منحصر به فرد ترین هتل های جهان – اقامتگاه های شگفت انگیز و غیرمعمول

از اقامت در غار گرفته تا خوابیدن در میان قفسه کتاب‌های کتابخانه، از این دسته از هتل‌ های عجیب و غریب و منحصر به فرد در سراسر جهان کم نیستند. ما لیستی از منحصر به فرد ترین هتل های جهان از هتل های یخی و نمکی گرفته تا اقامتگاه های درختی در جنگل را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

منحصر به فرد ترین هتل های جهان

در یک کلبه سرخوپوستی اقامت کنید

متل wigwam- کالیفرنیا

هتل سرخپوستی

می‌توانید یک شب را مانند سرخپوستان در این متل عجیب اقامت کنید. این متل بسیار منحصر به فرد کنار جاده‌ای، در سال 1949 ساخته شده است و نمایان‌گر سفرهای جاده‌ای آمریکا است و مکانی سرگرم کننده و عجیب برای اقامت است.

زمانی را در زندان بگذارنید

خوابگاه زندان اوتاوا – کانادا

هتل در زندان

تصور کنید شبی را در سلول زندان بدون حکم سپری کرده‌اید! در خوابگاه HI Jail در اتاوا می‌توانید این ماجراجویی را تجربه کنید. شما می‌توانید در یک اتاق خوابگاه با دیگر زندانیان (که آن‌ها هم مهمان این هتا هستند) بخوابید یا سلول انفرادی خود را داشته باشید. هر روز صبح با صبحانه و حتی یک تور رایگان در زندان و البته آزادی از شما پذیرایی می‌شود!

در یک حباب شیشه‌ای بخوابید

هتل حبابی – ایرلند

هتل حبابی

احتمالا یکی از منحصر به فرد ترین اتاق‌های هتل در این سیاره این هتل حبابی است. این گنبدهای حبابی در جنگل‌های سبز ایرلند شمالی قرار دارند. دیوارهای شفاف به شما منظره 180 درجه از درختان و آسمان می‌دهد که در یک شب صاف فوق العاده است.

در یک کلیسای قدیمی و بیمارستان بخوابید

The Jaffa – تل آویو

هتل منحصر به فرد قدیمی

هتل جفا تاریخچه زیادی دارد. در لابی این هتل یک قطعه اصلی از دیوار مربوط به جنگ‌های صلیبی قرن سیزدهم است. در دهه 1800 ساختمان به عنوان یک بیمارستان فرانسوی استفاده می‌شد و امروز کلیسای زیبای آن به یک بار هتل تبدیل شده است.

شب را در سرزمینی رویایی بگذرانید

Nido De Quetzalcoatl – مکزیکو سیتی

هتل ماری

این مار که در جنگل مکزیکو سیتی به خود پیچیده است در واقع مجموعه‌ای از 10 خانه است که توسط معمار خاویر سانوسیاین ساخته شده است. عکس بالا تنها یکی از این خانه‌ها را نشان می‌دهد زیرا کل بنا بیش از پنج هزار متر مربع امتداد دارد.

با زرافه‌ها وقت بگذرانید

Giraffe Manor – کیپ تاون، آفریقای جنوبی

زرافه در هتل

این هتل یکی از هیجان انگیزترین هتل‌های این لیست است و طرفداران زیادی دارد. در این هتل زرافه‌ها سر خود را از پنجره‌ها به داخل می‌برند به این امید که توسط مهمان‌های هتل پذیرایی شوند.

شب را در یک مکعب عجیب بگذرانید

خانه مکعبی – هلند

هتل مکعبی

هر کدام از این اتاق‌های هتل با دیوارهای زاویه دار و نورگیرهای جالب شکل عجیبی به خود گرفته‌اند. مکعب‌ها درست در قلب روتردام قرار دارند و یک نقطه عالی برای گشت و گذار در شهر است.

در ایگلو بخوابید

استراحتگاه Kakslauttanen – فنلاند

هتل برفی

این هتل دارای ایگلوهای سنتی برفی برای مهمانان است. این ایگلوهای شیشه‌ای که شهرت جهانی دارند، بسیار محبوب هستند. زیرا مهمانان در فصل سرما شفق شمالی را در حالی که در رختخواب دراز کشیده‌اند می‌بینند! این هتل همچنین تورهایی مانند سورتمه سواری با سگ و سافاری گوزن شمالی به مهمانان ارائه می‌دهد.

شب را در یک سوئیت زیر آب بگذرانید

The Conrad – مالدیو، جزیره رانگالی

هتل زیر آب

این اتاق‌ها نه تنها با یک سرآشپز، پیشخدمت و مربی خصوصی به مهمانان ارائه می شود بلکه این سوئیت‌های شیشه ای زیر آب دارای منظره 180 درجه است که مهمانان احساس می کنند در یک آکواریوم خصوصی خوابیده اند.

اقامت در هتل یخی

Ice Hotel – سوئد

هتل یخی

 IceHotel در سوئد به شما این فرصت را می دهد که در یک معماری هنری یخی غوطه ور شوید. در طول روز اتاق ها بخشی از یک موزه هستند و در شب به اتاق مهمان تبدیل می شوند. نگران نباشید، حتی با وجود اینکه اتاق ها یخ زده و سرد هستند، تخت ها با خز گوزن شمالی و کیسه خواب های گرم پوشیده شده اند.

شب را در میان درختان بگذرانید

 Free Spirit Spheres – کانادا

هتل جنگلی

چه کسی نمی‌خواهد در یک توپ شناور در وسط جنگل‌های بارانی ساحلی جزیره ونکوور بماند!؟ Free Spirit Spheres به احتمال زیاد یکی از منحصر به‌ فرد ترین مکان‌هایی است که تا به حال دیده‌اید. این اتاق‌های گرد از چوب‌های سرو و صنوبر محلی ساخته شده‌اند. با حرکات آرام درختان به خواب بروید و با صداهای طبیعت که در اطراف شما به گوش می‌رسد از خواب بیدار شوید.

شب را در میان قفسه‌های کتاب در یک کتابخانه بگذرانید

Book and Bed – ژاپن

هتل کتابخانه ای

این هتل رویای کتابخوان‌ها با صدها مدل کتاب برای انتخاب است و می‌توانید در خلوت تختخواب خود مطالعه کنید. یکی از بهترین بخش‌های این هاستل عجیب و غریب این است که شما به ایستگاه شینجوکو و بسیاری از جاذبه‌های دیگر نزدیک هستید.

در تیپی بخوابید

هتل Dreamcatcher Tipi – مونتانا

تیپی

تیپی‌ها نوعی کلبهٔ مخروطی شکل هستند که توسط سرخ‌پوستان آمریکا برای سکونت ساخته می‌شدند و غالباً آن‌ها را از پوست حیوانات درست می‌کردند. این تیپی، بخاری، دکور دنج و منظره‌ای از کوه‌ها دارد و اقامت بین ماه می تا سپتامبر فصلی است.

در یک قلعه شب را بگذارنید

قلعه اشفورد – ایرلند شمالی

قلعه بی نظیر

این قلعه کاخ که در سال 1228 تأسیس شد و بعداً توسط خانواده گینس خریداری شد، مملو از فرهنگ و تاریخ است. قلعه اشفورد نه تنها باشکوه است بلکه از آن برای فیلم‌برداری و پذیرایی از مهمانان استفاده می‌شود و همچنان جوایز معتبر مهمان‌نوازی را گرفته است.

در غار بخوابید

Matera – ایتالیا

هتل غار مانند

غارهای ماترا ایتالیا شواهدی از وجود تمدن‌هایی را نشان می‌دهد که تقریباً 9000 سال پیش در آنها زندگی می‌کردند! ساخت این هتل 10 سال طول کشید تا معماران توانستند 18 اتاق زیبای هتل را بدون بهم زدن یکپارچگی غارها بتراشند. همه چیز در مورد این اتاق‌ها شما را به گذشته برمی‌گرداند. ملحفه‌های پارچه‌ای عتیقه و لذت بردن از شام در کلیسای قدیمی.

شب را در یک چادر لوکس بگذرانید

Aicha Camp Hotel – اردن

هتل عجیب در اردن

کمپ مجلل Memories Aicha در وادی روم اردن واقع شده است و 15 دقیقه پیاده‌روی تا تپه‌های شنی دارد. این چادر لوکس امکاناتی مانند توالت مجزا، فضای غذاخوری دنج و لوکس و همچنین دسترسی به تراس آفتابگیر را به مهمانان می‌دهد.

شب را در یک هواپیما بگذرانید

هتل کاستا ورد – کاستاریکا

اقامت در هواپیما

در این هتل مهمانان می‌توانند شب را در یک بوئینگ 727 1965 بگذرانند که به یک مهمانخانه لوکس دو خوابه تبدیل شده است. در حالی که شکل بدنه دست نخورده مانده است، فضای داخلی کاملاً با چوب ساج محلی ساخته شده است و پنجره‌ها منظره جنگل و اقیانوس را در سرتاسر هواپیما به مهمانان ارائه می‌دهند.

یک شب را در هتل نمکی اقامت کنید

Palacio de Sal – بولیوی

هتل نمکی

یکی دیگر از هتل های منحصر به فرد این لیست هتل Palacio de Sal بولیوی است که با استفاده از نمک در وسط صحرای بولیوی ساخته شده است. تقریباً همه چیز در این هتل از جمله ساختمان و مبلمان، از نمک ساخته شده است. پنجره‌های اتاق‌ها منظره‌ای پانوراما از نمک‌زارها را به مهمانان نشان می‌دهد و وعده‌های غذایی شامل لاما و گوشت بره محلی و غذای مخصوص، مرغ نمکی است. از جذابیت‌های دیگر این هتل دور افتاده، یکی از بزرگ‌ترین نمکزارهای جهان و آسمان پر ستاره شب است.

نظرات خود را در مورد این هتل های منحصر به فرد با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.