بزرگ‌ترین گردهمایی موسیقی جهان

وومکس، بزرگ‌ترین گردهمایی موسیقی جهان ، امسال در اسپانیا برگزار خواهد شد

رویداد رویداد وومکس (WOMEX) درواقع یک نمایشگاه مهم بین‌المللی درزمینهٔ موسیقی است و از بزرگ‌ترین گردهمایی موسیقی جهان محسوب می‌شود که امسال در اسپانیا در شهر لاسپالماس برگزار خواهد شد. این نمایشگاه شامل یک سری کنفرانس‌ها، اجراها، غرفه‌ها و جلسات درزمینهٔ موسیقی است و به معرفی موزیسین‌های جهان، ناشران و حرفه‌ای‌های صنعت موسیقی پرداخته می‌شود.

Womex

بزرگ‌ترین گردهمایی موسیقی جهان

بیش از 80 سخنران در مراسمات مختلف این نمایشگاه حضور خواهند داشت و همچنین جوایزی نیز به برترین‌ها اهدا خواهد شد. همچنین بیش از 300 غرفه در بخش نمایشگاه این رویداد تجاری مشاهده می‌شود.

نمایشگاه Womex

ازآنجایی‌که در این فراخوان 2600 تن از نوازندگان، استادان، فیلم‌سازان و کارشناسان موسیقی حضور دارند، درنتیجه این رویداد بزرگ که بزرگ‌ترین گردهمایی موسیقی جهان است، ارتباط موسیقی‌دان‌ها و هنرمندان سراسر جهان با یکدیگر خواهد بود و در ارائه‌ی فرهنگ‌ها و موسیقی فرهنگ‌های مختلف تأثیر زیادی خواهد داشت. در این گردهمایی بزرگ شاهد تمام سبک‌های موسیقی از فرهنگ‌های مختلف جهان خواهید بود و افرادی با اهداف مشترک و عشق به موسیقی درزمینهٔ گسترش و پیشرفت این هنر فعالیت می‌کنند. در این نمایشگاه، متنوع‌ترین سبک‌های موسیقی اعم از موسیقی‌های سنتی و محلی، موسیقی‌های زیرزمینی، سبک جاز، سبک الکترونیک، موسیقی‌های پاپ و غیره دیده می‌شود.

womex18

سالانه بااستعدادترین و هنرمندترین افراد درزمینهٔ موسیقی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و فرهنگ‌های مختلف موسیقی که بسیار گسترده بوده و هر یک بسیار غنی است را مشاهده می‌کنند. این نمایشگاه می‌تواند منجر به برخی همکاری‌ها درزمینهٔ موسیقی نیز باشد و مرکز خوبی برای گرفتن ایده‌هایی جذاب درزمینهٔ موسیقی خواهد بود. همانطورکه می‌دانید هنر موسیقی بسیار گسترده است و هر فرهنگی موسیقی و سبک خود را دارد که در این مراسم شاهد تمامی سبک‌های موسیقی خواهید بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.