روابط دوستانه 10 سلبریتی

روابط دوستانه 10 سلبریتی که با شرکای همسر سابق خود ارتباط مثبتی دارند

درست است که دیدن رابطه عاشقانه همسر سابق شما با شخصی جدید می‌تواند دردناک باشد؛ اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید همه با هم کنار بیایید. در هالیوود نیز این قضیه وجود دارد و برخی از چهره‌های مشهور توانسته‌اند رابطه خود را حتی پس از جدایی با یکدیگر حفظ کنند و به دوستان صمیمی و خوبی تبدیل شوند. در ادامه همراه دینو با روابط دوستانه 10 سلبریتی که با شرکای همسر سابق خود ارتباط مثبتی دارند آشنا شوید.

روابط دوستانه 10 سلبریتی

روابط دوستانه 10 سلبریتی که با شرکای همسر سابق خود ارتباط مثبتی دارند

در ادامه می‌توانید روابط دوستانه 10 سلبریتی محبوب را که موفق شده‌اند شرکای قدیمی خود را در کنارشان داشته باشند رت بشناسید و جملاتی که در توصیف یکدیگر گفته‌اند بخوانید.

#1

روابط دوستانه 10 سلبریتی - #1

«لنی کراویتز» (Lenny Kravitz) گفته او زمانی که «جیسون موموآ» (Jason Momoa) را ملاقات کرده عاشق او بوده است. کراویتز و «لیزا بونت» (Lisa Bonet) از سال 1987 تا 1993 با هم ازدواج کردند و دخترشان «زوئی» (Zoë) نام دارد. بونت از سال 2005 با جیسون موموآ ستاره Aquaman بوده است و اکنون آن‌ها یک خانواده بزرگ هستند.

#2

روابط دوستانه 10 سلبریتی - #2

«میراندا کر» (Miranda Kerr) گفته است که او عاشق «کتی پری» (Katy Perry) است. کر و «اورلاندو بلوم» (Orlando Bloom) از سال 2007 تا 2013 با هم بودند و یک پسر به نام «فلین» (Flynn) دارند. در حال حاضر کر با بنیانگذار Snapchat، «ایوان اشپیگل» (Evan Spiegel) ازدواج کرده است، در حالی که بلوم با پری نامزد شده است.

#3

روابط دوستانه 10 سلبریتی - #3

«درو بریمور» (Drew Barrymore) گفته که احساس می‌کند با «الکساندرا میشلر» (Alexandra Michler) رابطه بسیار خوبی دارد. میشلر در سپتامبر 2021 و پنج سال پس از جدایی بریمور و کوپلمن، با «ویل کوپلمن» (Will Kopelman) ازدواج کرد. کوپلمن و بریمور دو دختر دارند.

#4

روابط دوستانه 10 سلبریتی - #4

«دمی مور» (Demi Moore) و «اما هیمینگ» (Emma Heming) از نظر مور رابطه‌ای خواهرانه دارند. مور که از سال 1987 تا 2000 با «بروس ویلیس» (Bruce Willis) ازدواج کرده بود، از طرفداران بزرگ همسر ویلیس، هیمینگ است.

#5

روابط دوستانه 10 سلبریتی - #5

«گوینت پالترو» (Gwyneth Paltrow)، «داکوتا جانسون» (Dakota Johnson) را گوهری کمیاب نامیده است. جانسون که در حال حاضر با همسر سابق پالترو «کریس مارتین» رهبر گروه Coldplay رابطه دارد، بارها بدون حضور شریک خود در حال معاشرت با پالترو دیده شده است و به نظر می‌رسد این دو با هم رابطه دوستانه عمیقی دارند.

#6

روابط دوستانه 10 سلبریتی - #6

«سارا سیلورمن» (Sarah Silverman) و «جیمی کیمل» (Jimmy Kimmel) یکی از صمیمی‌ترین و دوستانه‌ترین روابط هالیوود را دارند. البته سیلورمن همچنین با همسر کیمل «مالی مک نیرنی» (Molly McNearney) نیز نزدیک است.

#7

#7

«بیزی فیلیپس» (Busy Philipps) گفته است که او، شوهرش «مارک سیلوراستاین» (Marc Silverstein)، شوهر سابقش «کالین هنکس» (Colin Hanks) و همسر او «سامانتا برایانت» (Samantha Bryant) همه با هم به تعطیلات می‌روند.

#8

#8

«تیلور سوئیفت» (Taylor Swift) و «سوفی ترنر» (Sophie Turner) با هم در تلویزیون ظاهر شده‌اند و ترنر حتی آهنگی را که سوئیفت در مورد همسر فعلی خود «جو جوناس» (Joe Jonas) نوشته است را در اینستاگرام منتشر کرد.

#9

#9

«نینا دوبروف» (Nina Dobrev) و «نیکی رید» (Nikki Reed) هر دو خون آشام روی صحنه بودند. البته این تنها شباهت و نقطه مشترک بین آن‌ها نیست. رید با نامزد سابق دوبرف، «ایان سامرهالدر» (Ian Somerhalder) ازدواج کرده است.

#10

#10

«شیری زامپینو» (Sheree Zampino) اولین مهمان برنامه گفتگوی «جادا پینکت اسمیت» (Jada Pinkett Smith) با نام Red Table Talk بود. زامپینو از سال 1992 تا 1995 با «ویل اسمیت» (Will Smith) ازدواج کرده بود و آن‌ها دارای پسری با نام «تری» (Trey) هستند. «پینکت اسمیت» (Pinkett Smith) و ویل اسمیت سپس در سال 1997 با یکدیگر ازدواج کردند.

نظر شما درباره این روابط دوستانه 10 سلبریتی چیست؟ آیا شما با این سبک دوستی‌ها و روابط دنباله‌دار موافق هستید؟ یا شرایط مشابهی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های ارزشمندتان را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: MSN

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.