طراحی اتاق نشیمن آبی

چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن آبی منحصربه‌فرد، با تجهیزاتی ساده

اتاق‌های نشیمن و پذیرایی می‌توانند در هر طرح و رنگی طراحی شوند درنتیجه نباید از رنگ‌ها بترسید و در طراحی داخلی منزل از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم تا چند دکوراسیون از اتاق نشیمن که از رنگ‌بندی آبی استفاده کرده‌اند و چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن آبی را ارائه کنیم تا بتوانید از این طراحی‌های داخلی ایده بگیرید.

طراحی اتاق نشیمن آبی

طراحی اتاق نشیمن آبی

رنگ آبی هم می‌تواند برای اتاق نشیمن کوچک و هم برای اتاق نشیمن بزرگ استفاده شود. همچنین این رنگ هم در دکوراسیون‌های سنتی و هم در مدرن، طراحی خوبی را به ارمغان می‌آورد. شما می توانید از تمام رنگ‌بندی‌های آبی در اتاق نشیمن‌تان استفاده کنید و تمامی رنگ‌ها اعم از آبی تیره تا آبی روشن مایل به نیلی، می‌تواند طرحی خاص و متفاوت برایتان به ارمغان آورد.

رنگ آبی تیره می‌تواند برای طراحی‌های کلاسیک اتاق نشیمن استفاده شود. استفاده از رنگ آبی براق و مات می‌تواند به اتاق نشیمن روح ببخشد. همچنین می‌توانید در کنار رنگ آبی دیوار از مبلمان آبی هم استفاده نمایید. از سوی دیگر آبی ملایم با سقفی سفید و در و پنجره‌های سفید بسیار شیک و زنده خواهد بود. رنگ آبی ملایم یک رنگ کاملاً خنثی بوده و می‌توانید هر مبلمانی را با آن ست کنید و از هر رنگ فرشی استفاده نمایید.

طراحی اتاق نشیمن آبی

تجهیزاتی برای طراحی اتاق نشیمن آبی

در کنار رنگ آبی تیره می‌توانید از مبلمانی به رنگ‌های روشنی چون کرم، نارنجی، قرمز و رنگ‌های خنثی چون طوسی و سفید استفاده نمایید. از سوی دیگر در کنار رنگ آبی روشن نیز می‌توانید از مبلمان قهوه‌ای، آبی تیره، سرمه‌ای و طوسی استفاده نمایید. مبل کرم با هر رنگی از دیوار و با هر تمی از خانه سازگار است درنتیجه یکی از بهترین گزینه‌های برای اتاق نشیمن آبی تیره یا روشن خواهد بود. به‌طورکلی بهترین و دل‌بازترین مبلمان برای یک اتاق نشیمن با دیوار آبی تیره، رنگ آبی و سفید خواهد بود. همچنین می‌توانید از مبلمان پررنگ در این طراحی استفاده نمایید.

طراحی اتاق نشیمن آبی

شما می‌توانید از تابلوهایی با همین تم رنگی آبی و سفید هم بهره ببرید. باید اشاره‌کنیم رنگ آبی یک رنگ کاملاً مدرن است و سبکی منحصربه‌فرد از طراحی را برای اتاق نشیمن شما به ارمغان خواهد آورد. استفاده از تابلوهایی بارنگ خنثی بر روی یک دیوار به رنگ آبی بسیار زیبا خواهد بود.

طراحی اتاق نشیمن آبی

استفاده از کارهای چوبی هم در کنار رنگ آبی، جلوه‌ی خاصی خواهد داشت. درواقع در کنار اتاق نشیمن آبی می‌توانید از قفسه‌ها یا کمدهای چوبی تیره استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میزی چوبی با رنگ‌بندی تیره هم در این طراحی داخلی استفاده کنید. استفاده از رنگ چوب تیره در کنار رنگ‌های مختلف آبی بسیار زیبا است و معمولاً در طراحی داخلی از این سبک استفاده می‌شود.

طراحی اتاق نشیمن آبی

اگر در اتاق نشیمن از رنگ آبی استفاده می‌کنید حتماً یک عنصر سفید را هم در اتاق در نظر بگیرید زیرا آبی و سفید ترکیب خوبی را ایجاد خواهند کرد. رنگ سفید در کنار رنگ آبی می‌تواند به اتاق جان بخشد و نور کافی را برای اتاق فراهم کند. برای مثال می‌توانید یک آباژور سفید یا کوسن‌هایی سفید را به دکوراسیون خود اضافه نمایید. همچنین می‌توانید از کمد یا قفسه‌ی سفید هم بهره ببرید زیرا رنگ سفید فضای خانه را بسیار روشن می‌کند.

طراحی اتاق نشیمن آبی

دیوارهایی با رنگ آبی روشن و تیره به فرشی به رنگ کرم یا سرمه‌ای نیاز دارد تا یک دکوراسیون طبیعی را ایجاد کند. همچنین می‌توانید از فرش سرمه‌ای استفاده نمایید. درواقع اگر تم اتاق، آبی تیره است باید از فرش‌های خنثی‌تر استفاده کنید و اگر دیوارها آبی روشن است باید از فرش‌های سرمه‌ای، سفید یا فرشی با ترکیب رنگی آبی و سفید استفاده نمایید.

طراحی اتاق نشیمن آبی

استفاده از کف‌پوش با رنگ چوب یا با طرح بامبو در اتاق‌های نشیمن بسیار رایج است و می‌توانید برای اتاق نشیمن آبی خود نیز از این طرح استفاده نمایید.

طراحی اتاق نشیمن آبی

به‌طورکلی انتخاب مبل، تابلو، فرش، آباژور و کمد یا قفسه کتاب می‌تواند در طراحی داخلی یک اتاق نشیمن آبی تأثیر زیادی داشته باشد و می‌توانید با انتخاب‌های متفاوت، سبک‌های مختلفی را تجربه کنید. درواقع در یک اتاق نشیمن آبی دستتان برای انتخاب بازخواهد بود و بهترین گزینه‌ها را می‌توانید در اختیار داشته باشید تا سبکی منحصربه‌فرد، خاص و دل‌باز را طراحی کنید.

امتیاز: 5.0 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.