احساسات مختلف از علل اصلی ظاهر شدن چین و چروک روی صورت شما هستند

ظاهرشدن چین و چروک روی پوست پدیده‌ای است که با افزایش سن نمی‌توانیم از آن جلوگیری کنیم. البته، ژنتیک نقش مهمی در تعیین اینکه کدام خطوط روی صورت شما عمیق‌تر خواهد بود، دارد. اما با این حال، احساسات می‌توانند باعث ایجاد و افزایش چین و چروک صورت شوند. فقط لازم است صورت خود را در آینه بررسی کنید تا متوجه شوید که کدام احساسات را باید کنترل کنید.

در این مطلب، قصد داریم به بررسی ارتباط چین و چروک و احساسات مختلف بپردازیم.

انواع چین و چروک و احساسات مرتبط با آنها:

1.خطوط پیشانی

خطوط پیشانی

به گفته متخصصان، خطوط پیشانی می‌تواند نشانه‌ای از ضربه یا شوکی حل‌نشده در گذشته باشد. مواردی مانند اضطراب ممکن است منجر به بالابردن مکرر ابروها شود. معمولاً این چین و چروک‌ های افقی روی صورت افرادی که تمایل به تفکر بیش از حد دارند، ظاهر می‌شود. همچنین، گردن‌درد و سردردهای مکرر و طولانی نیز باعث ایجاد چین و چروک در ناحیه پیشانی می‌شود.

2.خطوط اخم

خطوط اخم

اغلب اوقات، افرادی که دارای 2 خط عمیق بین چشمان خود هستند، متفکران عمیق با ذهنی پرمشغله‌اند. کارشناسان می‌گویند که هیچ ارتباطی بین این خطوط و یک احساس منفی بسیار قوی وجود ندارد. یک متخصص طب سوزنی به اشتراک گذاشت که او اغلب چنین چین و چروک هایی را در زنانی با مشاغل قدرتمند و چالش‌برانگیز مانند وکلا، قضات یا مدیران مشاهده می‌کند. با این حال، خطوط اخم ممکن است نشان‌دهنده بی‌حوصلگی و ناامیدی و حتی رنج مزمن نیز باشد.

3.خطوط کنار چشم

انواع چین و چروک و احساسات مرتبط با آنها

اغلب اوقات، ممکن است در افراد شاد چ، خطوط کنار چشم را ببینید. زیرا این افراد زیاد لبخند می‌زنند یا می‌خندند. با این حال، اگر چین و چروک‌ها بسیار عمیق باشند، نشانه‌ای از تنش شدید و ناامیدی است. به عنوان مثال، می‌تواند مربوط به افرادی باشد که اغلب تصمیمات دشوار می‌گیرند.

4.خطوط لب

ارتباط چین و چروک لب و احساسات

خطوط بالای لب می‌تواند نشان‌دهنده عادت‌های بد مانند سیگارکشیدن یا اختلالات تغذیه باشد. همچنین، کارشناسان می‌گویند افرادی که هیچ چیز خوبی در دنیا نمی‌بینند ممکن است دارای چنین چین و چروک هایی باشند. علاوه بر این، خطوط عمودی لب ممکن است نشانه سوء تغذیه باشد.

5.خطوط زیر چشم

چین و چروک زیر چشم

چین و چروک زیر چشم شما را بسیار مسن‌تر نشان می‌دهد، اما گاهی اوقات ممکن است افراد متوجه ظاهر شدن آن نشوند. چنین خطوطی ممکن است به علت اندوهی عمیق و طولانی باشد، مثلاً اگر برای مدت طولانی احساس عشق از دست‌رفته را تجربه کرده‌باشید. سبک زندگی پراسترس نیز می‌تواند باعث ایجاد خطوط زیر چشم شما شود.

6.خطوط بینی

تاثیر احساسات بر چین وچروک بینی

خطوط بینی ممکن است با لبخند مرتبط باشد و اما اگر عمیق باشد، احتمالا با احساساتی مانند با غم و اندوه و ناامیدی از زندگی مرتبط است. متخصصان می‌گویند که این خطوط ممکن است به این معنی باشد که شما مشکلات مزمن روده‌ای دارید، بنابراین بهتر است همیشه سلامت خود را کنترل کنید.

7.دهان و گونه‌های افتاده

دهان و گونه‌های افتاده

معمولاً احساساتی که موجب افتادگی دهان و گونه می‌شوند، غم، اندوه و رنج هستند. علاوه بر این، اضطراب نیز می‌تواند باعث ایجاد چنین تغییراتی در چهره شود.

آیا به ارتباط چین و چروک روی صورت با احساسات پی برده‌بودید؟ به نظر شما کدام چین و چروک صورت نشانگر پیری است؟

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.