گلخانه قرنطینه: رستورانی در آمستردام

گلخانه قرنطینه: رستورانی در آمستردام روش جدیدی برای فاصله اجتماعی معرفی کرده است

یک رستوران در آمستردام هلند با معرفی گلخانه قرنطینه خود، از روش جدیدی برای سرو وعده‌های غذایی و رعایت فاصله اجتماعی استفاده کرده است. این ایده خلاقانه می‌تواند به زودی گسترش یابد و دلتنگی ما برای غذا خوردن در رستوران را برطرف کند! برای جزییات بیشتر در ادامه دینو را همراهی نمایید.

گلخانه قرنطینه

در حالی که با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت رعایت فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی بیش از پیش احساس می‌شود، بیشتر رستوران‌ها به دلایل بهداشتی به تعطیلی کشیده شده‌اند. همه ما باید اعتراف کنیم که دلتنگ تجربه‌های صرف وعده‌های غذایی با دوستانمان در رستوران‌ها هستیم. از این رو، رستورانی در هلند به فکر چاره بوده و توانسته روش جدید و خلاقانه‌ای برای بازگشایی پیدا کند. راه حل این رستوران برای مشکل اخیر جهان، استفاده از گلخانه قرنطینه است. Mediamatic ETEN، رستورانی در آمستردام که غذای گیاهی سرو می‌کند، با ساخت گلخانه‌های شیشه‌ای کوچک تصمیم دارد با رعایت کامل موارد بهداشتی، به میهمانان خود خدمت کند. در حال حاضر، این سرویس آزمایشی فقط برای خانواده و دوستان کارکنان ارائه می‌شود و قرار است از طریق وب سایت رستوران در روزهای آینده برای رزرو در دسترس عموم قرار گیرد.

گلخانه قرنطینه: رستورانی در آمستردام
فضای سرو غذا در گلخانه قرنطینه

قوانین فاصله اجتماعی

با این که در بسیاری از نقاط محدودیت‌های شدیدی برای مسافت اجتماعی وجود دارد، این نوع مکان برای سرو وعده‌های غذایی، می‌تواند گسترش یابد و نگرانی‌های مردم از صرف غذا در بیرون از منزل را کاهش دهد. «جنیتا ورمولن» (Janita Vermeulen) با ابراز رضایت از این خلاقیت جالب، به رویترز گفت:

گلخانه قرنطینه بسیار دنج و خوب است. شما می‌توانید با خیال راحت از وعده غذایی خوشمزه خود لذت ببرید.

به گزارش رویترز، تمام پیشخدمت‌ها از دستکش و محافظ مخصوص صورت برای کاهش خطر گسترش ویروس استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین برای سرو غذا به صورت بهداشتی، تخته‌های بلندتر از حد معمول را در نظر گرفته‌اند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در جهان (CDC)، برای بازگشایی رستوران‌ها دستورالعمل‌های مفصلی به جهت برنامه‌ریزی آن‌ها برای طی مراحل تهیه و سرو وعده‌های خود در نظر گرفته است. از جمله این قوانین می‌توان به تهیه منوهای یکبار مصرف اشاره کرد. با این وجود باید توجه داشت که بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا در جهان به دلیل محدودیت‌های فضایی و همچنین کمبود بودجه برای اجرای این روش، به جهت ادامه فعالیتشان نیاز دارند تا روش‌های مخصوص به خود را ابداع کنند. نظر شما درباره خلاقیت گلخانه قرنطینه چیست؟ چه پیشنهاداتی برای شروع دوباره فعالیت‌های این صنف دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

گلخانه قرنطینه در رستوران Mediamatic ETEN
رعایت نکات بهداشتی توسط کارکنان رستوران Mediamatic ETEN

منبع: CNN

بیشتر بخوانید: با خوردن غذای بیرون کرونا نمی‌گیریم

بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین رستوران‌های جهان با تم‌های متفاوت و باورنکردنی

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar جادوی سیاه گفت:

    ای کاش ما هم تو هلند بودیم، مردیم در حسرت یک فست فود تو رستوران!
    اینجا هم از اقدامات مفیدشون میشه پاشیدن الکل با شلنگ به کف خیابون ها اشاره کرد، اونم بعدا فهمیدن آب بوده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.