کنکور ۹۹

کنکور در کرونا یا کرونا در کنکور : کنکوری‌ها و خانواده‌ها، نگران برگزاری کنکور 99

همانطور که می‌دانید، شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن تمامی برنامه‌های جهان از المپیک تا جشنواره‌های فیلم و موسیقی شد. اما در ایران کنکور با جمعیت هزاران نفری برگزار خواهد شد. در ادامه جزییات بیشتر را در مورد برگزاری کنکور 99 در کرونا شرح خواهیم داد.

برگزاری کنکور 99 در کرونا

احتمالا می‌دانید که زمان برگزاری کنکور 99 به دلیل ویروس کرونا از تیر ماه به مرداد ماه تغییر کرد و قرار است که در 29، 30 و 31 مرداد و در اوج کرونا که وضعیت در برخی شهرها قرمز است، کنکور 99 برگزار شود. این ماجرا موجب نگرانی برخی از کنکوری‌ها و خانواده‌ها‌ شده است اما گفته شده که این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و همچنین اشاره شده که امکان تغییر در شیوه برگزاری کنکور در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، وجود خواهد داشت.

کنکور ۹۹

با این حال برخی از خانواده‌ها و کنکوری‌ها معتقدند که کنکور نباید در این شرایط برگزار شود و بسیار ابراز نگرانی می‌کنند که کاملا طبیعی است. از سوی دیگر برخی معتقدند که کنکور امسال باید به موقع برگزار شود زیرا دانش‌آموزان زحمات زیادی کشیده‌اند و هزینه‌های زیادی برای کلاس‌های مختلف پرداخت کرده‌اند؛ در نتیجه باید برای ورود به دانشگاه آزمون دهند تا تکلیف تحصیل کنکوری‌ها مشخص شود و نمی‌توان همه‌چیز را برای کرونا در حالت معلق قرار داد.

از سوی دیگر به گفته‌ی مردم اگر کنکور امسال با آن جمعیت باورنکردنی همیشگی برگزار شود، یک فاجعه‌ی انسانی رخ خواهد داد و باید باز هم کنکور 99 را به تعویق انداخت تا شیوع ویروس کرونا کاهش یابد. اما در این میان هستند افرادی که اعتقاد دارند تعویق راه حل خوبی نیست و ویروس کرونا به این زودی‌ها نابود نخواهد شد در نتیجه بهتر است چنین رویدادهای مهمی مانند کنکور برگزار شود اما بسیار سخت‌گیرانه در زمینه رعایت بهداشت صورت گیرد یا در محیط‌های باز با فاصله اجتماعی بسیار زیاد برگزار شود.

کنکور ۹۹

برخی دیگر از مردم نیز معتقدند که مافیای کنکور در زمینه تصمیم‌گیری برگزاری این آزمون‌ها دست دارند و قطعا تصمیم نهایی به نفع مردم نخواهد بود زیرا در اینگونه تصمیم‌گیری‌ها هدف فقط سازمان‌ها و کسب درآمد از جیب مردم خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما کنکور ۹۹ باید با وجود کرونا برگزار شود یا باید به تعویق بیفتد؟ شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: مافیای کنکور چه کسانی هستند و چگونه تمام کشور را گرفتار تب کنکور کردهاند؟

امتیاز: 3.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar Alitn گفت:

    تجمعات تو این شرایط خطرناکه میخوان کنکور برگزار کنن جواب به دوستمون که کامنت گذاشتن نوشتن خنده داره باید بگم خنده دار حرف شماست . کدوم دستور العمل بهداشتی ؟ تو محیط سربسته 8 متر فاصله هم باشه احتمال بیماری هست تازه اگه کسی ماسکشو تا اخر جلسه بزنه یا ماسکش استاندارد باشه . امیدوارم یکم فکر کنی بعد حرف بزنی شرایط ما بحرانی تر از بقیه کشوراس الان

  2. Avatar 5th گفت:

    جالبه وقتی مراسم ملی میهنی مثل سیزده بدر هست نیم میلیون تومان جریمه و یکماه پارکینگ ولی برای مراسم … وظیفست! #دشمن_ایران

  3. Avatar کنکوری گفت:

    کار درستیه. در این وضعیت 5-6 کشور انتخابات برگزار کردند و در آمریکا چند میلیون نفر چسبیده به هم تظاهرات کردند، حالا ما که میخواهیم فقط یک کنکور برگزار کنیم.
    اینم که نوشته «به گفته‌ی مردم اگر کنکور امسال با آن جمعیت باورنکردنی همیشگی برگزار شود، یک فاجعه‌ی انسانی رخ خواهد داد» خنده داره 😄 مگه قراره همه اون حدود یک میلیون نفر کنکوری، یک جا بشینند و آزمون بدهند؟! در هر حوزه امتحانی فوقش 1000 نفر حضور دارند و اگر دستورالعمل های بهداشتی کرونایی رعایت بشه، مشکلی پیش نمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.