با منحصر به فرد ترین هتل های 6 ستاره در جهان آشنا شوید

هتل های 6 ستاره مجلل در سراسر جهان سطح بی‌نظیری از خدمات و امکانات رفاهی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند که از بهترین هتل‌های 5 ستاره نیز فراتر می‌رود. این هتل‌های استثنایی نماد تجمل و زندگی لاکچری هستند، جایی که مهمانان، خدمات شخصی مناسب در سطح خانواده سلطنتی را تجربه می‌کنند.

در اینجا برخی از شناخته‌شده‌ترین هتل های 6 ستاره جهان را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چه چیزی یک هتل را 6 ستاره می‌کند؟

هتل های شش ستاره جهان

اصطلاح هتل 6 ستاره یک اصطلاح رسمی نیست، زیرا سیستم استاندارد رتبه‌بندی ستاره هتل تا پنج ستاره می‌باشد. با این حال، برخی از هتل‌ها در سراسر جهان به قدری مجلل هستند که به عقیده بسیاری، بالاتر از استانداردهای پنج ستاره هستند. این هتل‌ ها ممکن است رتبه رسمی 6 ستاره نداشته باشند اما سطح بی‌نظیری از خدمات، امکانات و راحتی را ارائه می‌دهند که از هتل‌های پنج ستاره پیشی می‌گیرد.

برخی از ویژگی‌های اصلی هتل‌ های 6 ستاره عبارتند از:

  • پیشخدمت خصوصی 24 ساعته در دسترس است
  • سوئیت‌ها، ویلاها یا اقامتگاه‌های خصوصی مجلل با امکانات عالی در اتاق‌ها
  • رستوران‌ها و بارهای ستاره‌دار میشلین
  • پیشرفته‌ترین مراکز اسپا و تناسب اندام
  • ترانسفر وسایل نقلیه لوکس و امکانات رفاهی رایگان
  • تجربیات و جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیر

لوکس‌ترین هتل‌ های شش ستاره جهان:

1. برج العرب جمیرا – دبی، امارات

هتل های شش ستاره

یکی از نمادین‌ترین هتل های 6 ستاره غیر رسمی در جهان، برج العرب جمیرا در دبی است. در واقع، این هتل معروف دبی خود را به عنوان یک “هتل 7 ستاره” il معرفی می‌کند. اقامت در یکی از سوئیت‌های مجلل آن می‌تواند هزاران دلار برای هر شب هزینه داشته باشد، در حالی که سوئیت رویال برای هر شب 30000 دلار هزینه دارد.

این هتل خیره‌کننده به شکل بادبان بر فراز خط ساحلی دبی قرار گرفته شده است و یک سکوی هلیکوپتر در بالای خود دارد. این هتل منحصربه‌فرد دبی که به‌خاطر دکوراسیون مجلل‌اش با لابی پوشیده شده از ورق طلا و طبقه‌های سوئیت با پنجره‌های قدی شهرت دارد، هتل بسیار لوکسی است.

هتل برج العرب، جزیره خصوصی خود را دارد و به مهمانان ترانسفر با ماشین لوکس رولز رویس همراه با راننده ارائه می‌دهد. مهمانان یک ساحل خصوصی، استخرهای بی‌نهایت بزرگ و پیشخدمت شخصی دارند.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها از یک تا سه اتاق خواب هستند که بزرگترین آنها بیش از 8000 فوت مربع مساحت دارد. گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران‌های عالی مانند  Al Mahara با آکواریوم بزرگ و Gold on 27 است.

2. ماندارین ارینتال – بانکوک، تایلند

هتل مجلل

ماندارین اورینتال بانکوک همواره توسط نشریات سفرهای لوکس به عنوان یکی از بهترین هتل های 6 ستاره جهان انتخاب می‌شود. این هتل که در دهه 1800 ساخته شد، همچنان یک هتل تاریخی است که درست در ساحل رودخانه چائو فرایا در بانکوک قرار دارد. امروزه، این هتل بزرگ دارای 331 اتاق و 60 سوئیت، به‌علاوه مجموعه‌ای از رستوران‌های عالی است که توسط سرآشپزهای مشهور ستاره‌دار میشلین نظارت می‌شود.

مهمانان هتل ماندارین اورینتال بانکوک از غذاخوری عالی، اسپای مجلل، مرکز تناسب اندام، کلاس‌های یوگا و سلامتی، کلاس‌های موی تای و غیره لذت می‌برند. در این هتل یک باغ و استخر زیبا در فضای باز وجود دارد و برخی از اتاق‌ها دارای تراس یا بالکن خصوصی مشرف به رودخانه هستند.

از لحظه‌ای که با قایق به رودخانه می‌رسید، در دنیایی از تجملات غرق می‌شوید. این هتل خیره‌کننده به دلیل خدماتی با کیفیت بالا و در سطح جهانی شناخته شده است. کارکنان در طول اقامت از مهمانان با نام خود خوش آمد می‌گویند و هر نیازی که داشته باشند را برآورده می‌کنند.

3. Hotel Plaza Athenée – پاریس، فرانسه

هتل لاکچری

این هتل تاریخی پنج ستاره در خیابان نمادین Montaigne واقع شده است و مناظری خیره کننده‌ از برج ایفل دارد. هتل پلازا آتنی در مثلث طلایی پاریس برای خرید، گردش و رستوران‌های مجلل قرار دارد. از زمان افتتاح این هتل در سال 1913، این هتل همچنان یکی از نمادین‌ترین هتل‌های لوکس پاریس است و دارای “رتبه بندی قصر” است که بالاترین عنوان برای هتل‌های فرانسه است. این هتل زیبا با 154 اتاق و 54 سوئیت بزرگ، اقامتی مجلل را به شما ارائه می‌دهد.

این هتل، مورد علاقه رهبران جهان، افراد مشهور و کسانی است که به دنبال یک تجربه لوکس فراموش نشدنی در پاریس هستند.

4. کاخ تاج فلاکنوما – حیدرآباد، هند

گران ترین هتل در جهان

کاخ تاج فلاکنوما در حیدرآباد هند به عنوان یک کاخ سلطنتی در اواخر دهه 1800 ساخته شد. امروزه این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های هند است که اقامتی مناسب برای خانواده‌های سلطنتی را به مهمانان ارائه می‌دهد. این شاهکار معماری که بر فراز تپه‌ای مشرف به حیدرآباد ساخته شده است، مرمر ایتالیایی و چوب ساج هندی را به همراه لوسترهای پرآذین و دکور ترکیب می‌کند.

این کاخ فقط 60 اتاق و سوئیت دارد که تجربه اقامتی صمیمی را بهش ما می‌دهد. مهمانان می‌توانند در Celeste یا Adaa ناهار بخورند و از چای بعد از ظهر در Jade Terrace لذت ببرند.

از آبگرم J Wellness Circle گرفته تا کتابخانه قصر و میز بیلیارد در سالن Hookah Lounge، کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا وجود دارد. این کاخ تبدیل به هتل شده است و تجربه‌ای بی‌نظیر از یک هتل 6 ستاره را به مهمانان می‌دهد.

5.  استراحتگاه Amansara – سیم ریپ، کامبوج

هتل لوکس

Amansara که در خارج از سیم ریپ و معابد نمادین آنگکور وات قرار دارد، یک استراحتگاه فوق‌العاده لوکس است که در محوطه یک اقامتگاه سلطنتی سابق واقع شده است. این اقامتگاه تنها 24 سوئیت دارد که فضایی منحصر به فرد به آن بخشیده است. سوئیت‌ها دارای دوش در فضای باز، تراس خصوصی و پنجره‌های قدی هستند. 12 سوئیت Amansara Cambodia دارای استخر خصوصی هستند.

مهمانان از خوردن غذای لذیذ در رستوران و خانه روستایی و اسپا در جنگل لذت می‌برند. همچنین می‌توانند از تورهای دوچرخه سواری یا توک توک سیم ریپ و مکان‌های تاریخی اطراف آن استفاده کنند. قیمت‌ها به طور متوسط 1500 دلار در هر شب است.

6. کاخ امارات – ابوظبی

هتل منحصر به فرد

یکی از گران‌ترین هتل‌هایی که تا کنون ساخته شده است، امارات پالاس در یک ساحل خصوصی 1.3 کیلومتری در ابوظبی واقع شده است. ساخت این هتل عظیم و محوطه آن حدود 3 میلیارد دلار و 3 سال طول کشید.

کاخ امارات دارای یک آبگرم مجلل، یک ساحل خصوصی به طول 1.3 کیلومتر، 100 هکتار باغ، 2 استخر، یک باشگاه قایق‌رانی و سکوی هلیکوپتر خود است. فضای داخلی آن با ورق‌های طلا، مرمر، کریستال‌ها و کاشی‌کاری‌های معرق تزئین شده است. لابی دارای سقف گنبدی است که با ورق طلا پوشانده شده است.

همچنین 8 سالن غذاخوری و یک مرکز کنفرانس بزرگ دارد. قیمت اتاق‌ها از حدود 1000 دلار در هر شب شروع می‌شود که این هتل را به یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان برای اقامت تبدیل می‌کند.

امارات پالاس یکی از گران‌ترین هتل‌هایی است که تاکنون ساخته شده است.

7. جزیره COMO Laucala

هتل 6 ستاره

جزیره لاوکالا یا لوکالا یک تفریگاه خصوصی است که حدود 3500 هکتار را از آن خودش کرده است. این جزیره خصوصی تنها 25 ویلا دارد که در آن سطوح بسیار بالایی حریم خصوصی دارید.

Laucala توسط سواحل زیبا، جنگل‌های بارانی سرسبز و مناظر چشمگیر احاطه شده است که یک محیط بهشتی استوایی را برای شما فراهم می‌کند. اقامتگاه‌های مجلل آن فوق‌العاده جادار هستند و از 3400 فوت مربع شروع شده و تا 10000 فوت مربع برای اقامتگاه 5 خوابه می‌رسد. ویلاها دارای استخرهای خصوصی، کف چوبی گرمسیری، حمام در فضای باز و غیره هستند. سرآشپزهای خصوصی، پرستاران و راهنمایان خصوصی با پرداخت هزینه در این اقامتگاه‌ها در دسترس هستند.

امکاناتی در سطح جهانی مانند زمین گلف 18 سوراخ، مرکز سوارکاری، اسپا، باشگاه بدنسازی، مزرعه ارگانیک 250 هکتاری، زمین تنیس، اسکله تفریحی و غیره وجود دارد. مهمانان می‌توانند در تجربیات ویژه‌ای مانند غواصی با کوسه‌های صخره ای، پیک نیک خصوصی در جزایر متروک و تماشای ستاره‌ها با ستاره‌شناسان شرکت کنند. نرخ شبانه ویلاها در این تجربه اقامتگاه شش ستاره فوق العاده تا 41000 دلار می‌رسد.

8. هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند – چین

هتل هفت ستاره

این هتل منحصر به فرد شانگهای که بر روی یک معدن سنگ سابق ساخته شده است دارای چندین سوئیت شگفت انگیز زیر آب است. سوئیت‌های آن دارای پنجره‌های پانوراما قدی است که می‌توانید منظره وسیع و چند بعدی زیر آب داشته باشید.

قیمت سوئیت‌های زیر آب با حدود 1000 دلار در هر شب شروع می‌شود. گران‌ترین سوئیت، سوئیت زیر آب ریاست جمهوری، بیش از 5000 دلار برای هر شب هزینه دارد. مهمانان می‌توانند آبزیانی مانند ماهی کوی و ماهی‌های چینی را که در کنار پنجره خود شنا می‌کنند، تماشا کنند.

9. هتل جروم – آسپن، ایالات متحده

هتل 6 ستاره لوکس

هتل جروم که در سال 1889 افتتاح شد، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های لوکس در کلرادو است و به دلیل تاریخ و اعتبار خود مشهور است. این هتل 93 اتاق و سوئیت مهمان دارد که هر کدام به طور منحصربه‌فردی با دکوراسیون مجلل دوران ویکتوریا همراه با امکانات مدرن تزئین شده‌اند.

هتل جروم که درست نزدیک خیابان اصلی آسپن قرار دارد، دسترسی عالی به مراکز خرید و غذاخوری را به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین چندین پیست اسکی منحصر به فرد در نزدیکی این هتل به راحتی قابل دسترس هستند. امکانات پرطرفدار این هتل عبارتند از استخر آب گرم رو باز، اسپای زیبا و چندین رستوران/بار در محل.

میانگین نرخ اقامت در این هتل از 800 تا 1200 دلار به ازای هر شب بسته به نوع اتاق و فصل متفاوت است.

10. هتل پرزیدنت ویلسون – ژنو، سوئیس

گران ترین هتل

هتل پرزیدنت ویلسون که در کنار دریاچه ژنو واقع شده است تنها چند دقیقه از مرکز شهر ژنو فاصله دارد، هتلی لوکس با چشم‌اندازهای پانوراما از کوه‌های آلپ و دریاچه ژنو است. این هتل دارای 204 اتاق و 22 سوئیت مجهز و مدرن است. چندین رستوران از جمله Bayview با ستاره میشلن در آن وجود دارد که توسط یک سرآشپز مشهورمدیریت می‌شود.

مهمانان هتل پرزیدنت ویلسون می‌توانند از خدمات درمانی در اسپا لامر در سوئیس لذت ببرند، در استخر روباز گرم شنا کنند و یا در فروشگاه تام‌فورد گشت و گذار کنند. این هتل مربی شخصی ورزشی برای میهمانان دارد.

هتل مجلل ژنو با چشم‌اندازهای خیره‌کننده، ناهارخوری‌های شیک و امکانات منحصر به فرد خود جز هتل های 6 ستاره جهان محسوب می‌شود. نرخ ها به طور متوسط از 1000 دلار در هر شب آغاز می‌شود.

نظرات خود را در مورد هتل های 6 ستاره جهان با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.