کایلی جنر

مجله فوربز نام کایلی جنر را از لیست میلیاردرهای جهان حذف کرد

مجله فوربز سالانه لیستی از میلیاردرهای جهان را تهیه می‌کند و ثروت این افراد را مورد محاسبه و بررسی قرار می‌دهد. در دو سال گذشته کایلی جنر ثروتمندترین جوان و یک میلیاردر خودساخته معرفی شده بود و از مارک زاکربرگ نیز پیشی گرفت. این خبر در آن دوران جنجال زیادی را به همراه داشت و بسیاری از مردم معتقد بودند که کایلی خودساخته نیست بلکه به واسطه شهرت خانوادگی به چنین ثروت و موفقیتی رسیده است. از سوی دیگر مجله فوربز به تازگی نام کایلی را از لیست میلیاردرهای جهان حذف کرده که در ادامه جزییات این موضوع و علت این اقدام فوربز را شرح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین‌های جهان در سال 2019: کایلی جنر جوان‌ترین ثروتمند جهان شناخته شد!

نام کایلی جنر از لیست میلیاردرهای جهان حذف شد!

در روزهای گذشته مجله فوربز، خانواده کارداشیان و در واقع خانواده کایلی را به بزرگنمایی ثروتشان متهم کرد و اشاره شد که آنها ثروتشان را بیش از واقعیت عنوان کرده‌اند. به گفته‌ی فوربز این خانواده ارزش تجاری لوازم آرایشی کایلی را بیش از حد عنوان کرده‌اند تا او را به ثروتمندترین میلیاردر تبدیل کنند.

کایلی جنر

البته در پی این ماجرا، کایلی در توییتر خود این اتهام را رد کرد و چنین موضوعی را کاملا نادرست دانست. او همچنین عنوان کرد که هرگز قصد ندارد دروغ بگوید و این دارایی کاملا واقعی است. به هر جهت اکنون کایلی جنر از لیست میلیاردرهای جهان خط خورده و دیگر کایلی را با نام میلیاردر خودساخته نخواهیم دانست.

در حال حاضر تمام دارایی‌ها و سهام کایلی جنر به کمتر از 900 میلیون دلار می‌رسد و 340 میلیون دلار از این دارای مربوط به شرکت آرایشی او است. البته کایلی تنها میلیاردری نبوده که اینگونه متهم شده و دارایی خود را بیش از حد بزرگنمایی کرده است که در این میان می‌توان به دونالد ترامپ و دیگر ثروتمندان نیز اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با این اتهام به کایلی جنر عنوان کنید.

بیشتر بخوانید: تخم‌مرغ کایلی جنر که معروف شد و رکورد لایک تاریخ اینستاگرام را شکاند

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.