با آخرین ترند های تابستانی مردانه 2023 آشنا شوید

آیا می‌دانید آخرین ترند های تابستانی مردانه امسال چه لباس‌هایی هستند؟ لباس تابستانی شما می‌تواند چیزی بیشتر از یک تی شرت و شلوار ساده باشد. مطمئناً می‌توانید لباس تابستانی خود را به روش‌های مختلف و با جنس‌های مختلف مانند کتان و لنین ترکیب کنید و استایلی متفاوت بسازید.

ترند های تابستانی مردانه:

استفاده از شلوارک

یکی از ترند های تابستانی مردانه، استفاده از شلوارک در رنگ‌های مختلف استفاده کنید. می‌توانید از رنگ خاکی استفاده کنید که یک گزینه خنثی است. همچنین رنگ مشکی یا سرمه‌ای می‌تواند جان تازه‌ای به کمد لباس شما بدهد. استفاده از شلوارک ورزشی هم می‌تواند گزینه آسانی در شرایط عادی باشد.

از انتخاب شورتک و شلوارک‌های بیش از حد گشاد و بلند خودداری کنید. بهتر است شلوارکی که انتخاب می‌کنید، بالای زانو باشد.

پیراهن‌ها

سعی کنید در انتخاب پیراهن از رنگ روشن استفاده کنید و طرح آن را ساده نگه دارید! از طرح‌های گرافیکی پیچیده دوری کنید.

شما می‌توانید از پیراهن‌های پولو آستین کوتاه (که عکس اول می‌بینید) استفاده کنید. این پیراهن‌ها با شلوارک‌های جین کم رنگ عالی می‌شوند.

اگر می‌خواهید به سراغ پیراهن‌های آستین بلند بروید، حتما جنس پیراهن را در نظر داشته باشید. سعی کنید از پیراهن‌هایی با جنس نخی و لنین استفاده کنید.

با پیراهن آستین بلند می‌توانید یک شلوار یا شلوارک رنگ خنثی یا روشن بپوشید و همراه آن یک کتانی سبک وزن ترجیحا رنگ روشن را ست کنید.

پیراهن‌های آستین بلند رنگ روشن به راحتی پیدا می‌شوند اما اگر بتوانید پیراهن‌های چهارخانه‌‌ای پیدا کنید که باعث گرمازدگی نشود، می‌توانید استایلتان را با آن متفاوت‌تر کنید.

برای لباس‌های آستین کوتاه هم این قانون صدق می‌کند. رنگ لباس را روشن نگه دارید، مخصوصا برای ساحل.

آستین‌های کوتاه طرح دار مانند راه راه در حال حاضر بسیار مد هستند، پس خلاق باشید. چیزهایی که در این تابستان باید از آن دوری کنید، پیراهن بولینگ و پیراهن هاوایی است.

شلوار

استفاده از شلوارک تقریبا در هر موقعیتی قابل قبول است اما شاید بخواهید روزهایی را شلوار بپوشید. در اینجاست که باید به رنگ و جنس شلوارتان برای یک استایل تابستانه مردانه توجه کنید.

شلوار را می‌توانید از رنگ‌های روش‌‌تر انتخاب کنید اما در مورد شلوار استثنا هم وجود دارد و می‌توانید در کنار رنگ‌های روشن از رنگ مشکی و تیره هم استفاده کنید. شلوار جین مشکی همیشه زیبا به نظر می‌رسد.

به جنس شلواری که انتخاب می‌کنید، دقت کنید. شلوار‌های جنس لنین و یا کتان می‌توانند برای تابستان مناسب باشند.

برای مثال، Chino شلوارک بسیار مناسب با مواد سبک وزنی است که برای هوای گرم ساخته شده است. و بسیار مناسب است.

سعی کیند برای انتخاب شلوار در یک رنگ گیر نکنید. رنگ زیتونی، خاکستری، آبی و تقریباً هر چیز غیر گلدار مناسب است.

کفش‌ها

ترند تابستانی مردانه

شما برای کفش گزینه‌های زیادی دارید. کفش‌های تابستانی مانند ونس یا کفش‌های قایقی مردانه (مانند تیمبرلند) را می‌توان تقریباً با هر چیزی ست کرد. برای کفش‌های ونس سفید همیشه مناسب است.

این بدان معنا نیست که کفش‌های کتانی شما باید همیشه خسته‌کننده باشند، شما می‌توانید به آن تنوع دهید. سیاه و سفید رنگ‌های آسانی هستند که برای اکثر استایل‌ها کار می‌کنند اما یک جفت کفش کتانی کمی براق هم می‌تواند استایل شما را تکمیل کند.

کفش‌های کتانی چرمی سفید برنده تابستان امسال هستند و با هر استایل تابستانه‌ای ست می‌شوند.

جوراب

سعی کنید از جوراب‌های بدون طرح و تا میانه ساق پا یا کوتاه‌تر استفاده کنید. در ترند تابستانی مردانه امسال، جوراب‌ها را می‌توان با افتخار پوشید. فقط به جوراب سیاه و سفید فکر نکنید، گزینه‌ای مثل خاکستری یا کرم هم می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد.

نظرات خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.