نامزد جدید کیانو ریوز

نامزد جدید کیانو ریوز اعلام کرد که دیگر موهای خود را رنگ نمی‌کند!

نامزد جدید کیانو ریوز اعلام کرد که دیگر موهای خود را رنگ نمی‌کند! «Alexandra Grant»، هنرمند مستقر در لس آنجلس، که به نظر می‌رسد نامزد جدید کیانو ریوز نیز هست، در مورد استانداردهای بالقوه پرخطر زیبایی صحبت می‌کند. او اعلام کرد که دیگر موهای خود را رنگ نمی‌کند! در ادامه با جزییات خبر همراه دینو باشید.

پست نامزد جدید کیانو ریوز

این هنرمند 46 ساله اخیرا برای مطرح کردن این مسئله به سراغ رسانه‌های اجتماعی رفته و ضمن بیان این که چرا دیگر موهای خود را رنگ نمی‌کند، در این باره توضیح داد. Grant تصویری از مقاله Newsweek را که گزارش جدیدی از ارتباط سرطان سینه با رنگ مو می‌دهد – به ویژه در بین زنان سیاه پوست – را با استفاده از اصطلاح فراگیر «womxn» در اینستاگرام خود منتشر کرد. گرانت در زیر این پست نوشت:

وای! اخبار امروز … آمارها بسیار شگفت‌آور هستند. به خصوص برای womxn. موهای من در اوایل دهه 20 سالگی عمرم دچار پیری زودرس شدند و به رنگ خاکستری درآمدند. تقریبا تمامی رنگ‌ها را در طول عمرم تا به امروز روی موهایم امتحان کرده‌ام، تا این که دیگر نتوانستم سمیت رنگ‌ها را تحمل کنم.

وی ادامه داد:

در دهه 30 عمرم، من اجازه دادم موهایم کاملا «بلوند» شوند … تا به امروز … من دوست دارم و حمایت می‌کنم از هر زن womxn که بتواند در هر سنی، هر رنگی را که بخواهد برای موهای خود انتخاب کند. اما / و اگر سلامتی womxn بخاطر استانداردهای زیبایی، در خطر باشد … پس بگذارید در مورد آن استانداردهای زیبایی صحبت کنیم. عشق برای همه womxn!

پست نامزد جدید کیانو ریوز

نامزد جدید کیانو ریوز و مقاله Newsweek

این مطالعه که در ژورنال بین‌المللی سرطان منتشر شده است، ارتباط ضعیفی بین رنگ کردن، استفاده از مواد برای صاف کردن و سایر محصولات مرتبط با زیبایی مو و سرطان پستان را نشان داد. این تحقیقات مشخص کرد زنان سیاه پوست که به طور مرتب از رنگ‌های دائمی برای رنگ کردن موهای خود استفاده می‌کنند، در مقایسه با زنان سیاه پوستی که این کار را انجام نمی‌دهند، 60 درصد بیش‌تر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار دارند. در حالی که زنان سفید پوستی که از رنگ مو استفاده می‌کنند، افزایش قابل توجه خطر ابتلا را نشان نمی‌دهند.

محققان به داده‌های 46,709 زن در ایالات متحده بین 35 تا 74 سال از سال 2003 تا 009 اتکا کردند. از این جامعه آماری داوطلب، در مورد استفاده از روش‌های زیبایی مو سوال شده بود. سپس به طور متوسط، بعد از 8 سال پیگیری، 2,794 مورد سرطان سینه تشخیص داده شد.

نامزد جدید کیانو ریوز Alexandra Grant

رنگ مو و تهدید سرطان سینه

به گزارش نیویورک تایمز، با وجود این آمار نسبتا بالا، نتایج بسیار قطعی نیست. همچنین کارشناسان نیز به محدودیت‌های مطالعه اشاره کرده‌اند. مواردی از قبیل این که کم‌تر از 10 درصد شرکت کنندگان در این مطالعه، خانم‌های سیاه پوست بوده‌اند. استفاده از محصولات مو فقط یک بار مورد ارزیابی قرار گرفته و آن‌ها به طور متوسط فقط 8 سال پیگیری شده‌اند. «Alexandra White»، رئیس محیط زیست و گروه اپیدمیولوژی سرطان در N.I.E.H.S و نویسنده این گزارش جدید، اشاره کرد:

پیام اصلی نتایج، این است که این خطرات از نظر بالقوه دارای اهمیت هستند؛ اما، ما همچنین می‌دانیم که عوامل مختلفی در بروز سرطان سینه در خانم‌ها نقش دارند.

او در پایان صحبت‌هایش افزود:

ما می‌خواهیم زنان این اطلاعات را در اختیار داشته باشند و آن را در تصمیمات سبک زندگی خود در نظر بگیرند. این را به خاطر بسپارید که خطرات ناشی از این موارد اندک است.

شما چقدر با تصمیم نامزد جدید کیانو ریوز موافق هستید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: سرطان سینه و هر آنچه که نیاز است همه در رابطه با این بیماری بدانند

بیشتر بخوانید: جذابیت پاییزی: ترفند رنگ کردن مو مخصوص موهای نازک و ضخیم‌تر به نظر رسیدن آن‌ها

امتیاز: 3.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۷ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    نه یه سوء تفاوت پیش اومده نه تفاهم.
    منظورش این بوده که نظرتون راجب رنگ نکردن موها چیه.گمونم.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      همه نظرات شما دوستان برای ما ارزشمند و قابل تامل هستش و مبحثی ک مطرح میکنید باعث آگاهی میشه و ما از این بابت خوشحالیم🙏🙏🙏

  2. Avatar سینا گفت:

    من که مشکلی ندیدم، متاسفانه بزرگترین مشکل مردم ایران قضاوت فوق‌العاده سریع و فوق‌العاده خشن است، جوری که تیتر مقاله را میخوانند و بدون خواندن خود مقاله شروع به قضاوت میکنند! متاسفانه بیشتر ایرانی‌ها در بیشتر موارد اینگونه عمل میکنند و باعث رنجش و آزار خود و دیگران میشوند.

  3. Avatar یاسر گفت:

    ببخشید که اینبار به جای تعریف و تشکر انتقاد میکنم ولی واقعا توقع انتشار چنین مطلب و مطرح کردن همچین سوالی رو از این سایت و نویسنده محترم نداشتم
    یعنی چی چقدر با تصمیم دوست‌دختر جدید فلانی موافق هستید؟

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      ممنون از نظر شما همراه همیشگی عزیز🙏 موضوع اصلی این خبر هشداری درباره ارتباط سلامتی و معیارهای زیباییه که امروزه توی کل جهان باب شده و همه گیر هستش! منظور از انتشار این مطلب، اطلاع رسانی برای افرادیه ک بدون توجه ب عواقب رفتارهایی ک انتخاب میکنن و سبک زندگی خودشون، ممکنه باعث ن تنها آسیب به جامعه، بلکه آسیب به سلامتی خودشون هم بشن. و هدف اصلی پست ایشون و ابراز پشیمونی از همین تقلید و تکرار، به عنوان یک چهره نسبتا شناخته شده، اینه ک به سهم خودش آگاهی بده ب افراد و اونها رو مجبور کنه ک رفتارهای تقلیدی و الگوهای رایج رو کنار بگذارن و شده حتی کم، مجبور به تفکر بشن و با آگاهی نسبت به تصمیماتشون اقدان کنن! بیشتر آماری ک مطرح شده در باب سلامتی، نظر بحث ماست. ممنونم ک این مبحث رو باز کردید👌👍☘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.