امارات

ماجرای عدم پاسخ کشور امارات به درخواست ویزای توریستی مردم ایران

براساس گزارش‌های منتشر شده از سایت‌های خبری، ظاهرا کشور امارات به درخواست ویزای مردم ایران پاسخ نمی‌دهد و به نظر می‌رسد که این کشور صدور ویزای توریستی برای مردم ایران را متوقف کرده است. در ادامه جزئیات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ویزای توریستی امارات برای شهروندان ایرانی

امارات که مرزهایش را به دلیل شیوع ویروس کرونا به روی مردم کشورهای جهان بسته بود، اکنون در حال بازگشایی مرزها برای گردشگران خارجی است. به گزارش ایسنا ظاهرا پروازهای تهران- دوبی نیز توسط شرکت هواپیمایی امارات در روزهای خاصی صورت می‌گیرد اما این پروازهای فقط در اختیار افرادی که اقامت امارات را دارند قرار گرفته است. در واقع مردم ایران قادر به دریافت ویزای توریستی امارات متحده عربی نیستند و این پروازها شامل حال مردم ایران نمی‌شود.

امارات

طبق بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده، ظاهرا این کشور پاسخی به درخواست ویزای مردم ایران نداده و این موضوع از طریق آژانس‌های مسافرتی مختلف پیگیری شده است. بر اساس این گزارش‌ها، ظاهرا از این پس کشور امارات، ویزای توریستی برای مردم ایران صادر نخواهد کرد و این احتمال در شرایطی داده شده که کشور امارات قرار بود تا صدور ویزای شهروندان ایرانی را از سر گیرد. در نتیجه اگر ویزایی برای مردم ایران صادر نشود، امکان سفر به امارات متحده عربی برای ایرانیان وجود نخواهد داشت.

البته تاکنون کشور امارات به طور رسمی جزییاتی از صدور یا عدم صدور ویزای توریستی برای مردم را ارائه نکرده اما پاسخی هم به درخواست‌های ویزای توریستی شهروندان ایرانی نداده است در نتیجه احتمالا از این کار هدف و مقصودی دارد. از سوی دیگر احتمالاتی داده شده که این کشور به دلیل آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در ایران، صدور ویزا را برای ایران متوقف کرده است. در نهایت باید منتظر جزییات دقیق و بیانیه رسمی از کشور امارات در این زمینه باشیم. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: مقایسه زندگی مردم ایران و کویت و ارزش دینار کویت در مقابل ریال ایران
بیشتر بخوانید: اعتبار گذرنامه ایران به انتهای جدول رده‌بندی گذرنامه‌های جهان سقوط کرد!

امتیاز: 4.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar نازنین صالحی گفت:

    http://chng.it/x4zWDwSrcv
    لطفا این petition را امضا کنید شاید تغییری در وضعیت عدم صدور ویزای توریسیتی ایجاد شد

  2. Avatar ارش گفت:

    دانی که چرا دار مکافات شدیم ؟ ناکرده گنه، چنین مجازات شدیم؟ کشتیم خرد، دار زدیم دانش را در بند و اسیر صد خرافات شدیم

  3. Avatar Sarah گفت:

    خیلی دوست دارید امارات رو هم مثل ایران به عبارتی نسل کشی ویروسی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.