مگان مارکل قربانی نژادپرستی

جان برکو می‌گوید: مگان مارکل قربانی نژادپرستی، تبعیض جنسیتی و سوء رفتار است

«جان برکو» (Mr Bercow)، اظهار داشته است که دوشس ساسکس «مگان مارکل» (Meghan Markle) قربانی نژادپرستی، تبعیض جنسیتی و سوء رفتار شده است. او گفت وی در معرض «نژادپرستی آشکار و ناهنجار» قرار دارد. در ادامه همراه دینو باشید.

مگان مارکل قربانی نژادپرستی

مگان مارکل قربانی نژادپرستی، تبعیض جنسیتی و سوء رفتار

«جان برکو» (Mr Bercow)، سخنگوی پیشین مجلس عوام توضیح داد که او نسبت به مگان بسیار دلسوز است. وی به مجله The Sunday Times در این باره گفت:

من می‌خواهم بگویم که به طور واضح اعتقاد دارم مگان مارکل قربانی نژادپرستی صریح و ناهنجار بوده است. این عقیده من کاملا واضح می‌باشد. او در معرض نژادپرستی، تبعیض جنسیتی و سوء رفتار قرار گرفته است.

آقای برکو افزود که معتقد است مگان مورد هدف رسانه‌ها و مردم قرار گرفته؛ زیرا، او قبلا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد و از ارزش‌های فمینیستی حمایت کرده است. هر دو مورد باعث برانگیختن شدن «جناح‌های بزرگ» در انگلستان شده‌اند. برکو در ادامه توضیح داد که فهمیده چرا مگان و دوک ساسکس تصمیم گرفتند از نقش خود در خانواده سلطنتی کناره‌گیری کنند و زمان بیشتری را در کانادا بگذرانند. کانادا جایی است که در حال حاضر تصور می‌شود این زن و شوهر قصد ادامه زندگی در آن را داشته باشند.

تصمیم جدایی از سلطنت مگان مارکل قربانی نژادپرستی

در ادامه صحبت‌های جان برکو، درباره تصمیم این زوج سلطنتی برای جدایی از قدرت این گونه توضیح می‌دهد:

هری و مگان حق انتخاب یک تغییر را دارند. آن‌ها پیامدها و هزینه‌های این تصمیم را می‌پذیرند. همچنین حق دارند ازدواج و سلامتی خود را اولویت قرار دهند.

اظهارات برکو پس از آن صورت گرفت که «پریتی پاتل» (Priti Patel)، وزیر امور داخله، با این موضوع که مگان در انگلیس با نژادپرستی روبرو شده است، مخالفت کرد. ماه گذشته او در سخنرانی زنده رادیو 5 بی بی سی، ادعای گزارش‌های منفی را رد کرد. در این گزارش‌ها گفته شده بود که مگان توسط نژادپرستی رانده شده است. او معتقد بود که افراد با هر پیشینه‌ای می‌توانند در انگلستان، یک زندگی خوب تشکیل دهند و این گزارشات را بی‌اساس دانسته بود. خانم پاتل قبل از این که بریتانیا را به عنوان «جامعه‌ای بزرگ و پر از فرصت» توصیف کند، گفت:

من به هیچ وجه در آن دسته از افراد قرار نمی‌گیرم که معتقدند در کشور ما نژادپرستی وجود دارد. من فکر می‌کنم که ما در یک کشور بزرگ زندگی می‌کنیم.

هنگامی که مستقیما از وی سوال شد که آیا او معتقد است رسانه‌ها نسبت به مگان رفتار نژادپرستانه داشته‌اند یا خیر، این وزیر کابینه چنین پاسخ داد:

من این طور فکر نمی‌کنم، نه… من مطمئنا چنین چیزی را از طریق هر گونه بحث و تفسیر یا چیزهایی از آن ماهیت درباره مگان ندیده‌ام.

مگان مارکل قربانی نژادپرستی

شما فکر می‌کنید تصمیم این زوج برای جدایی از سلطنت، از چه عاملی ناشی می‌شود؟ آیا شما نیز با نظر جان برکو موافق هستید؟ به نظر شما حقیقتا مگان مارکل قربانی نژادپرستی، تبعیض جنسیتی و سوء رفتار شده است؟ نظرات خود را با ما و خوانندگان دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Independent

بیشتر بخوانید: رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی : چرا مگان مارکل و کیت میدلتون رنگ نارنجی نمی‌پوشند؟

بیشتر بخوانید: اشتباه وحشتناک انگلیس: انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره مشهور توسط دولت انگلستان

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.