سانسور پایتخت 6

سانسور پایتخت 6 باعث اعتراض شدید بازیگران این سریال شد

همانطور که می‌دانید هر شب ساعت ده، سریال پایتخت از شبکه یک پخش می‌شود اما ماجرایی که در این روزها کمی جنجال به پا کرده ماجرای سانسور پایتخت 6 در زمان پخش یا در زمان بازپخش بوده است که در ادامه به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: حضور غافلگیرکننده پیمان معادی در فصل سوم سریال Westworld

تاکنون عوامل سریال پایتخت 6 بارها به سانسور بخش‌هایی از آن اشاره کرده‌اند و این در حالی بوده که تلویزیون قبلا مجوز پخش این بخش‌ها را به این سریال داده بوده است. یکی از بخش‌های سانسور شده در این سریال در بازپخش، روبوسی هما با پسر ده ساله‌ی فهیمه یعنی بهروز بوده که برای مردم این سانسور در بازپخش بسیار عجیب بوده است. از سوی دیگر بخش‌هایی از انتقاد به مجلس و نمایندگان نیز در سکانس ورود دزد به خانه سانسور شده بود که احمد مهرانفر دیالوگ‌های سانسور شده‌ی این بخش را در صفحه‌ی اینستاگرام خود با مردم به اشتراک گذاشت.

سانسور پایتخت 6

احمد مهرانفر همچنین اشاره کرد که «نگران ارسطو نباشید به‌زودی حالش خوب می‌شود البته اگر سانسورچی‌ها بگذارند. پیام‌های بازرگانی را پخش کردند تا یک  صفحه از گفتگوی این سکانس را که قبلاً تصویب شده بود حذف کنند. نگران چه هستید؟ این حرف‌ها را که مردم هزاران بار گفته‌اند و شنیده‌اند.»

یک نکته‌ی جالب دیگر که برخی از بینندگان متوجه آن شدند عدم هماهنگی صدا و تصویر در برخی بخش‌ها بوده و این حس را منتقل می‌کند که در برخی بخش‌ها دیالوگ‌ها عوض شده است. در این میان محسن تنابنده نیز صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که «میان پایتخت ما و پایتختی که شما می‌بینید تفاوت از زمین تا آسمان است».

البته عوامل این سریال به حجم تبلیغات بین این سریال نیز اعتراض داشته‌اند که واقعا کسل‌کننده و آزاردهنده است. نظرات خود را در رابطه با این بخش‌های سانسور شده پایتخت 6 و حجم تبلیغات این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 3.4 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.