ویل اسمیت بعد از سیلی جنجالی از آکادمی اسکار استعفا داد

ویل اسمیت بازیگر آمریکایی پس از سیلی زدن به کمدین معروف کریس راک روی صحنه مراسم یکشنبه گذشته از آکادمی اسکار استعفا داد.

این هنرپیشه آمریکایی در بیانیه‌ای که به این دلیل منتشر کرده آورده است: اقدامات من در نود و چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار تکان‌دهنده، دردناک و غیرقابل‌توجیه بود.

آکادمی نیز اعلام کرد که استعفا او را پذیرفته اما همچنان به روند انضباطی خود ادامه خواهد داد.

احتمالا می‌دانید که در مراسم اسکار، کریس راک، کمدین آمریکایی و یکی از مجریان مراسم اسکار، با جیدا پینکت، همسر ویل اسمیت که موهایش به دلیل بیماری طاسی منطقه‌ای (آلوپسیا) ریخته بود، شوخی کرد. ویل اسمیت به روی سن رفت و به راک سیلی زد.

او کمتر از یک ساعت بعد، جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در «شاه ریچارد» که در آن نقش پدر ستاره‌های تنیس ونوس و سرنا ویلیامز را بازی می‌کرد، دریافت کرد.

اسمیت روز جمعه در بیانیه خود نوشت: لیست کسانی که من با این کار آنها را رنجانده‌ام بسیار طولانی است و شامل کریس، خانواده‌اش، بسیاری از دوستان و عزیزان خودم، همه حاضران و مخاطبان جهانی در خانه می‌شود.

در ادامه بیانیه‌اش افزود :من به اعتماد آکادمی خیانت کردم. دیگر نامزدها و برندگان را از فرصت جشن گرفتن و شادی به خاطر کار خارق‌العاده‌شان محروم کردم. قلبم به از کار خودم به درد آمده.

این بازیگر ادعا کرد که می‌خواهد تمرکز را به کسانی برگرداند که به سبب دستاوردهایشان شایسته توجه‌اند.

او برای جمع‌بندی بیانیه خود گفت: تغییر زمان می‌برد اما من متعهد به انجامش هستم. من باید اطمینان حاصل کنم که هرگز دیگر اجازه نمی‌دهم خشونت بر عقلم غلبه کند.

دیوید روبین، رئیس آکادمی، گفت که استعفا ویل اسمیت را پذیرفته است، اما به روند توبیخ مقرر در این نهاد ادامه خواهد داد.

ویل اسمیت به علت سیلی جنجالی به راک از آکادمی اسکار استعفا داد

راک، کمدین 57 ساله، روز چهارشنبه در جریان یک برنامه استندآپ در بوستون در مورد این اتفاق اظهار نظر کرد. او گفت که هنوز مغزش در حال پردازش چیزی است که اتفاق افتاده است. او با تشویق شدید طرفداران مواجه شد.

گزارش ها حاکی از آن است که کریس راک پیشنهاد پلیس برای دستگیری ویل اسمت را رد کرد.

همسر اسمیت نیز در روز چهارشنبه در یک پست اینستاگرام کوتاه سکوت خود را شکست. او در این پست نوشت: این فصلی برای شفا است و من برای آن اینجا هستم.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.