همراه کاری آینده شما

دیدار با اِما: همراه کاری آینده شما شخصی با این مشخصات خواهد بود

با اِما آشنا شوید. او همراه کاری آینده شما خواهد بود. در این ویدئو خواهید دید که 20 سال کار دفتری، چگونه بدن انسان را شکل می‌دهد. همراه دینو باشید.

اِما، همراه کاری آینده شما

شما ممکن است بخواهید در زندگی خود بر روی یک صندلی ثابت شغلی سرمایه‌گذاری کنید. هر روز مثل دیروز. اما بهتر است از تبعات کار طولانی مدت در چنین جایگاهی نیز آگاهی داشته باشید. اِما، همراه کاری آینده شماست. او 20 سال کار دفتری انجام داده است. ظاهرا خیلی سالم به نظر نمی‌رسد! پاهای او پف کرده و پوشیده از رگ‌های واریسی شده. چشمان بی‌روح و مرده او، خبر از آینده‌ای ترسناک می‌دهند. اندام او را راحت می‌توان به گوژپشت نتردام تشبیه کرد. کسی که سال‌ها فقط زنگ کلیسا را به صدا در آورده است. چنین تشبیهی شاید کمی زیاده‌روی به نظر برسد؛ اما متاسفانه، واقعی است. بیایید با اِما بیشتر آشنا شویم.

عروسک یا واقعیت

اِما یک عروسک با اندازه واقعی است. در صورتی که در آینده هیچ گونه بهبودی در شرایط محیط‌های کار ایجاد نشده باشد، اِما، همراه کاری آینده شما خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که متوسط کارمندان دفاتر در انگلستان، در 20 سال آینده، این گونه باشند. برای تهیه گزارش جدید با عنوان «همراه کاری آینده شما»، تیمی از کارشناسان بهداشت به سرپرستی آینده‌نگر رفتاری «ویلیام هایام» به بررسی داده‌های نظرسنجی ارسال شده توسط بیش از 3000 کارمند اداری در فرانسه، آلمان و ایالات متحده پرداختند.

همراه کاری آینده شما

همراه کاری آینده شما و مشکلات پیش رو

طی نظرسنجی‌های صورت گرفته، کارمندان دفاتر انگلستان گفته بودند که از نوعی مشکلات بدنی ثانویه به عنوان نتیجه مستقیم محیط کار خود رنج می‌برند. این آمار شامل 50 درصد چشم درد، 48 درصد کمردرد و سردرد بود. طراحی بیمارگونه اِما، برگرفته از نتیجه این توصیفات است. فردی که همچنین از اگزمای ناشی از استرس، وزن اضافی و اندام متورم رنج می‌برد. طبق گفته‌های هایام، اگر ما به طور جدی محیط استاندارد اداری امروزی را تغییر ندهیم، به سمت آینده‌ای با هزاران اِما پیش می‌رویم. به نقل از ایندیپندنت، او معتقد است:

اگر تغییرات اساسی در زندگی کاری خود ایجاد نکنیم، مانند تحرک بیشتر، استراحت منظم، پیاده‌روی یا بهبود وضعیت محیط‌های کاری خود، دفاتر ما را بسیار بیمار خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ همراه کاری آینده شما چگونه خواهد بود؟ در نظرات با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تغییر سبک زندگی به ماشینی و تبع آن ماشینی شدن روابط، احساسات و افکار

بیشتر بخوانید: خستگی چشم در اثر کار با کامپیوتر و راه حل 20-20-20 برای این مشکل

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar محمدمهدی گفت:

    بدبخت شدیم که :((

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      البته داخل مطلب هم گفته شده که در صورت عدم جبران فشارهای ناشی از کار این اتفاق میوفته! اگر بقیه تایم های روز رو با ورزش جبرانش کنیم این حالت خیلی اغراق شده است!😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.