استایل های کیت میدلتون

معرفی برخی از برترین استایل های کیت میدلتون ، عروس خانواده سلطنتی انگلستان

کیت میدلتون همسر پرنس ویلیام و عروس خانواده سلطنتی انگلستان است. کیت همیشه مورد توجه مردم، عکاسان و خبرنگاران قرار دارد و استایل‌های او همیشه ساده، شیک و زیبا است. در این مطلب به معرفی برخی از برترین استایل های کیت میدلتون، عروس خانواده سلطنتی خواهیم پرداخت در نتیجه اگر به استایل‌های او علاقه دارید در ادامه با ما  همراه باشید.

بیشتر بخوانید: رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی : چرا مگان مارکل و کیت میدلتون رنگ نارنجی نمی‌پوشند؟

برترین استایل های کیت میدلتون

دوشس در حالی که میزبان یک شام در کاخ باکینگهام بود، یک لباس آستین بلند و درخشان پوشید. رنگ این لباس با رنگ پوست کیت بسیار زیبا بود و یقه‌ی باز آن با موهای کوتاه او ترکیب جالبی را به ارمغان آورد. این لباس یکی از زیباترین و برترین استایل های کیت میدلتون است.

استایل های کیت میدلتون

استایل بعدی کیت مربوط حضور او در یک مرکز توانبخشی برای اعضای نیروهای مسلح بوده که پرنس ویلیام نیز در با او همراهی کرده است. در این استایل شاهد ترکیبی بسیار رسمی و شیک هستیم که موهای دم اسبی کیت، استایل او را کامل کرده است. دوشس برای این مراسم یک کت و دامن سرمه‌ای با الهام از لباس ارتش را انتخاب کرد.

استایل های کیت میدلتون

کیت برای بازدید از یک رویداد SportsAid در استادیوم لندن در استراتفورد، یک استایل تفریحی ورزشی بسیار جذاب را انتخاب کرد. او با یک گردنبند حکاکی شده استایل خود را کامل کرد. این سبک لباس یکی از برترین استایل های کیت میدلتون بوده که برای روزهای تفریح یا مهمانی‌های دوستانه می‌توانیم از آن ایده بگیریم.

استایل های کیت میدلتون

یکی از شیک‌ترین لباس های کیت در واقع پیراهن قرمزی است که در یک جشن اجلاس سرمایه‌گذاری انگلیس و آفریقا به تن داشت. این لباس درخشان و زیبا با موهایی باز و کفش‌هایی قرمز یکی از بهترین استایل‌های کیت بوده است.

کیت میدلتون

یکی دیگر پیراهن‌های بسیار جذاب کیت پیراهنی است که در مسابقات Tusk Awards به تن داشت. رنگ سبز با رنگ پوست کیت و موهای قهوه‌ای روشن او ترکیب بسیار خوبی بوده است. همچنین کمربند این لباس سبک زیبا و خاصی را به آن بخشیده است.

کیت میدلتون

البته کیت از رنگ‌های مختلف استقبال می‌کند اما رنگ سبز همیشه جزو اولین انتخاب‌های بوده که به چهره‌اش زیبایی بیشتری می‌بخشد. یک پیراهن درخشان سبز دیگر در تور سلطنتی در پاکستان به تن کیت بود که یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین لباس‌های وی بوده است.

کیت میدلتون

شلوارهای گشاد همیشه با استایل باریک کیت ترکیب بی‌نظیری را رقم زده است. همچنین استایل او در بازدید از یک موزه تاریخی ملی بی‌نظیر و خاص بوده و سبک دیگری از او را به تصویر کشیده است. این لباس تمی کاملا پاییزی دارد و بلوز و کفش‌ها با هم ست شده‌اند.

اما میرسیم به یک استایل خاص و متفاوت از کیت میدلتون که با بوت‌های بلند قهوه‌ای، یک کت کاملا اسپرت، یقه اسکی پشمی آبی و شلوار جذب یکی از سبک‌های خاص را رقم زده است. این استایل در سفر به یک مزرعه در ایرلند شمالی در تن کیت دیده شده است.

البته توجه داشته باشید که کت هر لباس را یک بار نمی‌پوشد بلکه بارها از لباس‌های مختلفش در مراسمات مختلف استفاده می‌کند که در این میان می‌توان به شومیز خالدار او اشاره کرد که با دو مدل شلوار مختلف در دو مراسم مختلف استایل خوبی را برای او رقم زد.

کیت میدلتون و پرنس ویلیام

کیت در اولین روز رویال آسکو، لباسی آبی با یک کلاه زیبا به تن داشت که این لباس با سبکی کلاسیک و رنگی فوق‌العاده نظر همگان را به خود جلب کرد.

استایل های کیت میدلتون

در نهایت یکی از برترین استایل های کیت میدلتون ، لباسی مدرن و مجلسی بوده در اولین شام سالانه جشن سال به تن داشت. این لباس زیبا با یقه‌ای قایقی و کیف و کفش نقره‌ای سبکی خاص و متفاوت از کیت را به همگان نشان داد.

استایل های کیت میدلتون

پیراهن های بلند همیشه بهترین انتخاب‌ها برای کیت بوده‌اند و در این میان می‌توان به پیراهن بلندی که در نمایشگاه گل چلسی به تن داشت اشاره کرد. این پیراهن گلدار سبکی تابستانی از کیت را به نمایش گذاشت که بسیار جذاب بود.

امتیاز: 4.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.