سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی یکی از هنرمندان پرکار تلویزیون در سن ۷۶ سالگی درگذشت

طبق گزارش‌های منتشر شده متاسفانه سیروس گرجستانی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، صبح امروز یعنی ۱۲ تیر ۹۹ بر اثر سکته قلبی درگذشت. سیروس گرجستانی در سال ۱۳۲۳ در انزلی متولد شد و در نهایت در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. ظاهرا ایشان شب گذشته در بیمارستان بستری بودند و صبح امروز جان خود را از دست دادند.

از بازی‌های موفق و درخشان سیروس گرجستانی می‌توان به سریال‌های طنز او یعنی «متهم گریخت»، «زن بابا» و «گاو صندوق» اشاره کرد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به سریال تلویزیونی «آنام»، «کلاه پهلوی»، «خوش نشین‌ها»، «شهریار»، «پشت کنکوری‌ها»، «ولایت عشق»، «امام علی» و «صاحب دلان» اشاره کرد. یکی از درخشان‌‌ترین سریال‌های گرجستانی بازی در نقش دوران پیری شهریار بود. در این روزها نیز شاهد جدیدترین کار او یعنی سریال شاهرگ از این هنرمند عزیز کشورمان روی آنتن تلویزیون هستیم.

سیروس گرجستانی

کارهای سینمایی این هنرمند نیز شامل فیلم‌های «ما همه با هم هستیم»، «قانون مورفی»، «نهنگ عنبر»، «سیزده گربه روی شیروانی» و «یکی بود یکی نبود» بوده است. سیروس گرجستانی یکی از هنرمندان بسیار فعال و پرکار بوده که در تمامی زمینه‌های تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت داشته است. از فعالیت‌های ایشان در تئاتر می‌توان از «عشق آباد»، «دندون طلا»، «معرکه در معرکه»، «دکتر کنوک»، «مخمصه»، «آنتیگون» و «بلبل سرگشته» نام برد.

گرجستانی از اواخر دهه ۴۰ یا به قولی سال ۱۳۵۰ وارد عرصه هنر شد و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. پس از آن وارد عرصه‌ی سینما و تلویزیون شد و بیش از ۴۰ تا ۵۰ فیلم سینمایی بازی کرد. در نهایت متاسفانه این بازیگر خوب و پرکار کشورمان را از دست دادیم و درگذشت ایشان را تسلیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: محمدعلی کشاورز درگذشت و سینمای ایران پدر سالار را از دست داد!

امتیاز: 4.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar کوروش گفت:

    خدایش بیامرزد 🤲

  2. Avatar kambiz گفت:

    روحشون شاد.

  3. Avatar پردین گفت:

    بازیگر خوبی بود.
    خدایش رحمت کناد.

  4. Avatar M o r d a b گفت:

    روحت شاد طناز ناز و نازنین سینما و تلویزیون ایران … به لطف خدا با لبخندهایی که بر لبان مردم نشاندی جایت در بهشت برین محفوظ است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.