هتل های متروکه

هتل‌های مخوف دنیا که هیچ‌کس جرأت ندارد در آن‌ها اقامت داشته باشد

در این روزهای هالووینی که سمبل ترس و وحشت در دنیا است، قصد داریم تا به معرفی تعدادی از هتل‌های مخوف دنیا بپردازیم. این هتل‌ها طبق گزارش‌هایی از سوی سکنه ظاهراً ارواحی را درون خود جای‌داده‌اند و افراد زیادی تاکنون با ارواح این هتل‌ها روبه‌رو شده‌اند. به‌طورکلی به دلیل داستان‌ها و ماجراهای ترسناک هر یک از هتل‌ها، اکنون خالی از سکنه هستند و کسی جرأت اقامت در این هتل‌ها را ندارد. اما هرکس که بخواهد می‌تواند به این هتل‌ها سر بزند و یا در اتاق‌های این هتل‌ها اقامت داشته باشد. درنهایت بگویید آیا حاضرید در یکی از این هتل‌ها لحظه‌ای را سپری کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اگر در ایران نیز چنین هتل‌هایی می‌شناسید به ما معرفی کنید.

هشدار: اگر جزو افرادی هستید که از موضوعات مربوط به ارواح یا موارد این‌چنینی می‌ترسید این مطلب را دنبال نکنید.

هتل‌های مخوف دنیا

معرفی هتل‌های مخوف دنیا

هتل و آبگرم ADELPHI در لیورپول، انگلستان

هتل و آبگرم ADELPHI در لیورپول، انگلستان

این مکان به‌عنوان یکی از هتل‌های مخوف دنیا شناخته‌شده و تاکنون داستان‌های مختلفی از ساکنین این هتل شنیده‌شده است. برخی از مهمانان ادعا می‌کردند که در این هتل ارواحی مشاهده‌شده است. همچنین عده‌ای، 3 مرد با لباس‌های دریایی دیده اند که شبیه به افراد قدیمی بوده و برای مهمانان بسیار ترسناک به نظر آمدند. از سوی دیگر برخی از مهمانان این هتل، بارها افرادی را از پنجره‌ی یک اتاق قفل‌شده مشاهده کردند. بر اساس گزارش‌ها و اخبار منتشر شده، در زیرزمین این هتل نیز زنی خاکستری به دار آویخته شده که توسط مهمانان و حتی کارکنان هتل دیده‌شده بود. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر لیورپول بوده درنتیجه منطقی است که داستان‌های قدیمی و وحشتناکی را در خود جای‌داده باشد.

هتل FORT GARRY در وینیپگ، کانادا

هتل FORT GARRY در وینیپگ، کانادا

بسیاری از مهمانان از وجود یک خانم در لباسی سفید در اتاق‌هایشان خبر دادند و برخی دیگر ادعا کردند که در این هتل مدام وجود فردی را در کنار خود احساس می‌کردند. نگهبانان این هتل نیز بارها متوجه نشانه‌هایی از فعالیت‌های فرا طبیعی شده‌اند و بارها به روشن بودن شمع‌هایی با نمادهای مختلف اشاره کردند. اگر تمامی این ادعاها درست باشد پس بدون شک فعالیت‌هایی در این هتل توسط افرادی غیرانسانی صورت می‌گیرد. درنتیجه با پیشنهاد میلیون‌ها تومان پول هم حاضر به ورود به این هتل نخواهید شد.

هتل ROOSEVELT در هالیوود، لس‌آنجلس

هتل ROOSEVELT در هالیوود، لس‌آنجلس

تاکنون افراد زیادی در هتل متوجه ارواح شده‌اند. برخی معتقدند که ارواح افراد مشهوری چون مرلین مونرو را در این هتل مشاهده کرده‌اند. البته به‌جز مرلین مونرو روح افراد مشهور دیگری نیز در این هتل باقی‌مانده که توسط مهمانان دیده‌شده است. اتفاقات غیرطبیعی در این هتل برای مردم بسیار ترسناک و عجیب است. برای افراد علاقه‌مند به سلبریتی‌ها و ستاره‌ها این مکان می‌تواند محل خوبی برای احضار روح و هم‌نشینی با ارواح ستارگان باشد.

هتل SHELBOURNE در دابلین، ایرلند

هتل SHELBOURNE در دابلین، ایرلند

ساکنین این هتل که از هتل‌های مخوف دنیا است، بارها اعلام کردند که در صبح‌ها صدای زمزمه و خنده‌های عجیبی به گوش می‌رسد که باعث ترسشان شده است. همچنین تمامی مهمانان این هتل در زمان سکونت خود نام مری ماستر را شنیده‌اند که ظاهراً روح دختری در این هتل است. گفته می‌شود که این دختر درگذشته در این ساختمان که اکنون تبدیل به هتل SHELBOURNE شده، مرده بود. البته هرگز چنین نامی در بین لیست مردگان پیدا نشده درنتیجه احتمال داده می‌شود که این موضوع متعلق به گذشته‌ای دور باشد. به‌هرحال این هتل نیز یکی از هتل‌های مخوف دنیا شناخته‌شده است.

هتل THE DRISKILL در آستین، تگزاس

هتل THE DRISKILL در آستین، تگزاس

سال‌ها است که هیچ‌کس وارد این هتل نشده و کاملاً خالی از سکنه است. اما بررسی‌ها نشان داده که این هتل زیاد هم خالی از سکنه نیست بلکه محل زندگی ارواح بوده درنتیجه محلی مخوف خواهد بود. این هتل لوکس و قدیمی با راهروهای تاریک و اتاق‌هایی ترسناک، محل خوبی برای ارتباط با ارواح خواهد بود. داستان‌های مختلفی در رابطه با این هتل قدیمی گفته می‌شود که برای مردم منطقه بسیار ترسناک است. البته بر اساس گزارش‌ها اتفاقات مخوفی نیز در این هتل افتاده است که همین موضوع مردم محلی را بیشتر می‌ترساند. این هتل در سال 1886 ساخته‌شده و قطعاً ارواح از دوره‌های مختلفی در این هتل حضور خواهند داشت.

هتل THE STANLEY در کلرادو از ایالات جنوب غربی آمریکا

هتل THE STANLEY در کلرادو از ایالات جنوب غربی آمریکا

این هتل که یکی از هتل‌های مخوف دنیا است، در وسط یک پارک قرار دارد و هتلی شبیه به فیلم‌های ترسناک به نظر می‌رسد. اما اگر به‌ظاهر آن‌هم توجه نکنیم این هتل همچنان محل اقامت ارواح است و شایان‌ذکر است که استفان کینگ، نویسنده ژانر تخیلی و ترسناک به همراه همسرش به‌تنهایی در این هتل اقامت داشتند و استفان بر اساس این هتل یک رمان ترسناک خلق کرد که بعدها فیلم آن نیز ساخته شد. این هتل یکی از مکان‌های الهام‌بخش برای نویسندگان ژانر وحشت محسوب می‌شود و کتاب‌های مختلفی با بیان ماجراهای مختلف در راستای این هتل نوشته‌شده اند که وحشت مردم را بیشتر کرده است. به همین دلیل می‌توان این هتل را یکی از مکان‌های ترسناک برای اقامت دانست.

هتل THE MERMAID INN در انگلستان

هتل THE MERMAID INN در انگلستان

این هتل واقع در Rye در انگلستان است که جزو هتل‌های مخوف دنیا محسوب می‌شود و با داشتن شهرت زیاد توانسته نظر گردشگران را به خود جلب نماید. داستان‌های ترسناک زیادی در راستای جذب گردشگر مطرح‌شده و ازآنجایی‌که مردم زیادی از مکان‌های ترسناک لذت می‌برند درنتیجه روش خوبی برای کشاندن توریست به این هتل بوده است. این هتل یا وجود نقاشی‌های قدیمی بر روی دیوار،صندلی‌هایی عجیب و چشم‌اندازی ترسناک، مکانی مخوف برای بازدید گردشگران شده و داستان‌هایی عجیب مربوط به وجود ارواح را در خود جای‌داده است.

هتل THE JAMES BAY INN در کانادا

هتل THE JAMES BAY INN در کانادا

این هتل که حتی از نمای بیرون هم ترسناک و عجیب به نظر می‌رسد محلی برای اقامت ارواح بوده است. مدت‌هاست که کسی در این هتل اقامت نمی‌کند و ارواح به آزار مهمانان و ساکنین این هتل پرداخته‌اند. اتاق‌هایی تاریک، محیطی ترسناک را در این هتل ایجاد کرده و بارها ساکنین حضور یک پیرمرد را در این هتل اعلام کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود که ارواح تجهیزات مهمانان را بارها برداشته و مخفی کرده‌اند که این موضوع موجب وحشت ساکنین زیادی شده بود.

هتل و خانه‌ی قدیمی BATTERY CARRIAGE

هتل و خانه ی قدیمی BATTERY CARRIAGE

این هتل قدیمی که از هتل‌های مخوف دنیا است، توسط ارواح تصرف‌شده و سروصدای زیادی دارد . تاکنون افراد زیادی مشاهدات غیرمعمول و غیرطبیعی خود را از این هتل گزارش کرده‌اند. شاید فکر کنید که اغراق‌آمیز است اما مردم منطقه، ارواح را در این هتل متروکه به چشم دیده‌اند و ارواح در هتل در کنار مردم شهر زندگی می‌کنند. با ارائه‌ی جزییات مختلف، مشخص است که مردم دروغ نمی‌گویند و تمامی داستان‌ها واقعی به نظر می‌رسد. حتی گزارش‌شده که برخی از این ارواح خبیث هستند و به آزار مهمانان هتل پرداخته‌اند.

هتل THE FAIRMONT در ونکور، کانادا

هتل THE FAIRMONT در ونکور، کانادا

Lady in Red یکی از ارواح مشهور کانادا است که افسانه‌های مختلفی در رابطه با آن گفته می‌شود. این روح در هتل FAIRMONT ونکوور نیز دیده‌شده است. گفته می‌شود که زنی با لباس قرمز مدام در اتاق‌های طبقات بالا در حال قدم زدن است و افراد مختلفی از پنجره این هتل، چنین روحی را دیده‌اند. این روح یکی از مشهورترین و دیده‌شده‌ترین روح کانادا محسوب می‌شود که به نظر برای مردم بی‌آزار است و بارها در هتل FAIRMONT حتی توسط مهمانان هتل نیز دیده‌شده است.

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۹ دیدگاه

  1. Avatar مادام گفت:

    ده ها برنامه در دنیا با عنوان پارانرمال چلنج هستن که از ۱۰۰هزار تا یک میلیون دلار بهتون پول میدن اگه بتونین هر چیز فراطبیعی رو در ازمایشگاه اثبات کنین! باعث تاسفه که فیلم های سینمایی و خرافات و شارلاتانیسم تاثیرشون روی ما از حقایق علمی بسیار بیشتره
    سرچ کنین وتماس بگیرین:
    One Million Dollar Paranormal Challenge

  2. Avatar Goli گفت:

    دلم میخواد برم 😐😐خیلییی خوبه

  3. Avatar ادام گفت:

    من خودم در هتل فیر مونت کانادا روح یک خانم در لباس قرمز دیدم
    به پذیرش اطلاع دادم و در مقابل تنها گفتند که نگران نباشید با ازار است!!!

  4. Avatar ;کریم گفت:

    مردم را سر کار نذارید هیچ هتلی مخوف تر کثیفتر از کاخ سیاه امریکا نخواهدد بود .کاخ ننکین انگلیس را نیز به ان اضافه کنید .ارزواح نجسی که در این دو مکان هستند از هر شری شرترند .

  5. Avatar hamid گفت:

    چرته
    همش برای تبلیغه

  6. Avatar Behnam گفت:

    یا حضرت عباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.