قسمت آخر گیم آف ترونز

پیش‌بینی کنید؛ به نظر شما در قسمت آخر گیم آف ترونز چه کسی بر تخت پادشاهی می‌نشیند؟

همانطور که می‌دانید فردا قسمت آخر گیم آف ترونز پخش خواهد شد و این فصل آخر حواشی و انتقادهای زیادی را به دنبال داشته اما به هر جهت هرکس نظر خاص خود را دارد و یک پایان نمی‌تواند همه را راضی نگه دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ظاهراً در زمان پخش قسمت آخر این سریال نزدیک به 11 میلیون از مردم آمریکا مرخصی می‌گیرند یا سرکار نمی‌روند. در واقع به گزارش یورونیوز مشخص شد که 34 درصد مردم آمریکا برای دیدن قسمت آخر گیم آف ترونز هیجان زده هستند و در انتظار این قسمت پایانی به سر می‌برند. قسمت آخر گیم آف ترونز 80 دقیقه خواهد بود و در حوالی 5 صبح به وقت ایران پخش خواهد شد. با اینکه این سریال در این مدت انتقادهای زیادی دریافت کرده اما منتقدان هم در انتظار پایان این سریال هستند و باید بگوییم که انتظارها به زودی به پایان خواهد رسید.

قسمت آخر گیم آف ترونز

پیش‌بینی‌های قسمت آخر گیم آف ترونز

همانطور که در قسمت پنجم گیم آف ترونز دیدیم، دنریس به ملکه دیوانه تبدیل شد و کل شهر و مردم بیگناه را به آتش کشید در نتیجه در این قسمت باید منتظر واکنش جان اسنو و دیگر هم پیمانان دنریس باشیم. در این یک هفته گذشته حدس‌های زیادی زده شده و گفته شده که احتمالاً آریا دنریس را خواهد کشت و در نهایت جان اسنو پادشاه خواهد شد. از سوی دیگر برخی معتقدند که دنریس در نهایت وینترفل را نیز نابود خواهد کرد.

پیش بینی‌های دیگر از این قرار است که دنریس و جان اسنو هردو می‌میرند. از سوی برخی از دیگر احتمالات اینگونه است که دنریس تخت پادشاهی را به آتش می‌کشد و کینگز لندینگ را ترک می‌کند و یا دنریس کشته خواهد شد و جان اسنو، سانسا را به عنوان ملکه انتخاب خواهد کرد. یا بر اساس پیش بینی‌ها، تیریون لنستر نیز کشته خواهد شد اما لحظه مرگ او قطعاً یکی غم انگیز ترین صحنه‌ها خواهد بود.

از سوی دیگر جان اسنو باقی می‌ماند و تصمیمات جدیدش در مقابل دنریس و البته احتمال مرگ جان اسنو نیز وجود خواهد داشت. اما در نهایت بر اساس تمامی احتمالات آریا دنریس را خواهد کشت و احتمالاً مرگ دنریس با پایان سریال همراه باشد. برخی نیز معتقدند که جان، دنریس را خواهد کشت. به هر حال همه چیز احتمال است و تاکنون هیچ یک از این احتمالات درست از آب در نیامده و همیشه بینندگان از اتفاقات شوکه شده‌اند.

قسمت آخر گیم آف ترونز

پیش‌بینی کنید!

هنوز قابل پیش بینی نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد و چه کسی بر تخت پادشاهی خواهد نشست. البته چیزی که واضح است این خواهد بود که در قسمت آخر باز هم شاهد مرگ بسیاری از کاراکترهای باقی مانده خواهیم بود. ممکن است باز هم شاهد اتفاقاتی باشیم که هرگز فکرش را نمی‌کردیم. اما در بخش نظرات این مطلب شما عزیزان می‌توانید پیش بینی‌های خود را اعلام کنید و بگویید که ترجیح می‌دهید چه کسی بر تخت پادشاهی بنشیند یا انتظار دارید قسمت آخر گیم آف ترونز چگونه به پایان برسد؟

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۱ دیدگاه

  1. Avatar امیر گفت:

    نویسنده حتما ایرانی بوده معمولا فیلم های ایرانی تهش بلد نیست گند یزنن تو کل فیلم و الکی سروته شو هم می یارن . واقعا فصل 8 قسمت به قسمت افتضاح تر شد.

  2. Avatar الهام گفت:

    برن شاه میشه و دنریس می میره

  3. Avatar رضا قریشوندی گفت:

    سلام دوستان
    من حدس میزنم که تیریون نیز یک تارگاریان هست و ب پادشاهی میرسه.
    چون تخم های اژدهایی که ب دست دنریس افتاد سه تا بودن و اگر این سه رو نشونه سه تا تارگرین در نظر بگیریم، دنریس، جان اسنو و تریون هستن
    دنریس از ابتدا مغرور بوده و هدف اصلیش پادشاه شدنه، جان اسنو هدفش دنیای صلح و آرام هستش ولی پذیرای پادشاهی نیست. تیریون علاوه بر اینکه دنیای خوب رو میخواد باهوش و شخصیت محبوب سریال هم هست.
    همیشه توی فیلم آخر هر ماجرا همون شده که تیریون خواسته، بدون اینکه لشگری داشته باشه.
    البته همه اینا حدس هستند
    ممنون از همه دوستان

  4. Avatar سامان گفت:

    گنجی و آریا پادشاه و ملکه
    دنریس و جان فرار میکنن و از همه دور میشن…
    سانسا وینترفال میمونه
    بقیه هم پخش میشن اینور اونور
    چیز خاصی نداره…
    3>

  5. Avatar ناصر گفت:

    دنریس خودکشی می کنه

  6. Avatar Farzam.G گفت:

    یا همه با هم می‌میرن یا هیچکی دیگه نمی‌میره و به خوبی و خوشی ( مث کارتون قدیمیا ) به زندگی‌شون ادامه می‌دن و سریال پایان می‌رسه (((:

    شایدم آریا جفت‌شونو کشت و خودش ملکه شد از کجا معلوم؟؟ ((((:

  7. Avatar مهرداد گفت:

    جان به قلعه کلاغها یا نزد وحشیها برمیگرده ، دنریس کشته میشه و اژدهاش اونو میبره ، برن رو تخت میشینه و در آخرین صحنه تبدیل به پادشاه شب میشه ، که در واقع هر دو یکی بودن و تضاد خیر و شر هم در دو جسم بودن ، تیریون با سالسا ازدواج مجدد میکنه و به شمال میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.