دیوید بنیاف و دی. بی. وایس

پیوستن سازندگان گیم آو ترونز، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس به نتفلیکس

سازندگان سریال فانتزی حماسی گیم آف ترونز، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس (David Benioff & D. B. Weiss) قراردادی چندساله برای تولید محتوا با نتفلیکس امضا کردند.

طی ماه‌های گذشته رقابت شدیدی بین شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای برای استخدام این دو تولیدکننده معروف شکل گرفته بود. اما در نهایت این نتفلیکس بود که با پیشنهاد مبلغی در حدود 200 میلیون دلار موفق شد تا با پیشی گرفتن از آمازون، اچ بی او و دیزنی تولیدکنندگان قدیمی گیم آو ترونز را به استخدام خود در آورد. طبق این قرارداد دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای چند سال آینده سریال‌ها و فیلم‌های جدیدی برای نتفلیکس تولید، نویسندگی و کارگردانی خواهند کرد.

طی بیانیه‌ای که از سوی نتفلیکس منتشر شده، تد ساراندوس مدیر ارشد محتوای این شرکت، از وایس و بنیوف به عنوان “اساتید داستان نویسی” نام برده است. به گفته ساراندوس این دو نفر نیروهایی خلاق هستند که با داستان سرایی افسانه‌ای خود بینندگان را در سراسر دنیا به وجد آورده‌اند.

بنیوف و وایس جدیدترین نویسنده-تولیدکننده درجه یک هالیوودی هستند که به نتفلیکس می‌پیوندند. پیش از این شاندا رایمز (Shonda Rhimes) سازنده سریال‌های آناتومی گری و درمانگاه خصوصی از شبکه ABC، رایان مورفی (Ryan Murphy) سازنده سریال‌های گلی و داستان ترسناک آمریکایی از شبکه فاکس و کنیا بریس (Kenya Barris) از ABC از دیگر تولیدکنندگانی بودند که با نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کردند.

Netflix Original Content

پروژه‌های آتی وایس، بنیاف و HBO

در یک بیانیه مشترک، بنیاف و وایس از اچ بی او قدردانی کردند. این دو نفر طی مدت زمان حضور خود در اچ بی او هشت فصل از سریال گیم آو ترونز را تولید کردند و موفق شدند تا امسال به رکورد 32 بار نامزدی جایزه امی (Emmy) دست پیدا کنند. البته لازم به ذکر است که فصل آخر سریال بازی تاج و تخت نمرات پایینی از سوی تماشاگران کسب کرد و باعث ناراحتی و حتی خشم بسیاری از طرفداران دنیای آتش و یخ شد.

با انتقال این دو سازنده به نتفلیکس، به احتمال زیاد پروژه جنجالی سریال کنفدراته (Confedrate) یا هم‌پیمان هیچ‌گاه به مرحله فیلمبرداری نخواهد رسید. اچ بی او هیچ اطلاعات جدیدی در مورد این سریال منتشر نکرده است، اما کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شرکت اظهار داشته که به احتمال زیاد تمامی پروژه‌های ناتمام وایس و بنیاف متوقف خواهند شد.

البته بنیاف و وایس پروژه‌های دیگری با سایر شرکت‌ها دارند که طبق برنامه آنها را تولید خواهند کرد. نویسندگی و ساخت یکی از فیلم‌های سه گانه جدید جنگ ستارگان (Star Wars) برای دیزنی و فیلم پسران سفید کثیف (Dirty White Boys) برای کمپانی فاکس قرن بیستم از مهمترین پروژه‌های در در ساخت این دو نفر است.

طبق اطلاعات منتشره HBO نیز در حال کار بر روی سریال‌هایی جدید از دنیای گیم آو ترونز است. با اینحال بنیاف و وایس هیچ همکاری‌ای در ساخت این مجموعه‌ها نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: نامزدهای جوایز امی 2019 معرفی شدند – گیم آو ترونز باز هم رکوردشکنی کرد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.