کرونا

تاثیر کرونا بر رویدادهای جهان: مهم ترین رویدادهای لغو شده جهان در روزهای کرونا

در این دوران قرنطینه کرونا، رویدادهای بسیار مهمی لغو شدند که در این میان می‌توان به رویدادهای مد و فشن، رویدادهای تکنولوژی، مسابقات ورزشی و جشنواره‌های فیلم اشاره کرد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین رویدادهای لغو شده در کرونا خواهیم پرداخت.

مهم ترین رویدادهای لغو شده در کرونا

المپیک 2020 ژاپن

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم ژاپن تصمیم گرفت تا المپیک امسال را به تعویق بیندازد و المپیک 2020 را به سال آینده یعنی سال 2021 موکول کند. در نتیجه مراسم المپیک 2020 ژاپن از جمله رویدادهای لغو شده در کرونا بوده است. البته شایان ذکر است که این اولین باری نیست که المپیک به تعویق می‌افتد و مشابه این اتفاق در سال 1916 در دوران جنگ جهانی اول و در سال 1940 و 1944 در دوران جنگ جهانی دوم نیز افتاده بود.

مراسم مت گالا

مراسم مت گالا که هر سال برگزار می‌شود، قرار بود تا در سال 2020 در اولین دوشنبه ماه می برگزار شود. این مراسم خیریه که در موزه هنر متروپولیتن برگزار می شود، لغو شد. همانطور که سال‌های گذشته گزارش‌های این مراسم را دیده‌اید می‌دانید که در این مراسم، هنرمندان با لباس‌های عجیب و تمی که مدنظر مراسم است، حضور پیدا می‌کنند و با ظاهری متفاوت در این مراسم شرکت می‌کنند. مراسم مت گالا 2020 نیز به دلیل کرونا لغو شده است.

جشنواره فیلم کن

یکی از مهم‌ترین رویدادهای فیلم در جهان، جشنواره فیلم کن فرانسه است که قرار بود امسال در 12 تا 23 ماه می برگزار شود. این مراسم سالانه میزبان بهترین فیلم‌ها و هنرمندان جهان بوده است. اما امسال از این مراسم خبری نخواهد بود و شایان ذکر است که قبلا هم این مراسم به دلیل تظاهرات اجتماعی اقتصادی فرانسه در سال 1968 لغو شده بود اما این‌بار علت لغو این مراسم ویروس کرونا است. فعلا این جشنواره تا آخر جون و ابتدای جولای به تعویق افتاده تا در آینده جزییات بیشتر مشخص شود.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.