طرز تهیه هات چاکلت خانگی خوشمزه و چند چاشنی که می‌توانید به آن اضافه کنید

در این مطلب طرز تهیه هات چاکلت خوشمزه و جذاب خانگی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا در این روزهای سرد زمستان از آن لذت ببرید. همچنین به این نوشیدنی لذیذ می‌توانید چاشنی‌هایی را اضافه کنید تا طعم آن را دلپذیرتر کند که در اینجا با شما به اشتراک می‌گذاریم.

دستور تهیه هات چاکلت زمستانی:

طرز تهیه شکلات داغ

مواد مورد نیاز هات چاکلت خانگی:

  • پودر کاکائو یا شکلات چیپسی
  • شیر
  • وانیل
  • شکر
  1. شیر دلخواهتان را در قابلمه‌ای روی حرارت متوسط رو به پایین قرار دهید. استفاده از شیر به جای آب، این هات چاکلت را خامه‌ای و خوش طعم می‌کند.
  2. پس از گرم شدن شیر، شکلات چیپسی یا پودر کاکائو را به همراه شکر به شیر اضافه کنید و هم بزنید.
  3. برای طعم بهتر می‌توانید یک قطره عصاره وانیل هم به آن اضافه کنید.

چاشنی‌های خوشمزه‌ای که می‌توانید به شکلات داغ اضافه کنید:

نوتلا

ما می‌دانیم که طرفداران نوتلا از خورد این شکلات خوشمزه سیر نمی‌شوند. کمی نوتلا به کاکائو داغ خود اضافه کنید تا طعم آن جذاب‌تر شود.

ادویه کدو تنبل

ادویه کدو تنبل ترکیبی از دارچین، جز هندی، هل، میخک و فلفل است که به هات چاکلت خانگی شما طعم بی‌نظیری می‌دهد.

چای

شما می‌توانید شکلات داغ و چای، این دو نوشیدنی دلپذیر را بایکدیگر ترکیب کنید. یک کیسه چای را در شکلات داغ خود قرار دهید تا ادویه و طعم بیشتری به هات چاکلت دهد. در آخر می‌توانید به آن کمی دارچین و خامه فرم گرفته اضافه کنید.

پوست فلفل قرمز و پرتقال

حواس خود را با یک شکلات داغ پرتقال چیلی بیدار کنید. مقداری پودر فلفل قرمز و پوست پرتقال را به کاکائو داغ خود اضافه کنید.

مارشمالو طعم‌دار

مارشمالو با طعم Smash Mallow گزینه مناسبی برای ترکیب با شکلات داغ است. طعم نعناع، خمیر کوکی یا چوروی دارچینی مارشملو را امتحان کنید. همه با کاکائو مناسب هستند. شما می‌توانید شکلات داغ را با خامه هم میل کنید که ترکیب بسیار خوشمزه‌ای است.

شکلات سفید

اگر از طرفداران شکلات سفید هستید، می‌توانید از شکلات چیپسی سفید و مقداری عصاره وانیل استفاده کنید. می‌توانید به لبه لیوانتان شکلات‌های سفیدی بچسبانید تا جلوه قشنگ‌تری داشته باشد.

قهوه

شکلات داغ خود را با اضافه کردن مقداری قهوه یا اسپرسو، به یک نوشیدنی شبیه موکا تبدیل کنید.

کارامل، تافی یا سس دولچه د لچه

اضافه کردن کارامل، تافی یا سس اسپانیایی دولچه د لچه برای خوش طعم کردن بیشتر هات چاکلت استفاده می‌شود و طعم بی‌نظیری به آن می‌دهد.

نعناع تند

مهم نیست که هوا چقدر سرد است، طعم یخی و لذیذ نعناع ترکیب جذابی با هات چاکلت دارد. آب نبات خرد‌شده نعناع، چیپس شکلات نعناعی، یک قطره عصاره نعناع، نعناع فلفلی یا برگ نعناع تازه، همه گزینه‌هایی است که می‌توانید به شکلات داغ اضافه کنید.

اضافه کردن بیسکوییت دلخواه

شما می‌توانید روی هات چاکلت داغ خانگی، بیسکوییت لوتوس یا بیسکویت مورد علاقه خود به همراه خامه فرم‌گرفته اضافه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

نظرات خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.