با جذاب ترین مرد سال 2021 مجله people بیشتر آشنا شوید

امسال عنوان جذاب ترین مرد سال 2021 مجله PEOPLE را، پل راد هنرپیشه آمریکایی به خود اختصاص داد. او به سختی این عنوان را برای جذاب ترین مرد 2021 پذیرفت. این بازیگر 52 ساله مهربان، خوش برخورد و سخت کوش، تمام ویژگی‌های که به او نسبت دادند را پذیرفت اما عنوان جذاب‌ترین مرد جز مواردی نیست که او در خودش ببیند.

جذاب ترین بازیگر سال 2021

او می‌گوید “من میدانم که وقتی مردم بفهمند که پل راد برای عنوان جذاب ترین مرد سال 2021 انتخاب شده‌است با خود می‌گویند ‘چی؟’ و متعجب می‌شوند. این تواضع من را نمی‌رساند ولی افراد زیادی هستند که باید این عنوان را قبل من دریافت کنند.” او همچنین می‌گوید “وقتی راجع به خودم فکر می‌کنم، خود را به عنوان یک همسر و یک پدر تصور می‌کنم، دقیقا همان چیزی که هستم. موقعی که کار نمی‌کنم با خانواده‌ام وقت می‌گذرانم و این چیزی است که بیشتر از همه دوست دارم .”

زندگی حرفه‌ای پل راد

پل استفن راد (زاده 6 اوریل 1969) بازیگر، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی است. والدین او یهودی انگلیسی تبار هستند و خود او متولد‌شده نیوجرسی ایالات‌متحده است. او در دانشگاه کانزاس و آکادمی هنرهای دراماتیک آمریکا، قبل از این که اولین نقش خود را به عنوان یک بازیگر در سال 1991 بازی کند، تئاتر خوانده بود.

برخی از فیلم‌های راد:

  • Clueless (1995)
  • رومئو + ژولیت (1996)
  • تابستان داغ آمریکایی (2001)

برخی فعالیت‌های گویندگی:

  • افسانه ران بورگوندی (2004)
  • Knocked Up (2007)
  • This Is 40 (2012)
  • Mute (2018)

او همچنین نقش مرد مورچه‌ای را در دنیای سینمایی مارول بازی کرده‌است. راد علاوه بر حرفه سینمایی‌اش، در برنامه‌های تلویزیونی متعددی از جمله سریال کمدی معروف Friends در نقش مایک هانیگان نقش آفرینی کرده‌آست. همچنین در سال 2019 جز 100 سلبریتی فوربس انتخاب شد. او در یک نقش دوگانه در سریال کمدی نتفلیکس Living with Yourself بازی کرد که نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد را برای خود به ارمغان آورد. در سال 2003 راد با جولی یاگر ازدواج کرد، که با او در دفتر تبلیغاتبی خود آشنا شده‌بود، آن‌ها در راینبک نیویورک با دو فرزند خود زندگی می‌کنند.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

۸ دیدگاه

  1. Avatar مهدیه گفت:

    نخیرم کرم بورسین جذاب ترین مرد 2021 هست

  2. Avatar اتنا گفت:

    چه باحال و جذاب

  3. Avatar امیر گفت:

    یاد سریال فرندز بخیر

  4. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    ب نظر من لیاقتشو داره شخصیت جذاب و دوست داشتنی ای داره واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.