5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا را بشناسید

همه ما تلاش می‌کنیم تا زندگی خودمان را بیش از پیش بر اصول پایداری استوار کنیم. آیا شما تا به حال در مورد تاثیر محیطی مبل خانه خود فکر کرده‌اید؟ زمانی که بعد از یک هفته پر استرس روی آن لم می‌دهید و آرام می‌شوید چطور؟ آیا می‌دانید که درختان استفاده شده در میز آشپزخانه چوبی شما را در جنگل جایگزین کرده‌اند یا خیر؟ ما به شما 5 نام تجاری برتر برای مبلمان پایدار و بی‌نظیر در اروپا را معرفی می‌کنیم. هدف این شرکت‌ها، ایجاد مبلمانی با کوچک‌ترین تاثیرات مخرب زیست محیطی است. در ادامه با ما همراه باشید.

مبلمان پایدار چیست

امروزه شاهد تولید محصولاتی هستیم که در پروسه تولیدشان به محیط زیست آسیبی نرسانده و یا آن را به حداقل رسانده‌اند. شرکت‌هایی در اروپا و سایر نقاط جهان پیشگام طراحی محصولاتی شده‌اند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند. همچنین در این طراحی‌ها ایده‌هایی از قبیل بازیافت مواد مصرف شده و زباله‌ها مشاهده می‌شود. اکنون با نام‌های تجاری برتر اروپا در طراحی مبلمان پایدار آشنا شوید:

Adventures in Furniture

5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا-Adventures in Furniture

Adventures in Furniture، یک شرکت تاسیس شده در لندن است. نمایشگاه‌های آن که در Islington و Chiswick فعالند، محصولات را به انگلستان ارائه می‌کنند. بیش از 90 درصد قطعات آن‌ها در اروپا تولید می‌شوند. مدیران آن همواره اطمینان حاصل می‌کنند که محصولات‌شان از 100 درصد چوب خالص ساخته شده باشد. این چوب‌ها همه طبق FSC  (شورای نگهداری جنگل‌ها) گواهی شده و قابل بازیافتند. گواهی‌نامه FSC نشان می‌دهد که چوب تهیه شده برای مبلمان، از جنگل‌های پایدار است. جنگل‌هایی که با برنامه مدیریت شده‌اند، درختان پرورش داده شده و از تنوع زیستی در جنگل‌ها حفاظت می‌شود. آن‌ها قصد ساخت مبلمانی با کیفیت ساختاری و زیبایی ویژه دارند، که عمر طولانی ای را سپری کند.

در تصویر بالا، قفسه کتابی از نوع چوب ساج رگه‌دار با شروع قیمت از 2،409 پوند را می‌بینیم.

Grüne Erde

5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا-Grüne Erde

شرکت اتریشی Grüne Erde، احترام به رابطه بین طبیعت و انسان را اولویت کاری خود می‌داند. متعهد به ایجاد محصولات پاسخگوی اجتماعی و اکولوژیکی است. با در نظر داشتن مبحث پایداری، این شرکت طراحی محصولات خود را با کیفیت بالا با مواد طبیعی و قابل تجدید انجام می‌دهد. این شرکت رده بالای تولیدکننده محصولات دوست‌دار محیط زیست، تنها از چوب‌های ناب جنگل‌های اروپایی استفاده می‌کند. 75 درصد آن‌ها از جنگل‌های اتریشی که توسط قانون تنظیم شده جنگل‌داری احیاشده، می‌باشند. جایگزینی درختان در جنگل‌ها پس از قطع‌شان امری ضروری است. مبلمان‌های این شرکت نیز گواهی شده GOTS (استاندارد نساجی آلی جهانی) هستند. بدین معنی که تمام زنجیره تولید دارای تاییدیه آلی و زیست محیطی است.

تصویر مربوط به تخت خواب تندا با پارچه دوخته شده به بدنه می‌باشد ک شروع قیمت آن از 2.815،83 یورو است.

Mater

5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا-Mater

در سال 2006 در کپنهاگ تاسیس شده اما اکنون در لندن، کپنهاگ و هامبورگ فعال است. این شرکت علاقه‌مند دادن زندگی دوباره به ضایعات و مواد قراضه می‌باشد. این در حالی است که همزمان در طراحی مبلمان‌های خود، هنر می‌آفریند. Mater متعهد به بازیافت و استفاده مجدد از مواد است که در غیر این صورت به تنهایی نیز کاربرد دارند و استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، محصولات آلومینیومی خود را با استفاده از اجزای ماشین بازیافت شده و چرخ‌های دوچرخه‌ها ساخته است.

مجموعه صندلی‌های اقیانوسی، به عنوان اوج شاهکار هنری این شرکت، استفاده دوباره از مواد ضایعاتی را به سطوح بالاتر می‌برد. فرایند طراحی این خلاقیت هنری، شامل شستن شبکه‌های توری کارکرده، خشک کردن و تکه تکه کردن آن‌ها و تبدیل‌شان به گلوله‌های فلزی برای ساخت محصول نهایی است. از دیگر کارهای این شرکت، استفاده از چوب‌های درختان انبه که در گذشته که دیگر درخت از بار دادن می‌افتاده یا سوزانده می‌شده و یا در طبیعت رها می‌شده تا تجزیه شوند، است.

تصویر بالا میز اقیانوسی 395 یورو و صندلی اقیانوسی 169.00 یورو است.

Bolia

5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا-Bolia

Bolia دارای طیف وسیعی از محصولات ساخته شده از پارچه Bergo است. این پارچه پلی‌استر ساخته شده از بطری‌های پلاستیکی بازیافت شده است. در تولید آن‌ها هیچ مواد خام جدیدی استفاده نمی‌شود. علاوه بر این، آن‌ها از پشم 100 درصد استفاده می‌کنند. پنبه و پارچه‌های بازیافتی، 100 درصد عاری از فلزاتی همچون نیکل، سرب یا کروم هستند. چرم مورد استفاده در مجموعه‌ها کاملا قابل پیگیری است. این شفافیت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فرایند تولید از کشاورز به خانه شما را به راحتی دنبال کنید. این مبلمان فقط در اروپا تولید می‌شود. طبق فلسفه کاری شرکت، اولویت اصلی نهایت استفاده از یک محصول است.

تصویر نشان‌دهنده یک کاناپه 3 نفر به همراه قسمت استراحت و دو میز عسلی آن به قیمت 3.883 یورو می‌باشد.

Ekomia

5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا-Ekomia

Ekomia در برلین بنیان‌گذاری شده که تولید مبلمان سازگار با محیط زیست با مواد بدون آلودگی را وعده داده است. شرکت مبلمان آلمانی از چوب خالص طبیعی استفاده می‌کند. ساخت قطعات با کیفیت بالا انجام می‌شوند که دوام زیادی دارند. اگر محصولات ضربه دیده یا خراشی روی آن‌ها به وجود آید، به راحتی قابل تعمیر هستند. قطعات چوب خالص همچنین نیاز به چسب بسیار کمی دارند. مقداری بسیار کمتر از انواع دیگر چوب پرداخته شده مانند چوب پنبه. مبلمان زیست محیطی تولیدی توسط کاغذ بازیافتی و چوب پنبه هنگام بسته‌بندی محافظت می‌شوند. این امر به جهت جلوگیری از صدمات احتمالی صورت می‌گیرد. این مبلمان به طور مستقیم پس از تولید به خانه شما منتقل می‌شود.

Ekomia همچنین پروژه‌های احیای جنگل‌ها را از طریق Atmosfair تامین می‌کند. دلیل اصلی آن کاهش میزان انتشار کربن تولید شده در حمل و نقل است. هنگامی که شما به قسمت پرداخت می‌روید، آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که ببینید چند درخت به عنوان نتیجه سفارش شما دوباره کاشته خواهند شد.

تصویر گرفته شده از میز کم ارتفاع کروزبرگ ساخته شده با بلوط وحشی با قیمت 1.000 یورو است.

شما دیگر چه شرکت پیشگام در زمینه طراحی مبلمان پایدار و حفاظت از محیط زیست را پیشنهاد می‌کنید؟

بیشتر بخوانید: نجات زمین : چگونه زمین را از خطر از بین رفتن نجات دهیم؟ (قسمت اول)

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    ای کاش از متخصصان مبل داخلی هم مقاله ای مینوشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.