با رعایت این موارد جذابیت خود را افزایش بدهید – صفر تا صد جذابیت به سادگی

جذابیت یکی از اصلی‌ترین المان‌های یک فرد برای داشتن اعتماد به نفس می‌باشد و هرچه جذابیت شما بالاتر باشد، اعتماد به نفس شما نیز پا به پای آن افزایش پیدا خواهد کرد. امروز در دینو با 10 روش افزایش جذابیت همراهتان خواهیم بود پس تا آخر مطلب باما باشید. مراقبت از پوست یکی از مهم‌ترین مواردی خواهد بود که با شما درباره آن صحبت خواهیم کرد.

برای جذاب بودن حتما نیاز به داشتن چهره زیبا و بدنی جذاب نیست و حتی افراد لاغر نیز می‌توانند با انجام چندین کار ساده به جذابیت خود بیافزایند. اولین قدم برای اینکار ساده است و تنها کافیست تا تک به تک آن‌ها را رعایت کنید تا شما نیز تبدیل به یک فرد جذاب و پر از اعتماد به نفس شوید.

لباس‌های خود را از شب قبل آماده کنید

یکی از کلیشه‌ای‌ترین مورد در زمینه جذابیت آماده کردن لباس‌های خود از شب قبل است. شاید با خودتان تصور کنید که این مورد هیچ ربطی به جذابیت ندارد و بله درست است، خود شما به تنهایی جذابیت ایجاد نمی‌کنید و پوشیدن لباس‌های مرتب به جذابیت شما کمک می‌کنند. آماده کردن و بیرون آوردن لباس از جا لباسی باعث آزاد شدن لباس می‌شود و همین مورد باعث می‌شود تا صبح نیاز به اتوی مجدد لباس خود نداشته باشید و پیرهن یا تی‌شرت شما بدون شکستگی باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا شما هر روز لباسی نو بر تن داشته باشید بدون اینکه نگران تا خوردگی‌های لباس در جا لباسی باشید.

جذاب تر کردن پوست با مراقبت از آن

از پوست خود مراقبت کنید

در نظر داشته باشید که مراقبت از پوست یک مورد روزمره است و شما وظیفه دارید که از پوست و موی خود به صورت روزمره مراقبت کنید تا همیشه با طراوت و شاداب باشند. بازیگران مشهور هالیوودی را نگاه کنید، همگی آن‌ها به صورت روزمره از پوست صورت خود مراقبت می‌کنند و این کار هزینه زیادی در بر نخواهد داشت پس نگران هزینه‌های آن نباشید تنها کافیست تا از کرم‌های مرطوب کننده و تمیز کننده پوست استفاده کنید. مخصوصا اگر نوجوان هستید کرم‌های تمیز کننده پوست می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای رفع جوش‌ و آکنه‌های شما باشد.

به حرف‌های دیگران کامل توجه کنید

تلفن خود را کنار بگذارید، به چشمان طرف مقابلتان نگاه کنید و سرتان را تکان دهید.

سه مورد گفته شده مثلت توجه به دیگران نامیده می‌شود و با اینکار به طرف مقابل خود این حس را منتقل می‌کنید که توجه کامل شما سمت حرف‌های او است. در زندگی روزمره ما که پر شده است از تلفن‌همراه، ویدیوهای جذاب و …. توجه کردن شخصی به حرف‌های شما می‌تواند واقعا تاثیر مثبتی بر روی افکار شما نسبت به آن شخص بکند و این دقیقا همان کاری است که شما از زاویه دید خود انجام خواهید داد و متوجه خواهید شد که چه قدر برای شخص مورد نظر جذابتر و محترم‌تر خواهید بود.

ارتباط چشمی را هرگز فراموش نکنید، مهم‌ترین کار در هنگام صحبت کردن یا گوش دادن به حرف‌های شخص دیگر ارتباط چشمی با فرد می‌باشد و این حس را به فرد مقابل منتقل می‌کند که شما تمام توجه خود را به آن اختصاص داده‌اید.

زبان بدن خود را بشناسید و آن را کنترل کنید

شما می‌توانید شخصی با قشنگ‌ترین لباس در جمع دوستانتان باشید، همچنین می‌توانید شخصی باشید که ساعتی گران قیمت به دست دارد، حتی ممکن است که مدیر شرکتی میلیون دلاری باشید اما همه این‌ها زمانی خودش را نشان خواهد داد که زبان بدن خود را بشناسید و از آن در زمان درست استفاده کنید.

هیچ وقت در هنگام صحبت با دیگران دستتان را داخل جیب‌تان نکنید، همیشه اعتماد به نفس داشته باشید و آرامش خودتان را حفظ کنید. قدم بزنید و صحبت بکنید طوری که دیگران شما را جدی بگیرند و برای شما احترام قائل بشوند.

مثبت‌گرا باشید

همه ما می‌دانیم که انرژی منفی، تمام خوشحالی و قدرت شما را تخلیه می‌کند و به همین دلیل همه از افرادی که همیشه منفی گرایی می‌کنند فاصله می‌گیرند چون می‌دانند که انرژی منفی هیچ وقت مفید نخواهد بود و فقط باعث کاهش انگیزه آن‌ها نیز خواهد شد. اما همیشه تعادل را حفظ کنید، نیاز نیست که همیشه فرد شاداب و خندان جمع باشید چون همین موضوع باعث عجیب نشان داده شدن شما در جمع می‌شود.

جذابیت با انجام ورزش

ورزش، عامل اصلی جذابیت

ورزش کردن باعث می‌شود تا هر روز بدن شما تجربیات جدید کسب کند و همیشه آماده تغییر باشد. سعی کنید در هفته حداقل هر روز 1 ساعت از وقت خود را به باشگاه اختصاص دهید تا عضله‌های شما همیشه آماده تغییر و بیدار باشند. البته این را در نظر داشته باشید که فقط باشگاه رفتن ورزش به حساب نمی‌آید. شنا کردن، کوه نوردی و تمام فعالیت‌هایی که باعث تحریک ماهیچه‌های شما به سمت پیشرفت شوند ورزش به حساب می‌آید. به این طریق نه تنها حس می‌کنید که جذاب‌تر به نظر می‌رسید بلکه این موضوع بر روی سلامتی بدنی شما نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

همیشه یک پله از دیگران جلوتر باشید

جلو بودن از دیگران در زمینه‌های مختلف نیز جذابیت خاصی را برای شما به دنبال خواهد داشت، این مورد برای خودخواهی نخواهد بود و فقط شما را فردی با ثبات و کاملا برنامه ریزی شده در چشم دیگران جلوه خواهد داد.

نظر شما چیست؟ چه چیز دیگری را پیشنهاد می‌دهید؟

امتیاز: 4.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.