نامزدی جنیفر لوپر و الکس رودریگز

اعلام نامزدی جنیفر لوپز و الکس رودریگز؛ بازیکن آمریکایی سابق بیسبال جهان

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی سرانجام با انتشار عکسی از حلقه جدید خود در دست، از نامزدی خود با الکس رودریگز بازیکن آمریکایی سابق بیسبال جهان خبر داد. خبر نامزدی جنیفر لوپز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های سراسر جهان داشت و شاید دلیل اصلی آن حلقه گران قیمت او است.

الماس “خیلی” قیراتی بر روی حلقه نامزدی جنیفر لوپز

حلقه نامزدی جنیفر لوپر و الکس رودریگز

جنیفر لوپر و الکس رودریگز چند سالی است که با یکدیگر رابطه دارند و حتی پیش از این هم با یکدیگر در مراسم اسکار سال 2019 شرکت کرده بودند تا به شایعات نامزدی خود در آینده قوت ببخشند. آنها دو سال پیش از طریق یک دوست مشترک با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت این رابطه دوستانه به نامزدی آنها منجر شد. جنیفر لوپر ستاره مشهور موسیقی لاتین با عکس حلقه نامزدی خود در اینستاگرام خبر نامزدی خود با رودریگز را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت. کمی بعد از او، نوبت به نامزد او بود که با انتشار همین عکس و نوشته “She said Yes” به مخاطبین خود اعلام کند که پاسخ مثبت را از جنیفر دریافت کرده است.

نامزدی جنیفر لوپر و الکس رودریگز

اما یکی از موضوعاتی که توجه مخاطبین را به شدت به سمت خود جلب کرد، حلقه زیبای نامزدی جنیفر لوپز بود که حرف و حدیث پیرامون ارزش آن بسیار زیاد است. در ابتدا گفته می‌شد که الماس روی این حلقه چیزی میان 11 تا 15 قیرات برآورد شده است و ارزش آن هم در حدود 1 تا 1.9 میلیون دلار است.  اما بعد از آن Ajay Anand مدیر کمپانی Rare Carat گفت که متخصصین تیم آنها معتقدند که این الماس 20 قیراتی است و ارزش آن 4.5 میلیون دلار برآورد شده است. البته کارشناس دیگری هم بعد از آن اعلام کرد که الماس 15 قیراتی روی حلقه نامزدی جنیفر لوپر 5 میلیون دلار ارزش دارد! در هرحال تنها کاری که در میان از دست ما برمی‌آید آرزوی خوشبختی برای این زوج است.

نامزدی جنیفر لوپر و الکس رودریگز

درباره الکس رودریگز نامزد جدید جنیفر لوپر

نامزد جی‌لو 49 ساله، الکس رودریگز 43 ساله است که پیش‌تر بازیکن بیسبال بوده و ستاره تیم‌های سیاتل مارینرز، تگزاس رنجزر و نیویورک یانکیز بوده است. او پیش از جنیفر یک بار ازدواج کرده است. این در حالیست که جنیفر هم پیش از این 3 بار (با اوجانی نوا، کریس جاد و مارک آنتونی) ازدواج کرده و با افراد مشهور دیگری مانند شان کامز و بن افلک نیز برای مدتی رابطه داشته است.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar فوش خور گفت:

    عجب چیزی این جنیفر…
    ژوووون😂😂
    ولی ما هر چی هم آرزوی خوشبختی کنیم فایده نداره چون چند وقت دیگه خبر جدایی شون پخش میشه
    دیگه اینا در حد برد پیت و آنجلی جولیا نیستن بعد از کلی عشق بازی و بچه ی نامشروع ازدواج کردن آخرش جدا شدن!!!!!
    مسخره است 😂😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.