثری ناموفق را رقم زد.

فیلم رضا

فیلم رضا با بازی علیرضا معتمدی، سحر دولتشاهی و ستاره پسیانی ساخته شد. در این فیلم بیشترین چیزی که شاهد آن خواهید بود زیبایی، طبیعت، معماری و تاریخ اصفهان است. از سوی دیگر سعی شده تا روابطی روشنفکرانه و امروزی را به تصویر بکشد. روند فیلم بسیار کند و نامعلوم پیش می‌رود. زن و شوهری که در آرامش و ملایمت به صورت توافقی از هم جدا می‌شوند و پس از طلاق باز هم بهم سر می‌زنند. در واقع در این فیلم شاهد مردی آرام و زنی امروزی هستیم که می‌توان گفت زن، زندگی مرد را به بازی گرفته و هر لحظه که بخواهد تصمیم می‌گیرد برود یا بازگردد. در نهایت فیلم برایتان بسیار کسل‌کننده و خسته‌کننده خواهد بود اما یک زندگی امروزی و روابط مدرن به خوبی تصویر شده است.

بیشتر بخوانید: ترتیب فیلم های مارول – تماشای فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به‌ترتیب تاریخ اکران
بیشتر بخوانید: لیستی از فیلم های معمایی و راز آلود برای طرفداران این ژانر جذاب و هیجان‌انگیز
بیشتر بخوانید: فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری: فیلمی نیمه کاره و مخاطبانی که به دنبال نسخه کامل آن هستند

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.