چهار مورد از محبوب ترین درمان های زیبایی هالیوود برای سال 2024

در این مطلب چهار مورد از محبوب ترین درمان های زیبایی هالیوود در سال 2024 که در بین افراد مشهور نیز انجام شده است را با شما به اشتراک می‌گذاریم. دکتر سایمون اوریان یکی از متخصصان پوست مشهور هالیوود که افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان، مگان فاکس و لیدی گاگا را درمان می‌کند، می‌گوید: “تغییر قابل‌توجهی در نگاه افراد به مفهوم زیبایی‌شناسی ایجاد شده است.”

لیدی گاگا عمل جراحی

“مشتریان به دنبال درمان‌هایی هستند که نه تنها بهبود زیبایی بلکه اقدامات پیشگیرانه و البته نتایج طبیعی را ارائه می‌دهند.” او می‌گوید در حال حاضر که تاکید بر افزایش زیبایی به صورت طبیعی، “به جای تغییر کامل ظاهر فرد” بیشتر در افراد دیده می‌شود. دکتر اوریان محبوب ترین درمان های زیبایی شناسی در کلینیک خود را با ما به اشتراک می‌گذارد.

چهار مورد از محبوب ترین درمان های زیبایی هالیوود 2024:

1. خنک کننده پوست (Coolaser skin resurfacing)

لایه‌برداری پوست با خنک‌کننده یک روش درمانی بسیار موثر برای بهبود بافت پوست، کاهش رنگدانه‌ها و تحریک تولید کلاژن است. این درمان نگرانی‌هایی مانند خطوط ریز، چین و چروک، اسکار آکنه و رنگ ناهموار پوست را برطرف می‌کند و در نتیجه پوستی صاف‌تر و درخشان به ارمغان می‌آورد. افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان از جمله افرادی هستند که تحت عمل کولزر قرار گرفته‌اند.

2. لیفت صورت بدون جراحی (The Non-Surgical Facelift)

لیفت صورت بدون جراحی یک روش درمانی پیشرفته است که از تکنیک‌های پیشرفته برای بازگرداندن حجم و لیفت بافت‌های افتاده صورت استفاده می‌کند. این روش شامل تزریق فیلر Neustem برای رسیدن به جوان‌سازی طبیعی صورت بدون جراحی است. این درمان برای افرادی مناسب است که به دنبال راه‌حلی برای نگرانی‌های مربوط به پیری، از جمله کاهش حجم و شلی پوست خود هستند.

3. کانتورینگ صورت (NeuStem facial contouring)

کانتور صورت NeuStem، استفاده از فیلر به صورت غیر تهاجمهی برای رسیدن به نسبت‌های متقارن و متعادل صورت است. این رویکرد، اندازه‌گیری‌های صورت بیمار، از جمله «نسبت طلایی» را در نظر می‌گیرد تا نسبت‌های هماهنگی برای صورت ایجاد کند، نواحی مانند گونه‌ها، چانه و خط فک. کانتورینگ صورت NeuStem می‌تواند تقارن صورت را بهتر کند و جوانی را بازگرداند.

4. اگزوزوم درمانی با سلول‌های بنیادی (Stem cell Exosome therapy)

درمان با سلول‌های بنیادی اگزوزوم باعث بازسازی سلول‌های بنیادی برای جوان‌سازی پوست، ارتقا و بهبود سلامت کلی پوست می‌شود. این یک درمان طبیعی و نوآورانه است که می‌تواند نگرانی‌های مختلفی از جمله علائم پیری، اسکار و ریزش مو را برطرف کند. سلول درمانی برای افرادی که به دنبال جوانسازی و ترمیم طولانی مدت هستند، مناسب است.

البته درمان‌های زیبایی جایگزین مراقبت از پوست نمی‌شوند. دکتر اوریان می‌گوید اساس فلسفه پوست خوب استفاده مداوم از یک رژیم ساده از سه مورد ضروری روزانه است، یک پاک‌کننده، یک تونر و یک مرطوب‌کننده. در کنار مراقبت از پوست استفاده از درمان‌هایی برای افزایش اثربخشی، می‌تواند کمک‌کننده باشد و بیمار را به نتیجه مطلوب خود برساند.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.