آخرین انیمه هایائو میازاکی در دست ساخت!

آخرین انیمه هایائو میازاکی در دست ساخت است! هایائو میازاکی کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و یکی از بنیان‌گذاران استودیو جیبلی خود را برای آخرین انیمه خود آماده می‌کند. میازاکی به عنوان یک داستان‌نویس چیره‌دست و سازنده فیلم‌های سینمایی با دنیاهای عجیب و جذاب مورد تحسین بین‌المللی قرار گرفته و به عنوان یکی از برجسته‌ترین فیلم‌سازان تاریخ انیمه محسوب می‌شود.

میازاکی اسطوره‌ای در بین طرفداران انیمه است و خود را برای ساخت آخرین انیمه خود آماده می‌کند. میازاکی که با انیمه‌هایی مانند Spirited Away و My Neighbor Totoro، در ساختن استودیو جیبلی کمک کرد به نیویورک تایمز گفت که در حال ساخت آخرین فیلم خود با عنوان  How Do You Live است.

آخرین انیمه هایائو میازاکی

این انیمیشن که در سال 2017 معرفی شد، بازگشت میازاکی پس از اعلام بازنشستگی او با اتمام انیمه The Wind Rises در سال 2013 است. وقتی از فیلمساز پرسیده شد که چرا برای یک فیلم دیگر برمی گردد، با پوزخند گفت: «چون می‌خواستم.»

این فیلم بر اساس رمان Genzaburo Yoshino در سال 1937 در مورد پسر 15 ساله، Koperu و عمویش است که به سفری می‌روند که در آن کوپرو “با رشد معنوی، فقر و به طور کلی با تجربه‌های انسانی روبرو می‌شود.”

علاوه بر Spirited Away – تنها فیلم غیر غربی که تا به حال برنده بهترین انیمیشن اسکار شده است – و توتورو، فیلم های میازاکی شامل آثار کلاسیک Lupine III: The Castle of Cagliostro، Castle in the Sky، Kiki’s Delivery Service، Princess Mononoke، Howl’s Moving Castle است. تاریخ انتشار آخرین انیمه هایائو میازاکی، How Do You Live هنوز به صورت قطعی مشخص نیست.

آیا با دنیای انیمه آشنایی دارید؟ شما چه انیمه‌هایی از هایائو میازاکی را برای دیدن پیشنهاد می‌کنید؟

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar بهنام گفت:

    باد برمی‌خیزد -آریتی -پونیو روی صخره کنار دریا – قلعه متحرک هاول و شاهزاده مونونوکه که یکی از یکی قشنگ‌تره. با وجود اون فضای عجیب و غریب و تم ژاپنی توی انیمشن‌ها باز هم تماشا کردن اونها واقیعا لذت بخشه.

    • Avatar محدثه تنها گفت:

      کلا انیمه‌های میازاکی داستان پردازی فانتزی و متفاوتی داره. من خودم خیلی با پرنسس مونوکه به خاطر نشون دادن تاثیر انسان‌ها بر طبیعت و زنده بودن طبیعت، ارتباط گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.