رختخواب سبک بوهو

معرفی طرح‌هایی از رختخواب سبک بوهو برای فصل بهار – بخش دوم

در فصل پرطراوت زندگی دوباره، همگی ما نیاز به تغییر و دور ریختن داشته‌های قدیمی‌مان هستیم. این تغییر فصل همچنین فرصتی مناسب برای ایجاد تغییراتی در فضای داخلی خانه هم خواهد بود. یکی از راه‌های جذاب برای استقبال از روزهای روشن‌تر و هوای گرم‌تر پیش‌روی، کمی خنکی و سبکی از سبک بوهو در اتاق خواب شما است. در ادامه با همراهی دینو می‌توانید بخش دوم معرفی طرح‌هایی از رختخواب سبک بوهو برای فصل بهار را بخوانید و از آن‌ها برای انرژی بخشیدن به فضای زندگی خود استفاده کنید.

رختخواب سبک بوهو

بوهو سبکی از دل طبیعت و همراه با آهنگی از آزادی است. الگوها و رنگ‌هایی که پایه و اساس ظاهری سبک بوهو را تشکیل می‌دهند، به شما کمک می‌کنند با تلاش بسیار اندک، یک فضای مجلل خلوت در اتاق خود ایجاد کنید. چاپ‌هایی با بافت‌ها و طرح‌هایی از گل‌های فراوان و رنگ‌های غلیظ، بیشتر مناسب فصل بهار هستند. در این جا با بخش دوم معرفی طرح‌هایی از رختخواب سبک بوهو برای فصل بهار آشنا خواهید شد. با هم ببینیم.

6. لحاف مخملی

رختخواب سبک بوهو - 6. لحاف مخملی

این لحاف مخملی از چشم اندازهای پرزرق و برق باغ‌های معروف کاخ لوکزامبورگ در پاریس الهام گرفته شده است. با انبوهی از رنگ‌های روشن و گل‌های سرزنده که در پس زمینه آبی نیمه شب به زیبایی به چشم می‌آیند. این نوع طرح‌ها در سبک بوهو، تا حدودی نادر هستند. ویژگی این لحاف مخملی کلاسیک این است که به همان اندازه شیکی و زیبایی خود، همواره با مد روز هماهنگ می‌شود.

7. دو طرح پشت و رو

رختخواب سبک بوهو - 7. دو طرح پشت و رو

تنها چیزی که می‌تواند بهتر از خرید مجموعه رختخواب مورد علاقه‌تان به سبک بوهو باشد، یک سرویس خواب با دو طرح به صورت پشت و رو است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا بین طرح‌های گلدار روی یک پس زمینه سفید و نقوش سنتی کوچک که در برابر یک آبی سرمه‌ای تند قرار دارند، انتخاب کنید. چنین حالتی در واقع بهترین راه برای به روز نگه داشتن دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما است، فارغ از این که در چه فصلی هستید.

8. مجموعه چاپی مدالیون

رختخواب سبک بوهو - 8. مجموعه چاپی مدالیون

استفاده از نقوش اسلیمی با طرح‌هایی از گل‌های ریز مشخصه بارز این مجموعه است. با این حال باید توجه داشته باشید که همیشه یک طراحی گسترده بر کل قطعه حاکم نمی‌شود. شما در این مجموعه چاپی شاهد ترکیبی از الگوهای بزرگ به همراه گل‌های نرم‌تر و پیچیده‌تر برای ایجاد تصویری بی‌نظیر هستید.

9. طرح بهاری اسلیمی دو رویه

رختخواب سبک بوهو - 9. طرح بهاری اسلیمی دو رویه

اگر به دنبال یک ظاهر پرجنب و جوش و تازه در فصل بهار هستید؛ اما، نمی‌توانید ذهن خود را روی یک الگوی خاص از یک طرح یا رنگ مشخصی متمرکز کنید، این مجموعه رختخواب دو رویه را در نظر بگیرید. این مورد دارای طرح‌های از نقوش اسلیمی ویژه سبک بوهو است. بهترین قسمت چنین انتخابی، این است که به راحتی می‌توان با پشت و رو کردن آن، نمای کاملا متفاوتی را به نمایش گذاشت.

10. الگوی بته جقه

رختخواب سبک بوهو - 10. الگوی بته جقه

برای داشتن نگاهی جسورانه از سبک بوهو، به سراغ این نوع طرح‌ها بروید. این مجموعه رختخواب زیبا دارای الگوهای ریز و کاملا دقیقی از بته جقه و گل‌های سنتی در مرکز تصویر هستند. جزییات فراوان این طرح با جریان‌های سبز دودی (گونه‌ای سبز مایل به آبی و تیره‌تر از فیروزه‌ای)، قرمز و زرد همراه شده و یک طراحی ترکیبی و پیچیده را تشکیل داده است.

11. طرحی با الهام از یک باغ

رختخواب سبک بوهو - 11. طرحی با الهام از یک باغ

داشتن حال و هوای بهاری بدون ادای احترام به گل‌ها و شکوفه‌هایشان، بی‌معنی خواهد بود. این روتختی، دارای رنگ‌های روشن براقی مانند قرمز، صورتی، مرجانی، آبی و سبز روی یک پس زمینه کرم است که طراوت بهاری را با خود به همراه دارند. همچنین زیبایی ظاهری غیرقابل انکاری با الهام از یک باغ به خوبی ایجاد شده است.

12. مجموعه آبی سرمه‌ای  ظریف

12. مجموعه آبی سرمه‌ای  ظریف

خوب است بدانید که دلیلی ندارد اگر شما برای رسیدن به یک ظاهر دیوانه کننده، بخواهید ده‌ها رنگ مختلف را به طرح موجود خود اضافه کنید. به جای انتخاب وصله و تصاویر گل‌های رنگارنگ، این مجموعه که از الگوهای شاداب و بته جقه و نقوش اسلیمی را ظببینید و کمتر نگران رنگ‌ها باشید.

13. مجموعه ای از الگوهای گل‌دار با جریان‌های آبی

13. مجموعه ای از الگوهای گل‌دار با جریان‌های آبی

چه در زمینه لباس باشد و چه در دکوراسیون و چیدمان یک فضای داخلی، زیبایی و طبع ظریف سبک بوهو در این است که همه آن‌ها از الگوهای شلوغ برای ایجاد یک تصویر کوتاه در آخر استفاده می‌کنند. این مجموعه تختخواب یک نمونه کامل از این اصل می‌باشد. یک مدالیون بسیار بزرگ که با جریان‌های گل‌دار روی یک پس زمینه آبی سرمه‌ای ویژه قرار دارد.

14. طرح هندسی

14. طرح هندسی

بیشتر پارچه‌های سبک بوهمی از الگوهای گل و بته جقه  بسیار دقیق در طرح‌های خود استفاده می‌کنند. اما برای داشتن طرحی چشم نواز و متفاوت، می‌توانید به سراغ نقوش هندسی نیز بروید. این گسترش سبک دارای طرح‌هایی از گل و اشکال هندسی است که الگویی غیرمنتظره را ایجاد می‌کند.

درباره معرفی طرح‌هایی از رختخواب سبک بوهو برای فصل بهار چه نظری دارید؟ از این سبک زیبا برای ما بگویید. مشتاق نظرات ارزشمند شما هستیم.

منبع: Best Life

بیشتر بخوانید: معرفی طرح‌هایی از سبک بوهو در سرویس رختخواب برای فصل بهار – بخش اول

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی سبز : چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن با رنگ سبز

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.