ساخت قفسه کتاب

ایده‌هایی جذاب از طراحی قفسه کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخانه

درگذشته قفسه‌های کتاب به شکلی یکنواخت و ساده ساخته می‌شد اما امروزه طراحان ایده‌هایی متفاوتی را درزمینه ساخت قفسه‌های کتاب ارائه کرده‌اند. وجود یک قفسه کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است و طراحی نوین یک قفسه‌ی کتاب، خانه، اتاق یا محل کارمان را بسیار منحصربه‌فرد و خاص می‌کند. در این مطلب چند ایده‌ی نوین و جذاب از طراحی قفسه کتاب را برایتان به نمایش خواهیم گذاشت.

 

طراحی قفسه کتاب

این مدل ترکیبی از آهن و چوب است و طراحی خاص و متفاوتی را فضای داخلی دفتر کار یا منزلتان می‌دهد. همچنین قرار گرفتن جعبه‌های چوبی به‌عنوان گلدان زیبایی این قفسه را دوچندان کرده است.

 

قفسه کتاب

ساختار این قفسه‌ی کتاب به‌صورت پله‌ای و با ایده برداری از جنگا است که فضایی یکپارچه و شکیل را به ارمغان می‌آورد.

 

کتابخانه

در نظر گرفتن یک دیوار کامل به‌عنوان قفسه کتاب و قرار دادن راه‌پله برای دسترسی به تمام کتاب‌ها، ایده‌ی ساده و درعین‌حال جذابی است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده و رایج‌ترین مدل در بین قفسه‌های کتاب است.

 

شلف کتاب

شلف‌ها از دیگر موارد رایجی هستند که به‌عنوان قفسه کتاب استفاده می‌شوند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته‌شده‌اند. شما می‌توانید شلف‌ها را با سلیقه ی خود چیدمان کنید و به‌عنوان قفسه کتاب از آنها استفاده نمایید.

 

ایده قفسه کتاب

استفاده از زیر پله برای طراحی قفسه کتاب یکی از کاربردی‌ترین طراحی‌ها برای استفاده از تمام نقاط خانه است. شما می‌توانید در زیر پله با چوب، قفسه کتاب ایجاد کنید و کتاب‌هایتان در این قفسه‌ها بچینید.

 

قفسه

همچنین ایجاد قفسه در راه‌پله نیز فضای زیبایی را در خانه ایجاد خواهد کرد و نهایت استفاده از تمام دیوارها صورت می‌گیرد.

 

ایده جذاب قفسه کتاب

یکی از ایده‌های جذاب برای چیدن کتاب‌ها استفاده از نخ و چوب بوده است. یک قاب چوبی با ایده‌ی تاروپود پارچه می‌تواند گزینه‌ی فوق‌العاده بی‌نظیر و منحصربه‌فردی برای قرار دادن کتاب‌ها باشد.

 

ایده قفسه کتاب

طبقه‌بندی تمام فضای اتاق و ایجاد پله در طبقات مختلف نیز بسیار زیبا و کاربردی خواهد و درعین‌حال فضای کافی برای قرار دادن تمامی کتاب‌ها را برایتان ایجاد خواهد کرد.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.