برنامه غذایی جنیفر لوپز

برنامه غذایی جنیفر لوپز : چگونه جنیفر لوپز در ۵۰ سالگی سرحال و پرانرژی است؟

جنیفر لوپز که هنوز در دوران ۵۰ سالگی زندگی مانند یک ستاره می‌درخشد، برنامه‌های مختلفی را به صورت روزانه اجرا می‌کند تا در این سن و سال همچنان سرحال و سر زنده باشد. او هر روز تمرینات ورزشی انجام می‌دهد و به شدت به رژیم غذایی سالم پایبند است. در این مطلب برنامه غذایی جنیفر لوپز را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید مانند جنیفر لوپز سرحال و پرانرژی باشید این رژیم را عملی کنید.

برنامه غذایی جنیفر لوپز

برنامه غذایی جنیفر لوپز

غذاهای سالم

جنیفر متقاعد شده است که رژیم غذایی سالم او کلید موفقیتش در اندامی متناسب و پوست درخشنده است. علاوه بر این، وقتی غذا می‌خورد، احساس سلامتی می‌کند. به گفته مربی شخصی وی تریسی اندرسون، غذای سالم، انرژی لازم برای انجام کارهایی که او عهده دارد را تأمین خواهد کرد. این مواد مغذی شامل مواد ارگانیک با پروتئین زیاد بوده و از سوی دیگر شامل مواد غذایی تازه می‌شود.

صبحانه

جنیفر اغلب روز را با اسموتی سالم شروع می‌کند. صبحانه مورد علاقه او اسموتی با میوه‌های قرمز، ماست یونانی، دارچین، عسل، چند تکه یخ، آب لیمو و یک قاشق چایخوری پودر پروتئین است. در برخی موارد نیز از جو استفاده می‌کند. جنیفر زیاد قهوه نمی‌نوشد و او یک بار اشاره کرد که سال‌ها است که لب به کافئین نزده است. درعوض، او در طول روز آب زیادی می‌نوشد تا آبرسانی به بدنش به خوبی انجام شود.

ناهار

برای ناهار، جنیفر اغلب با سبزیجات، سالمون، فلفل و کدو سبز به دنبال سالاد می‌رود. او همچنین دوست دارد دانه کدو تنبل کباب شده و صدف را به غذاهای خود اضافه کند. او معمولا در غذای خود روغن زیتون و آب لیمو می‌ریزد. جنیفر تا حد ممکن از غذای فرآوری شده دور شده و مواد مغذی خود را از محصولات گیاهی می‌گیرد. او روزانه تعداد انگشت شماری از آجیل‌های نمکی می‌خورد. همچنین پروتئین خود را از تخم مرغ، بوقلمون، ماهی و مرغ دریافت می‌کند. پروتئین‌ها برای غذاهای پرخاصیت ایده‌آل هستند و یک سوخت عالی برای عضلات محسوب می‌شوند.

شام

جنیفر وقتی خانه است، با فرزندان خود غذا می‌خورد. شام او معمولاً شامل غذاهایی سرشار از پروتئین و سبزیجات زیادی است. علاوه بر این، جنیفر اغلب برنج قهوه‌ای، سیب‌زمینی شیرین یا کوینو را برای شام سرو می‌کند. یکی از غذاهای مورد علاقه وی سینه مرغ کباب شده با جوانه‌های گندم و سیب‌زمینی‌های شیرین پخته است. وقتی جنیفر در جاده باشد، همیشه در رستوران‌ها غذا می‌خورد. او در رستوران هم عادات غذایی سالم خود را حفظ می‌کند. جنیفر معمولا در رستوران‌ها غذاهای کم کالری سفارش می‌دهد که می‌توان به سالاد یا ماهی با سبزیجات اشاره کرد. البته او در وعده شام آب زیادی می‌نوشد.

دسر

اگرچه جنیفر بسیار سالم غذا می‌خورد، اما دوست ندارد همه چیز را کنار بگذارد. در نتیجه در مواردی میان وعده‌های ناسالم هم می‌خورد اما اعتدال را رعایت خواهد کرد. در نتیجه جنیفر در وعده دسر، کوکی شکلاتی یا یک تکه پای را انتخاب می‌کند اما از زیاده‌روی خبری نخواهد بود.

امتیاز: 4.1 از 5 (76 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۲ دیدگاه

  1. Avatar بینام گفت:

    ادم میلیاردر چاق باشه یه ماهه لاغر میشه بیحال باشه مربی میگیره کسل باشه میره بالا اورست
    مردم عادی چجوری خودشون رو با یه سلبریتی مقایسه بکنن
    سلبریتی ترکیه الان یه زن 60 ساله دارن عین 20 ساله هاست

  2. Avatar لیلا گفت:

    خانم جنیفر بهترین و لاکچریترین کرمهای اب رسان پوست استفاده میکنه که پوسش صافو شفافه و اینکه ورزش میکنه به اضافه ی جراحی زیبایی منم اینارو داشته باشم درسن 90سالگیم شبیع 50سال قبلمم

    • Avatar ریحانه گفت:

      میدونید چیه این حرفها همه بهانست فراموش نکنید که خانم جنیفرلوپز از کجا به اینجا رسید . زحمت کشید . شما هم زحمت بکشید سختی بکشید و هدف داشته باشید ادم توی بدترین شرایط هم میتونه بهترین خودش باشه . همیشه ۲ راه بیشتر وجود نخورد داشت بشینید و بهانه بیارید یا اینکه بلند بشید و حرکت کنید . کدوم یکی از شماها میتونه در طول روز آب فراوان بنده یا عادت های غلط رو هر چند کوچیک از زندگیش حذف کنه .‌به این ها فکر کنید به جای اینکه وقت بزارید و بنویسید ایشون پول دارن و ….از این حرف ها

  3. Avatar شهاب گفت:

    توکشورما پودر پروتیین دسته چندم بی کیفیت چینی رو داروخانه ها به قیمت خون پدرشان میفروشند جنیفر اگر درایران بود الان جعفرقلی شده بود.

  4. Avatar نوید گفت:

    سلام ب خوردن اب زیاد اعتقاد دارم عالی و شروع صبحانه با پروتین

    • Avatar محمد گفت:

      آب زیاد خودن بیمار کننده و نابود کننده است ، از دید طب سنتی اسلامی ، برگرفته از سخنرانی های پروفسور حکیم حسین خیراندیش

  5. Avatar محمد رضا گفت:

    مواد غذایی مصرفی در ایران از گوشت تا میوه و ….همگی از محصولات اصلاح ژنتیکی هستند و ضرر ان در نسل های بعدی نمایان خواهد شد…در ایران زیاد به تغذیه سالم فکر نکنید…

  6. Avatar مریم گفت:

    حتی اگربخواهیم غذای سالم بخوریم ازکجاارگانیک گیربیاریم یاروغن زیتون اصل وهمه چی اینجا تقلبی وصنعتیه بماند قیمتهای نجومی ان ک مختص مرفهان بی درد میباشد

  7. Avatar کامبیز گفت:

    گشنم شد، برم شام بخورم.
    اینا که گفتید جراحی زیبایی و آرایش حرفه ایی هم اضافه کنید تکمیل میشه.

    • Avatar امیریل گفت:

      بحث سلامت چیه؟
      وقتیکه تمام غذاهای ما غیر ارگانیک و صنعتی هستش بحث سلامت خیلی اعتبار نداره وفقط باید به فکر چیزی باشی که سیرت میکنه بعدش هم بقول این دوستمان که میگه هرچی هست برای مرفهین بی درده.

    • Avatar beloti گفت:

      حرف دوستمون بدم نبود درسته تغذیه سالم واقعا مهمه اما خانم جنیفر لوپز هم چهر خودش نیست که با تغذیه مثلا به وجود اومده باشه یا به وسیله تغذیه سالم به این اندام و یا پوست خوب رسیده باشه
      من که گمان نکنم
      بنظرم بیشتر عمل باشه تا جوان مانده با تغذیه و ورزش و تفریح سالم ( البته این تفریح به طور وحشتناکی داشته )

    • Avatar بی نام گفت:

      دقیقا😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.