تزیینات خلاقانه کم هزینه

تزیینات خلاقانه کم هزینه برای بالا بردن ارزشمندی منزل شما هنگام فروش

تزیینات خلاقانه کم هزینه در واقع پروژه های بهسازی هستند که هنگام فروش به خانه شما ارزش افزوده می دهند. با نکات معرفی شده زیر می توانید ارزشمندی خانه خود را هنگام فروش بالا ببرید.

چرا تزیینات خلاقانه کم هزینه

تعداد زیادی از تزیینات خلاقانه کم هزینه برای خانه وجود دارد که می توانید آن ها را به تنهایی انجام دهید تا ارزش خانه خود را بالا ببرید. یک صاحب خانه آگاه با رعایت کلیه مواردی که می توانند بهترین بازده سرمایه گذاری را در آینده داشته باشند، تمام بازسازی ها یا به روزرسانی ها را در طول سال پیاده می کند.

تزیینات خلاقانه کم هزینه و بازگشت سرمایه

طبق گزارش سالانه هزینه در مقابل ارزش مجله Remodeling 2016، متوسط بازگشت سرمایه فروش مجدد برای پروژه های بهسازی خانه، 64.4 درصد از هزینه یک پروژه در صورت فروش خانه در طی یک سال است. با اجرای تزیینات خلاقانه کم هزینه توسط خودتان، می توانید قبل از فروش، هزینه های بهسازی خود را کاهش دهید. در ادامه با معرفی 10 مورد از تزیینات خلاقانه کم هزینه (DIY) برای بالا بردن ارزشمندی خانه شما هنگام فروش، همراه ما باشید.

تزیینات خلاقانه کم هزینه

تمیز نگه داشتن محیط

برداشت اول هنگام فروش خانه بسیار اهمیت دارد. فضای داخلی خانه را از کف تا سقف برق بیاندازید. وسایل شخصی را بردارید و آن ها را به طور مرتب به انباری منتقل کنید. پیشخوان ها، قرنیزها و تمام قسمت های داخل و خارج خانه را پاک کنید. لکه های تمام پنجره ها، درها و آینه ها نیز از بین ببرید. تمیز کردن عمیق فضای داخلی خانه شما یکی از آسان ترین و ارزان ترین راه ها برای حفظ جلوه خانه در هنگام فروش به بهترین شکل ممکن است.

افزودن روشنایی

با باز کردن پنجره ها، تمیز کردن چراغ های روشن و تعویض پرده های قدیمی که ممکن است باعث مسدود شدن نور طبیعی شود، خانه خود را روشن کنید. آیا وسایل روشنایی قدیمی از سقف شما آویزان شده اند؟ با به روز کردن نورپردازی خود با یک لوستر چشم نواز یا یک پنکه سقفی مدرن، از شر هر گونه وسیله بدنما خلاص شوید.

تفکر سبز با محوطه سازی

هر مورد از تزیینات خلاقانه کم هزینه در منازل که باعث بهبود جذابیت خانه شما شوند، در دراز مدت برای شما سودآور خواهند بود. در حیاط خود با جمع آوری برگ ها، آب دادن به گیاهان و از بین بردن علف های هرز هنگام محوطه سازی خود، تفکر سبز داشته باشید. با کارهایی چون افزودن بستر لاشبرگ به جای چمن یا انتخاب گیاهانی با تحمل خشکی بالا، هزینه های خود را نیز کاهش دهید.

جایگزینی کف چوبی با فرش

اخیرا صاحبان خانه ها از به کار بردن فرش های سرتاسری تا نزدیکی دیوار فاصله می گیرند. آن ها خانه هایی را که دارای کف چوب سخت هستند ترجیح می دهند. کفپوش های چوبی می توانند بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری را به همراه داشته باشند و در ضمن به خانه شما نیز کمک کنند تا سریع به فروش رود.

رنگ نمودن فضای داخلی

یک پوشش رنگ تازه می تواند در هنگام آماده شدن خانه شما برای فروش شما را موفق تر نماید. به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین بهسازی های خانه، اتاق های تازه رنگ شده با ارائه ظاهری تمیز و به روز، به خانه شما ارزش افزوده می دهند. هنگام انتخاب رنگ، اگر می خواهید برای تعداد زیادی از مردم جذاب باشد، از رنگ های خنثی استفاده کنید.

به روز کردن لوازم آشپزخانه

آشپزخانه بخشی از خانه است که با به روزرسانی آن، بیش ترین بازده را به دست می آورید. با وجود گران تر بودن، تعویض وسایل آشپزخانه فعلی خود مانند ماشین ظرفشویی، مایکروویو و اجاق گاز می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد. در هنگام به روز کردن آشپزخانه خود، از استیل ضد زنگ استفاده کنید که سبک ظاهری محبوب خریداران است.

بررسی سیم کشی برق

هنگام فروش خانه، از سیم کشی ها و پریزهای برق منزل خود غافل نشوید. یک سیستم الکتریکی خانگی سالم بسیار مهم است. وسایلتان را بررسی کنید. سیستم های اطفا حریق و زنگ درب خود را آزمایش کنید و در صورت نیاز آن را به یک متخصص بسپارید.

نوسازی حمام

وسایل حمام منسوخ و خسته کننده واقعا می توانند احساس لذت بخش بودن حمام را از شما دور کنند. نوسازی سریع حمام، خود یک مورد از تزیینات خلاقانه کم هزینه هنگام فروش خانه است. وسایل درون حمام مانند دستگیره و چیدمان داخلی را نوسازی نمایید. بررسی نشتی شیرها یا زهکشی ضعیف را فراموش نکنید.

برداشتن سقف های کاذب

سقف های کاذب به بی ارزش شدن یک خانه کمک کرده و باعث می شوند خریداران بالقوه، به دنبال گزینه های به روزتر بروند. شما می توانید این سقف ها را با تجهیزات مناسب، حذف کنید. توجه داشته باشید در صورت قدیمی بودن خانه، نسبت به سقف های حاوی آزبست احتیاط نمایید و قبل از شروع به برداشتن، از متخصص کمک بگیرید.

تزیینات خلاقانه کم هزینه و مرحله فروش

صحنه بندی خانه می تواند با جذاب تر کردن، ارزشمندی آن را برای طیف گسترده ای از خریداران، بالا ببرد. دکوراسیونی با تزیینات خلاقانه کم هزینه، شامل حذف وسایل شخصی، چیدمان مجدد مبلمان برای باز کردن فضای یک اتاق، آویزان کردن کارهای هنری و حتی چیزی به سادگی اضافه کردن گل های تازه است. با معرفی موارد بیشتر از تزیینات خلاقانه کم هزینه ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ‌ها و ساده‌ترین تجهیزات برای طراحی یک دکوراسیون پاییزی

بیشتر بخوانید: برای دکوراسیون خانه، به تجهیزات دست‌ساز رو بیاورید و محیط خانه را منحصربه‌فرد کنید!

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.