شکایت جانی دپ

ماجراهای شکایت جانی دپ و امبر هرد، همسر سابقش همچنان ادامه دارد!

احتمالاً در جریان هستید که 2 سال قبل امبر هرد با ادعای ضرب و شتم توسط جانی دپ از او شکایت کرد و این رابطه به پایان رسید. در همین راستا جانی دپ و امبر هرد از یکدیگر جدا شدند و مشکلات زیادی برای جانی دپ به وجود آمد. درواقع در آن سال، امبر هرد تصاویری از صورت کبود و زخمی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و با ادعای اینکه جانی دپ او را کتک زده، از او شکایت کرده بود. اما اکنون در پی همین داستان، جانی دپ از امبر هرد شکایت کرده که در ادامه ماجرا را برایتان شرح خواهیم داد. باید بگوییم ماجراهای شکایت جانی دپ و امبر هرد، همسر سابقش همچنان ادامه دارد!

شکایت جانی دپ از امبر هرد

بر اساس گزارش‌ها به تازگی جانی دپ از امبر هرد، همسر سابقش شکایت کرده و دلیل این شکایت کمی عجیب بوده است. در واقع جانی دپ به دلیل اتهامات و ادعای دروغین امبر هرد در راستای کتک زدن او، از او شکایت کرده و عنوان کرده که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و کاملاً صحنه‌سازی است. در واقع جانی دپ این ادعای امبر هرد را یک ادعای فریبکارانه دانسته است. البته وکیل جانی دپ نیز اشاره کرد که او هرگز امبر هرد را مورد ضرب و شتم قرار نداده و این یک ادعای دروغین است.

ماجراهای شکایت جانی دپ

باید بگوییم که این ماجرا دوباره از زمانی آغاز شد که امبر هرد در رابطه با خشونت خانگی در ازدواجش با روزنامه‌ای در اواخر سال 2018 صحبت کرد و این صحبت‌ها به چاپ رسید. جانی دپ هم زیر بار نرفت و پس از انتشار این مقاله اعلام که خود او در معرض این خشونت خانگی قرارگرفته و در واقع قربانی این ماجرا است. جانی دپ در ادامه اشاره کرد که به دلیل این ادعای ساختگی، از فیلم دزدان دریایی کارائیب کنار گذاشته شد و آسیب‌های زیادی در این راستا در زمینه کاری به او واردشده است.

گفته می‌شود که امبر هرد برای پیشرفت و شهرت بیشتر دست به این ادعای دروغین زده و به کمپین آزار زنان پیوسته که برایش مسائل مهمی را به همراه داشته است. البته هنوز حقیقت کاملاً مشخص نشده و از سوی دیگر جانی دپ ادعا دارد که امبر هرد با رابطه با ایلان ماسک، مدیر شرکت تسلا به او خیانت کرده است و اکنون به دلیل این اتهامات دروغ از امبر هرد تقاضای 50 میلیون دلار غرامت را دارد.

هنوز واقعیت ماجرا مشخص نیست و نمی‌توان گفت که حق با چه کسی است اما اگر این ادعا یک ماجرای ساختگی باشد باید بگوییم امبر هرد ضربه بزرگی به جانی دپ وارد کرده است.

امتیاز: 4.6 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.