بهترین مدل موی بلند برای مردان که باید برای سال 2022 امتحان کنید

در این مطلب بهترین مدل موی بلند مخصوص آقایان را با همراهان دینو به اشتراک می‌گذاریم. این یک باور غلط است که موهای بلند، زنانه است. از آغاز زمان، موی بلند پرپشت نمادی از قدرت بوده‌است. به عنوان مثال، در یونان باستان، نشان‌دهنده ثروت و قدرت زیادی بود. جدای از مفاهیم فرهنگی تاریخی، اگر دارای ژن‌هایی هستید که می‌توانید از مدل موی بلند بهره ببرید حتما به این مدل موها فکر کنید زیرا ظاهری مدرن و متمایز به شما می‌بخشند.

18 مدل مو مخصوص آقایان:

Asymmetric

بهترین مدل مو مردانه

انتخاب مدل موی بلند برای فرم صورت شما

هر چهره تفاوت خود را دارد. برای این که مدل موی انتخابی شما بر روی چهره شما بشیند باید اطمینان حاصل کنید که درست انتخاب کرده اید.

  • اگه دارای صورت بیضی یا مربعی هستید طیف گسترده‌ای از مدل های مو به کار شما خواهد آمد. اگر خط فک زاویه دار دارید می‌توانید به طور مثال از مدل موی نامرتب استفاده کنید تا با مربع بودن صورتتان در تقارن باشد.
  • برای صورت‌های بلند و مستطیلی، از مدل‌هایی که در آن‌ها موها برس‌کشی شده و به سمت عقب می‌رود خودداری کنید. این باعث می شود پیشانی شما برجسته تر نشان داده شود. در عوض، استایل‌هایی را انتخاب کنید که مقداری حجم در کناره‌های سر ایجاد می‌کنند تا نسبت‌ها را متعادل کند.
  • کسانی که صورت‌های گرد دارند، باید انتخاب سبکی که طول عمودی به سرشان اضافه می‌کند، استفاده کنند. از استایل هایی که در کناره سر پرتر هستند خودداری کنید زیرا این کار نتیجه معکوس خواهد داشت.

Disconnect

بهترین مدل مو مردانه

Undercut

بهترین مدل مو مردانه
بهترین مدل مو مردانه

Density

مو بلند مردانه 2022

Messy

مو بلند مردانه 2022
مو بلند مردانه 2022
مو بلند مردانه 2022

Au Naturale

موی فر

Braids & Dreads

موی فر
موی فر

Long Natural Waves

موی بلند طبیعی
موی بلند طبیعی

Natural Afro/Curls

موی بلند طبیعی
موی بلند طبیعی

Slick Back

مو بلند مردانه 2022
مو بلند مردانه 2022

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    چ جالب

  2. Avatar unknow گفت:

    واقعا خوش بحال کینو ریورس 🙂 البته شخصیت ذاتیش مثله خیلی ها نیست که بتونه از نعمت هایی که بهش داده شده نهایت استفادرو ببره
    اونقدر خوش تیپ و خوش قیافست و استایل مادرزادی بدنش ست هست و همینطور صدای خوبی داره واسه صحبت کردن که تعجبی نداره که پسرا یا مردا بهش حسودی کنن 🙂 آخه حسادت توی جنس مذکر در اینجور چیزها کم هست خیلی کم من که حسودیم میشه من کجا اون کجا تنها نعمتی که بهش داده نشده هوش هست من فقط همین یک نعمتُ داشتم که با زندگی زهره ماری که داشتم از دست دادم هوش و حافظه خوبی داشتم ولی از نظر شخصیتی باهوش نبودم که بتونم از خطر دور بمونم و آسیبی نبینم درواقع از نظر هوش احساسی باهوش نبودم که بتونم انسان ها رو درک کنم توی هنر هم همیشه صفر بودم
    تو بقیه چیزا جز سلامتی هیچ نعمتی بهم داده نشده حتی از نظر بدنی ضعیف بودم و حتی از سنین پایینتر از خودمم کتک می خوردم 😀 با ورزش و پرخوری تونستم این موردُ برطرف کنم
    لامصب 57 سالش شده اکثرا پیر میشن زشت میشن ولی کینو ریورس هنوز خوشتیپِ و خوش قیافست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.