Volkswagen Type II

اتوبوس فولکس واگن Mint 1971 Volkswagen Type II و ماشین کودک مخصوص

به احتمال زیاد می‌دانید که Volkswagen Type II یکی از نمادین‌ترین و مهم‌ترین وسایل نقلیه تاریخ است. محبوبیت فراوان این اتوبوس شرکت فولکس واگن آلمانی، دلیل فروش آن این بار به همراه ماشین کودک مخصوص به خود شده است. در ادامه با جزییات فروش آن همراه دینو باشید.

Mint 1971 Volkswagen Type II

اتوبوس فولکس واگن Mint 1971 Volkswagen Type II با طبیعت منحصر به فرد و سودمندش در دهه‌های 1960 و 1970 در بین مردم بسیار محبوب شد. بخش عمده محبوبیت آن به عنوان «ون هیپی» توسط جوانان ضدفرهنگی آن زمان اتفاق افتاد. با این حال امروز خرید یکی از این اتوبوس‌ها صرفا برای ارضای حس نوستالژی آن است. هم اکنون یکی از تمیزترین مدل‌های Bay Window با لوازم جانبی ویژه در حراجی Barrett-Jackson به فروش می‌رسد.

این Bay Window Type II طراحی سال 1971 با ظرافت تمام توسط رنگ‌های پاستلی یشمی (Aquamarine) و سبز دریایی (Seafoam Green) روکش شده است. چرخ‌های سفید و ظاهری شبیه به کپسول زمان، این وسیله نقلیه را بسیار ویژه می‌کند. چهار سیلندر هواخنک نصب شده در عقب آن نیز به تازگی بازسازی و میل بادامک، میل لنگ و کاربراتور به روز شده، با موارد قدیمی جایگزین شده است. این تغییرات قرار است به موتور 1600 سی سی کارخانه، بیشتر از 50 اسب بخار اصلی خود، نیرو بدهند.

موتور Volkswagen Type II

اما جادوی واقعی در داخل اتوبوس Mint 1971 Volkswagen Type II اتفاق می‌افتد. صندلی‌های چرمی قهوه‌ای، پنل درب برنزه و سفید، سقفی با بافت بژ، داشبورد سیاه و البته تطبیق رنگ در قسمت بیرونی اتومبیل، نکات برتر طراحی داخلی آن هستند. مسافران روی صندلی چرمی قهوه‌ای و نیمکت مانند آن می‌نشینند و با یک میز چوبی براق که با کف هماهنگ است، از راننده جدا می‌شوند. این‌ها همه جلوه‌ای از سبک هیپی است.

طراحی داخلی زیبای Volkswagen Type II
صندلی و کف فولکس واگن

ماشین کودک همراه

جالب است بدانید که این اتوبوس همراه با ماشین اسباب بازی کودک مخصوص به خود به فروش می‌رسد. این ماشین کودک با مدل اصلی و واقعی آن کاملا یکسان است. با این که از لحاظ تعداد پنجره یا بافت رنگی، یک ماکت دقیق نیست؛ اما این همراه ویژه، دارای برخی قسمت‌های منحصر به فرد است که آن را بسیار جالب می‌کند. به عنوان مثال، صندلی آن با حالتی مشابه برنزه و سفید و روکش چوب مصنوعی در کف، کاملا شبیه به واقعیت است. همچنین برای جذابیت بیشتر، یک تاج وولفسبورگ به طور دقیق در وسط فرمان این ماشین کودک نصب شده است.

ماشین کودک Mint 1971 Volkswagen Type II

از آن جایی که هر دو اتومبیل به همراه هم در یک حراجی به فروش می‌رسند، ما دقیقا نمی‌دانیم که مبلغ نهایی چقدر خواهد بود. با این حال، در اوایل سال جاری هنگام عبور از Mecum، Kissimmee فلوریدا، پیشنهاد بالای 35000 دلاری دریافت کرده است. آماده باشید تا وقتی نتایج نهایی در ماه آوریل در فروش Palm Beach به نمایش گذاشته شد، از دیدن قیمت نجومی آن تعجب کنید!

کدام یک از شما تجربه سواری اتوبوس فولکس واگن Mint 1971 Volkswagen Type II را دارید؟ آیا این مدل برای شما هم جذاب است؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Drive

بیشتر بخوانید: سونی و یاماها در حال ساخت ماشین خودران SC-1 برای پارک ها هستند!

بیشتر بخوانید: اتومبیل 33000 دلاری بوگاتی برای کودکان در حال ساخت است

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.