درمان سرطان سینه

درمان سرطان سینه : زهر زنبور عسل قادر است تا سلول‌های سرطان سینه را از بین ببرد

طبق مطالعه منتشر شده در مجله npj Precision Oncology، زهر زنبورهای عسل به سرعت، خطرناک‌ترین سرطان سینه را از بین می‌برد. این نوع سرطان که درمان محدودی دارد به لطف زهر زنبورهای عسل از بین می‌رود و راهکار خوبی برای درمان سرطان سینه بدخیم خواهد بود. برای اطمینان از صحت این موضوع، از زهر زنبورهای عسل بر روی بیش از ۳۰۰ بیمار که به این نوع سرطان سینه مبتلا بودند در انگلستان، ایرلند و استرالیای غربی تست شده و نتایج دقیقی داشته است.

درمان سرطان سینه با زهر زنبور عسل

براساس این آزمایش‌ها، زهر زنبور عسل توانست تا بسیار سریع این نوع سرطان را در بدن بیمار از بین ببرد. این تحقیقات درباره تاثیر زنبور عسل بر روی سلول‌های سرطان سینه در موسسه تحقیقات پزشکی هری پرکینز و دانشگاه استرالیای غربی انجام شده است.

این تحقیقات در واقع مطالعه دقیقی بر روی انواع مختلف سلول‌های سرطان سینه داشته است و زهر زنبور عسل را بر روی انواع این سرطان تست کرده تا به نتایجی دقیق و مثبتی در این زمینه رسیده است. اکنون پژوهشگران در راستای این تحقیقات، توانسته‌اند با مطالعات مختلف به صورت مصنوعی زهر زنبور را برای درمان این نوع سرطان تولید کنند.

از سوی دیگر میلیتین موجود در زهر زنبور عسل، نه تنها سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد بلکه تقسیم و تکثیر سلول‌های سرطانی را در طی 20 دقیقه کاهش می‌دهد. ملیتین همچنین می‌تواند در عرض 60 دقیقه غشای سلول‌های سرطانی را به طور کامل از بین ببرد. در واقع این ماده می‌تواند در سریع‌ترین زمان مسیر‌های انتظار سلول‌های سرطانی را مسدود و غیرفعال کند در نتیجه تاثیر بسیار خوبی بر بدن بیماران مبتلا به این نوع سرطان خواهد داشت که البته این موضوع به نوع زنبورهای عسل نیز بستگی دارد.

پروفسور پیتر کلینکن، دانشمند ارشد استرالیای غربی اشاره کرد که نتیجه این آزمایش‌ها بسیار جذاب بوده و موفقیت بزرگی در درمان این بیماری به حساب آمده است. همچنین این راهکار درمان سرطان سینه بسیار موفقیت‌آمیز بوده و این یک مثال شگفت‌انگیز دیگر است که انسان می‌تواند از ترکیبات طبیعی در جهان هستی برای درمان بیماری‌ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کشورهایی که بالاترین آمار سرطان در جهان را دارند! (لیست 10 کشور )
بیشتر بخوانید: نتیجه آخرین تحقیقات درباره بیماری سرطان : بهبود سرطان وابسته به ذهن است نه بدن
بیشتر بخوانید: عوارض خطرناک ایمپلنت سینه در مطالعات جدید و آسیب‌های دائمی آن بر سلامتی بدن

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar دکتر گفت:

    الآن فردا کشف میکنن جیش شتر سرطان پروستات رو درمان میکنه!

    ببین کی گفت! نگی نگفتم!

  2. Avatar M0 گفت:

    تازه کرونا رو هم از بین میبره :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.