آماده سازی پوست قبل از آرایش

آماده سازی پوست قبل از آرایش – آموزش یک گام اساسی در زیبایی

” آماده سازی پوست قبل از آرایش کلید اساسی داشتن پوستی درخشان و طبیعی پس از آرایش است”. هر چقدر که می‌توانید این جمله را با تأکید و بلند بخوانید. داشتن پوستی آماده برای آرایش کار شما را آسان‌تر می‌کند و دیگر نیاز نیست نگران موضوعاتی مانند “ترمیم” آرایش و مشکلات اینچنینی باشید.

آموزش آماده سازی پوست قبل از آرایش در 4 مرحله

آماده سازی پوست قبل از آرایش عملیات پیچیده‌ای نیست و به سادگی می‌توانید با انجام مراحل زیر نتیجه بهتری برای آرایش خود رقم بزنید.

گام اول: پوست خود را تمیز کنید

آماده سازی پوست قبل از آرایش

اول هر آنچه که از قبل باقی مانده از بین ببرید. برای آماده سازی پوست قبل از آرایش نباید هیچ لکه ای از روغن یا مواد آرایشی بر روی صورت شما باشد. می‌توانید از پاک کننده ملایم یا کرم مناسب با پوست خودتان، برای پاک کردن آرایش از صورتتان استفاده کنید. البته آب ولرم هم می‌تواند گزینه نهایی مناسبی باشد.

گام دوم: از تونر استفاده کنید

آماده سازی پوست قبل از آرایش

نقشی که تونر در پوست شما می‌گذار شاید باورکردنی نباشد. اگر پوست چرب یا پرجوشی داشته باشید، تونر یک ابزار کاربردی برای شما خواهد بود. این مایع به شما کمک می‌کند تا سطح pH پوست خود را متعادل کنید. کمی تونر بر روی یک تکه پنبه تمیز بریزید و آن را روی صورت و گردن خود بمالید. اگر تا امروز از تونر استفاده نکرده‌اید، این گام را به مراحل مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

گام سوم: از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

آماده سازی پوست قبل از آرایش

استفاده از کرم مرطوب کننده نقش مهمی در مراقبت از پوست شما دارد. باید به پوستتان به خوبی آبرسانی کنید تا پس از آرایش زیبا به نظر برسد. مرطوب کننده‌ای انتخاب کنید که متناسب پوست صورت شما است. این کرم از سلامت پوست شما را در زیر آرایش محافظت می‌کند و سطح آن را صاف‌تر از حالت عادی نمایش می‌دهد.

گام چهارم: استفاده از کرم ضد آفتاب

آماده سازی پوست قبل از آرایش

به شما اطمینان میدهم که در آینده از خودتان برای انجام این مرحله سپاسگذار خواهید بود. استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام طول سال بسیار مهم است. این برای جلوگیری از پیری زودرس پوست، جمع شدن رنگدانه بیش از حد در پوست و دیگر عواقب احتمالی وحشتناک که ناشی از اشعه‌های مضر UAV می باشد، حیاتی است. پس به خودتان لطف کنید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 5 نکته مهم برای داشتن پوستی سالم و بدون لک 

به خاطر داشته باشید که با انجام مداوم آماده سازی پوست قبل از آرایش می‌توانید بهبود چشمگیری را در سلامت پوست خود و در زمان آرایش شاهد باشید.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.