راهنمای محلی یورک

راهنمای محلی یورک: بهترین فعالیت‌ها هنگام بازدید از شهرستان تاریخی شمال انگلستان

سفر به شهر زیبای یورک با انبوهی از وقایع تاریخی ناگوار، بناهای باشکوه ترسناک، خیابان‌های جادویی هری پاتر و موزه شکلات، بهترین انتخاب برای یک تعطیلات خانوادگی پرهیجان است. در ادامه با راهنمای محلی یورک: بهترین فعالیت‌ها هنگام بازدید از شهرستان تاریخی شمال انگلستان همراه دینو باشید.

راهنمای محلی یورک

سفر به این شهر تاریخی واقع در شمال انگلستان با دیوارهای سنگی و باستانی خود، برای یک تعطیلات آخر هفته طولانی مناسب خواهد بود. بناها و ساختمان‌های باستانی آن توسط رومیان تاسیس شده و بعدها محل زندگی وایکینگ‌ها، نورمن‌ها و تودورها بوده که با داستان‌هایی از وقایع تاریخی پرماجرا و اشباح سرگردان بسیاری همراه است. تاریخ گسترده و پربار یورک، در موزه‌ها و بناهای فرهنگی آن به شکلی درخشان زنده نگه داشته شده است. حتی اگر به گشت و گذاری بی‌هدف در معابر قدیمی و ساختمان‌های تخریب شده باستانی آن بروید، هنوز هم حس زنده‌ای از روزگار رنگارنگ گذشته در شما تداعی می‌شود. یورک فقط دارای جاذبه‌های تاریخی نیست و در کنار رستوران‌های هیجان‌انگیز، مسیرهای زیبایی در کنار رودخانه دارد که با آن‌ها در راهنمای محلی یورک آشنا می‌شوید.

1. گذشته وایکینگ‌ها را ببینید

راهنمای محلی یورک - 1. گذشته وایکینگ‌ها را ببینید

مرکز Jorvik وایکینگ‌ها در Coppergate به احتمال زیاد اولین مقصد پرطرفدار بچه‌ها خواهد بود که به طرز درخشانی میراث غنی وایکینگ‌ها را در خود جای داده است. مورخان تازه کار همچنین عاشق ماجراجویی عملی باستان شناسی در موزه خواهران DIG و ثروت‌های حیرت انگیز رومی، آنگلوساکسونی و قرون وسطایی آن هستند.

2. به بازدید قلعه‌ها و دیوارهای عظیم تاریخی بروید

راهنمای محلی یورک - 2. به بازدید قلعه‌ها و دیوارهای عظیم تاریخی بروید

تعداد بسیار زیادی بازمانده از برج‌ها، برجک‌ها، باروها، دروازه‌های ورودی و توالت‌های باستانی برای گشت و گذار در این شهر وجود دارد که از تاریخ خونین بریتانیای کبیر خبر می‌دهند. ساخت بسیاری از این بناها توسط رومی‌ها شروع شده و متعاقبا توسط وایکینگ‌ها، نورمن‌ها و ویکتوریایی‌ها تکمیل شده است. این دیوارها طولانی‌ترین دیوارهای قرون وسطایی کشور انگلستان هستند.

3. کوچه‌های شهر هری پاتر را جستجو کنید

راهنمای محلی یورک - 3. کوچه‌های شهر هری پاتر را جستجو کنید

خرید کردن در بازار می‌تواند برای کودکان خسته کننده باشد؛ اما، بچه‌ها عاشق کاوش در مسیرهای کوچک بی‌شمار یورک خواهند بود که به نام Snickelways شناخته می‌شوند و نام‌های جذابی از داستان‌های هری پاتر دارند. خیابان سنگفرش قرون وسطایی طولانی Shambles، الهام بخش کوچه جادویی Diagon در فیلم‌های هری پاتر بوده است.

4. سوار قطارها شوید

4. سوار قطارها شوید

به موزه ملی راه آهن بروید و از قطارهای فراوان آن بازدید کنید. این سرگرمی جذاب شامل گشت و گذار در میان قطارهای مینیاتوری قدیمی و آخرین اتومبیل ملکه ویکتوریا می‌شود. شما همچنین به گردش در بزرگ‌ترین موزه راه آهن انگلستان رفته‌اید که باید در نظر بگیرید حداقل نیمی از روز را در اینجا سپری خواهید کرد.

5. به بلندترین برج شهر صعود کرده و پادشاه شوید

5. به بلندترین برج شهر صعود کرده و پادشاه شوید

از برج با عظمت یورک مینستر بالا بروید تا بتوانید از بهترین مناظر شهر لذت ببرید. همه شما می‌توانید پادشاه باشید. این مکان بازمانده قلعه قدیمی نورمن‌ها است که به عنوان چشمگیرترین بنای باستانی یورک بر روی تپه‌ای در بالای رودخانه اوس قرار دارد.

شما درباره راهنمای محلی یورک چه نظری دارید؟ آیا موارد دیگری برای افزودن به آن پیشنهاد می‌دهید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Love Exploring

بیشتر بخوانید: راهنمای محلی برلین: بهترین فعالیت‌هایی که برای کاوش در پایختت آلمان می‌توان انجام داد

بیشتر بخوانید: راهنمای برنامه‌ریزی یک سفر جاده‌ای با اتومبیل شخصی و چگونگی تدارک مقدمات آن

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.