مردان کمتر مورد علاقه زنان

مطالعات نشان می‌دهند این نوع مردان کمتر مورد علاقه زنان هستند

تحقیقات جدید انجام شده درباره جذابیت مردان، نتایج جالب توجهی از جنبه‌های شخصیتی زنان را آشکار کرده است. بد نیست بدانید که چرا مردان باید از قرار دادن برخی از انواع عکس‌ها در پروفایل صفحات مجازی‌شان خودداری کنند. چرا که مطالعات نشان می‌دهند این نوع مردان کمتر مورد علاقه زنان هستند. در ادامه با جزییات بیشتر همراه دینو باشید.

مردان کمتر مورد علاقه زنان

در دنیای ارتباطات امروز استفاده گسترده از فضای مجازی برای تمامی افراد امری اجتناب ناپذیر است. گستردگی این موضوع به قدری است که بیشتر مواقع ملاک آشنایی با شخصیت دیگران، تصاویر و متن پروفایل آن‌ها می‌شود. آیا به این موضوع توجه کرده‌اید که در صفحات مجازی درباره خودتان چه می‌نویسید؟ کدام یک از تصاویر موجود در گالری‌تان را انتخاب می‌کنید؟ با این که تاثیرگذاری تصویری که از خودتان ایجاد می‌کنید، در میزان دوست‌یابی شما یک علم دقیق نیست؛ اما، چند مورد خاموش تعجب‌آور در این باره وجود دارد که حتما باید آن‌ها را بشناسید. در حقیقت یک مطالعه جدید درباره شناخت شخصیت افراد مشخص کرده مردانی که با گربه خود عکس می‌گیرند، کمتر مورد علاقه زنان هستند.

مردان کمتر مورد علاقه زنان - دقت در انتخاب تصویر پروفایل

با گربه یا بدون گربه

محققان دانشگاه ایالتی کلرادو به 708 زن جوان، دو تصویر از دو مرد را نشان دادند که یکی از آن‌ها تنها بود و دیگری به همراه گربه خود عکس گرفته بود. به نظر می‌رسد، مردانی که حیوان خانگی ندارند، بیشتر مورد توجه زنان هستند. برای تصویر مرد اول، 38 درصد از زنان گفتند که علاقه‌مند ملاقات با او هستند و 37 درصد معتقد بودند که برای یک رابطه جدی و طولانی مناسب است. نکته جالب توجه این مطالعات زمانی مطرح شد که همین زنان درباره تصویر دوم نظر دادند. آمارهای علاقه‌مندی زنان به مردی که گربه داشت در هر دو حالت به 33 درصد کاهش یافت. به علاوه تعداد زنانی که به خاطر حیوان خانگی علاقه‌ای به آشنایی با چنین مردی نداشتند، از 9 درصد به 14 درصد افزایش یافت. در نهایت نیز 45 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به هیچ عنوان با او وارد رابطه نمی‌شوند.

زنان مورد مطالعه، با اشاره به کلیشه‌های متداول در مورد افرادی که گربه دارند نوشتند:

مردانی که گربه دارند کمتر مردانه به نظر می‌رسند، بیشتر عصبی، پذیرا و بازتر هستند و با این حال کمتر مورد علاقه زنان قرار می‌گیرند.

همراهی یک گربه و علاقه‌مندی کمتر زنان

کلیشه فرهنگی

نتایج تحقیقات جدید درباره آن دسته از مردانی که کمتر مورد علاقه زنان هستند، نشان می‌دهد که در فرهنگ آمریکایی مردانی که گربه دارند به داشتن مردانگی کمتر شناخته می‌شوند. در همین حال، یک نظرسنجی جداگانه که در ماه مارس توسط OnePoll و نام تجاری غذای حیوانات اهلی I and love and you انجام شد، معلوم کرد که صاحبان سگ‌ها عموما در برقراری ارتباط با زنان بسیار خوش شانس‌تر بوده‌اند. 63 درصد قریب به اتفاق آن‌ها گزارش دادند هنگامی که برای پروفایل خود تصویری همراه با یک توله سگ دوست داشتنی انتخاب می‌کردند، موفقیت بیشتری در آشنایی با زنان داشتند. بنابراین باید بدانید که در صورت داشتن همراهی یک سگ به جای گربه‌ای پشمالو، بیشتر احتمال دارد زنان به شما علاقه‌مند شوند.

شما جزو کدام دسته هستید، افراد کاریزماتیک یا مردان کمتر مورد علاقه زنان؟ به نظر شما چه موارد دیگری می‌توانند گویای شخصیت افراد باشند؟ تجربیات روانشناختی خود را در نظرات با ما و همراهان دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Best Life

بیشتر بخوانید: 15 رفتار مخرب رابطه زناشویی که در دوران قرنطینه خانگی مشکل‌ساز می‌شوند

بیشتر بخوانید: زوج های شاد و 10 رازی که رابطه آنها را ایده‌آل نگه می‌دارد

امتیاز: 3.7 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲۵ دیدگاه

  1. Avatar ددم وای گفت:

    واو نمیدونستم اخبار این مدلی در تمام رسانه های خاص بطور بالک پابلیش میشه! سرچ کنین متوجه میشین. پس نتیجه میگیریم حیون خونگی چیز بد و استکباری هست بجاش با امپول اسید بیفتین بجونشون تا رستگار شوید!

  2. Avatar ی مرد گفت:

    مردان باگریه؟ 😐
    این چ تیتر مسخره ایه گذاشتین؟
    لیلا ملاک خودتم از انتخاب مرد آیندت همینه؟

  3. Avatar 5th گفت:

    اولا که این یک تحقیق شامل و گسترده نبوده و یک survey یا نظرخواهی بوده که 708 زن در اون شرکت داشتن. مسایلی از این قبیل پیچیده تر از این هستند که به این راحتی بشه در موردشون حکم داد مخصوصا که از لحاظ روانشناختی به این شکل قابل تعمیم نیست. جالبه که ذکر شده در مطالعه دیگری توسط CNN نشون داده شده که صاحبان گربه تفاوت دیگری با سایرین در این موارد بخصوص مثل anxiety نداشتند. ولی اون قسمت رو ذکر نکردید که با توجه به توحش سازمان یافته علیه حیوانات در اون مملکت قابل درکه!

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      دوست عزیز ممنون بابت توضیح کامل شما 👌🏼 البته مشخصا داخل متن نوشته شده ک این آمار صرفا یک تحقیق کلی و با تاکید: «در فرهنگ آمریکا» است! قطعا نمیشه مطلق دید! شما راحت گربه بخرین نگران نباشین😊

    • Avatar ایرانی گفت:

      این واقعیت را تازه فهمیدی؟! بسیاری از همین یافته های علمی و پژوهشی مخصوصا در زمینه ی روانشناسی چیزی نیست جز بررسی یا نظرسنجی از یک عده ی اندک.
      حالا این پژوهش ها خیلی گسترده باشد، می شود نظرسنجی از مثلا 20هزار نفر به جای 500 نفر. خودِ فروید و آدلر و یونگ و … هم نظریه هایشان را بر اساس تعداد محدودی مشاهدات ارائه کردند و تمام افراد جهان را مورد بررسی قرار ندادند. بعد یک عده به این نظریه ها و یافته ها به دیده ی وحی مُنزل می نگرند!
      آن یاوه ای را هم که آخرش گفتی به بزرگی خودمان می بخشیم.

      • Avatar 5th گفت:

        ما فروید رو وحی منزل نمیدونیم ولی DSM-5 رو تا حد زیادی چرا. چون اون هم اشتباهاتی داشته که مشخصه ولی در مغزهای کوچک شما وقتی کسی با خطوط شما نخونه کل زندگیش نفی میشه! ضمنا این ارزو به دلم موند که تو شما فقط یک نفر با سواد با منطق درست پیدا کنم

      • Avatar 5th گفت:

        بعد جناب دانشمند میشه بگی چطوری میشه در یک تحقیق کل مردم دنیا رو شرکت داد؟ یادم نبود کل مردم دنیا از نظر شما یه چیز دیگست :دی

      • Avatar Debugger گفت:

        با تشکر از بزرگی و ببخشش تون در مورد اختلال شخصیت خودشیفته و هذیان خود بزرگ‌ بینی حتما مطالعه کنید

        • Avatar ایرانی گفت:

          این شما هستی که باید درباره ی اختلال چند شخصیتی مطالعه کنی جناب 5th یا Debugger یا ابوجهیزیه یا Canon یا عباس.

          • Avatar Debugger گفت:

            اطمینان دارم نمیدونی اختلال شخصیت دو یا چند گانه چی هست! چون تو اون بیماری شخصیت غالب از بقیه شخصیت ها خبر نداره. البته شغل شما سفسطه هست دیگه

          • Avatar ایرانی گفت:

            رو که رو نیست، سنگ پا قزوینه!
            ما می دانیم که تو با آگاهی این کار را می کنی و از شخصیت های دیگرت باخبری!، نکته ی نظر قبلی این بود که نیا اینجا خودت را جای 6-7 نفر جا بزن و با 6-7 نام مختلف نظر بده و با نام های مختلف درباره ی نظرات خودت، نظر بده و تأییدشان کن جناب 5th یا Debugger یا ابوجهیزیه یا Canon یا عباس یا …!!!

          • Avatar 5th گفت:

            اخه کله پوک من به قیافم میاد اسم عربی بذارم رو خودم؟

          • Avatar 5th گفت:

            اوه! نه دیگه اینو اشتب زدی من با خودم حرف نمیزنم مثل شما که با عکس مردم پروفایل میسازین و به همدیگه حال میدین! ضمنا این کاریه که شما هم میکنین و اینکه قوانین اینترنت رو شما … ها تایین نمیکنین پس کارتو بکن حقوقتو بگیر بشین سرجات

          • Avatar 5th گفت:

            چون اینطور که مشخصه خیلی پیگیر هم هستی! به وبمستر بگو کمکت میکنه! ولی اگه هر کی مخالف شما بود … که ۹۳ درصد ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.