بهترین کشور ها برای عمل های زیبایی کدام هستند؟

وقتی صحبت از زیبایی و ظاهر می‌شود اکثر افراد می‌خواهند گام دیگری به سمت بهتر شدن بردارند. شاید می‌خواهید بینی کوچکتر، سینه‌های بزرگتر یا حتی صورت بدون چین و چروک داشته باشید. هر آنچه که برای ظاهر بهتر می‌خواهید، جراحی پلاستیک و عمل های زیبایی سرپایی می‌تواند پاسخگو آن باشد. اما همانطور که همه ما می‌دانیم، وقتی می‌خواهید بهترین نتیجه را داشته باشید باید به دنبال بهترین جراحان هم باشید.

در این مقاله لیستی از بهترین کشور ها برای عمل زیبایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم، کشورهایی که می‌توانید بهترین جراحان پلاستیک جهان را در آن پیدا کنید.

بهترین کشور برای عمل زیبایی

بهترین کشور های جهان برای عمل‌ زیبایی:

برزیل

مردم برزیل نه تنها به زیبایی شهرت دارند، بلکه وسواس زیادی به جراحی پلاستیک دارند. امروزه برزیل در بین 3 کشور برتر از نظر تعداد عمل های جراحی پلاستیک هر سال قرار دارد. در برزیل، انجام جراحی پلاستیک یک کار بسیار عادی است. با توجه به اینکه برزیل جراحی های پلاستیک را از مالیات معاف می‌کند، این کشور به یکی از بهترین مقاصد گردشگری پزشکی تبدیل شده است.

کلینیک های برزیل عمل های زیبایی را با قیمت های مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می کنند. بنابراین هر ساله تعداد زیادی برای جراحی پلاستیک به برزیل سفر می‌کنند. پرطرفدارترین عمل‌هایی که در برزیل انجام می‌شود، جراحی بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن و لیفت باسن برزیلی است که به دلیل محبوبیتش در این کشور به این اسم گفته می‌شود.

مکزیک

مکزیک یکی دیگر از بهترین کشور هایی است که عمل زیبایی کم هزینه را به طرفداران عمل‌های زیبایی عرضه می‌کند. این کشور با انجام بیش از یک میلیون عمل در سال در رتبه سوم جهان قرار دارد.

تعداد زیادی از عمل‌های زیبایی که هر ساله انجام می‌شود نشان دهده این است که جراحان مکزیکی بسیار با تجربه و ماهر هستند و با قیمت پایین جراحی پلاستیک در این کشور، مکزیک در بین مقاصد برتر برای جراحی پلاستیک قرار گرفته است.

لیپوساکشن، رینوپلاستی و لیفت سینه رایج‌ترین عمل‌های زیبایی در مکزیک هستند و بسیاری از بیماران عمدتاً از ایالات متحده و کانادا برای انجام جراحی پلاستیک به این کشور سفر می‌کنند.

کره جنوبی

در دهه گذشته، کره جنوبی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جراحی پلاستیک در آسیا تبدیل شده است. جراحی پلاستیک در این کشور در بین کره‌ای‌ها و خارجی‌ها بسیار محبوب است.

جراحان کره جنوبی جزو بهترین جراحان پلاستیک جهان هستند و بر اساس گزارش ها، از هر 3 زن کره جنوبی 1 نفر حداقل یک بار در زندگی خود جراحی پلاستیک انجام داده است، به این معنی که این کشور بالاترین سرانه جراحی پلاستیک انجام شده را دارد. در حالی که بسیاری جراحی بینی و لیپوساکشن انجام می‌دهند اما به دلیل این که آسیایی‌‌ها چشم های درشت و غربی را ترجیح می‌دهند، محبوب ترین جراحی در این کشور جراحی پلک است.

هند

در حالی که قیمت ارزان اصلی‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود بیماران برای انجام جراحی پلاستیک به هند سفر کنند، جراحان هندی می‌توانند جراحی‌های پیشرفته هم انجام دهند.

مراقبت‌های پزشکی پیشرفته، هزینه کم جراحی و این واقعیت که بسیاری از هندی‌ها انگلیسی صحبت می‌کنند، سالانه بیماران بیشتری را به هند می‌آورد.

ایران

مردم معمولاً به دلیل قیمت پایین یا مراقبت های بهداشتی بهتر، جراحی پلاستیک را در خارج از کشور انتخاب می‌کنند و انتخاب یک عمل جراحی زیبایی در ایران می تواند هر دو را به شما بدهد.

در چند سال گذشته، جراحی زیبایی در ایران رواج زیادی پیدا کرده است و همین محبوبیت، ایران را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری پزشکی تبدیل کرده است. با افزایش تقاضا برای جراحی‌های زیبایی در ایران، مهارت و تخصص جراحان پلاستیک ایرانی نیز در طول سال‌ها بهتر و بهتر شده است. به دلیل مراقبت‌های پزشکی خوب و قیمت پایین، سالانه هزاران بیمار برای انجام عمل‌ های جراحی پلاستیک به ایران سفر می‌کنند.

ناگفته نماند که جراحی بینی پرطرفدارترین جراحی پلاستیک در ایران است.

یونان

اگرچه این کشور مشکلات اقتصادی زیادی دارد اما جراحی پلاستیک در یونان بسیار محبوب است. در مراکز درمانی پیشرفته یونان می‌توانید بدون پرداخت هزینه زیادی عمل جراحی پلاستیک انجام دهید. از این رو افراد زیادی از سراسر دنیا برای انجام جراحی پلاستیک به این کشور سفر می‌کنند.

در یونان برای زنان محبوب‌ترین جراحی بزرگ کردن سینه است در حالی که رایج‌ترین عمل برای مردان بزرگ کردن آلت تناسلی است.

ایالات متحده

ایالات متحده بزرگترین بازار جراحی پلاستیک با بیشترین تعداد عمل‌ های زیبایی انجام شده در جهان را دارد. هر ساله بیش از 3 میلیون عمل جراحی پلاستیک در این کشور انجام می‌شود. با خدمات پزشکی با کیفیت در ایالات متحده، افراد زیادی برای انجام جراحی پلاستیک به آمریکا سفر می‌کنند و این کشور جز بهترین کشور های جهان برای عمل زیبایی است.

تنها مشکلی که در این کشور برای عمل‌های زیبایی وجود دارد قیمت بالای آن است. جراحی پلاستیک در ایالات متحده هزینه زیادی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از آمریکایی‌ها برای جراحی زیبایی به کشورهای دیگری مانند مکزیک سفر می‌کنند.

سوئیس

سال‌هاست که مردم برای جراحی پلاستیک به سوئیس سفر می‌کنند. سوئیس تعدادی از بهترین جراحان جهان را دارد. بنابراین مهم نیست که چه جراحی را مد نظر دارید، نتیجه برای شما رضایت‌بخش خواهد بود.

در سوئیس، جراحان کار خود را به عنوان یک هنر در نظر می‌گیرند و این به این معناست که نتایج عمل‌های زیبایی به جای اینکه کاملاً واضح و یا فیک باشند، طبیعی‌ به نظر می‌رسند. لیفت سینه، شکم و لیفت ابرو از رایج‌ترین جراحی های پلاستیک در سوئیس هستند.

ایتالیا

وقتی به ایتالیا فکر می‌کنید چیزهایی که به ذهن شما خطور می‌کند پیتزا، اسپاگتی و می‌تواند جراحی پلاستیک باشد! گزارش‌ها نشان می‌دهد که ایتالیا با ۶۵۰ هزار عمل در سال ۲۰۱۸ در بین ۵ کشور برتر عمل‌های زیبایی قرار گرفته است.

بیشتر عمل‌ های جراحی زیبایی که در ایتالیا انجام می‌شود غیر تهاجمی هستند مانند تزریق بوتاکس، ش و CoolSculpting. اما ایتالیا هم مانند ایالات متحده قیمت بلایی برای عملهای جراحی پلاستیک دارد.

آیا شما موافق جراحی پلاستیک هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.