کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و ناهید کیانی، با پرچم‌های مختلف در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل هم قرار گرفتند!

در دومین روز از مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش تکواندو، ناهید کیانی با پرچم ایران مقابل کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق ایران قرار گرفت. شایان ذکر است که کیمیا علیزاده در حال حاضر به آلمان مهاجرت کرده و با پرچم پناهجویان المپیک در این دوره از مسابقات شرکت کرده است. کیمیا علیزاده در مسابقات المپیک ریو اولین مدال برنز ایران را در بخش زنان بدست آورد و یکی ورزشکاران خوب کشورمان بود که برای او آرزوی موفقیت داریم.

کیمیا علیزاده

ناهید کیانی در این رقابت مقابل هم‌تیمی قدیمی خود قرار گرفت و ۹ بر ۱۸ مقابل کیمیا‌ علیزاده شکست خورد. این ماجرا سر و صدای زیادی را در شبکه‌ی اجتماعی به وجود آورده و کاربران به این اتفاق ورزشی واکنش‌های بسیاری نشان دادند.

کیمیا علیزاده پس از شکست هم تیمی قدیمی خود یعنی ناهید کیانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق شد تا حریف‌هایی از چین و بریتانیا (ورزشکار بریتانیایی دارنده‌ی ۲ مدال طلای المپیک) را نیز شکست دهد اما در نهایت او مقابل حریف‌هایی از روسیه و ترکیه شکست خورد. کیمیا در نهایت به مرحله نیمه نهایی رسید اما متاسفانه موفق به دریافت مدال در المپیک ۲۰۲۰ نشد.

کیمیا علیزاده

به طور کلی رقابت کیمیا علیزاده با پرچم پناهجویان المپیک مقابل نماینده‌ی ایران حواشی زیادی را به دنبال داشت و از سوی دیگر می‌توان آن را اتفاقی غم‌انگیز دانست. اما به هر جهت این رقابت حساس رقم خورد اما هیچ یک از ورزشکاران تکواندو ایران نه علیزاده و نه کیانی در این وزن موفق به دریافت مدال از این دوره از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نشدند. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در مورد این رقابت حساس با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: بسکتبال ایران پس از مسابقات انتخابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یافت!
بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران پس از شکست استرالیا، قهرمان آسیا شد
بیشتر بخوانید: تعویق المپیک 2020 به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar ایرانی گفت:

    اینم در حالی که به خاطر پول رفت، با یک پست اینستاگرمی که خودش هم ننوشته بود حجاب رو بهانه کرد و طلبکار بازی درآورد. حالا چی شد؟! 🤨 این دوره که حجاب نداشت، آیا قهرمان شد و طلا گرفت؟! 🤔😏
    مطمئنم که همان مدالی که زیر پرچم ایران گرفت، تنها مدالش خواهد بود 😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.