شغل های جنیفر لوپز

آیا می‌دانید شغل های جنیفر لوپز قبل از به شهرت رسیدن او چه بود؟

جنیفر لوپز یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوود است که در حوزه‌ی بازیگری، خوانندگی و رقص فعالیت می‌کند و تاکنون موفق به دریافت جوایزی چون گلدن گلاب و گرمی شده است. جنیفر لوپز در مهم‌ترین مراسم‌های آمریکای حضور داشته و هنرنمایی کرده که در این میان می‌توان به اجرای او در مراسم تحلیف ریاست جمهوری سال ۲۰۲۱ نیز اشاره کرد. جنیفر لوپز در این سال‌ها در اوج محبوبیت و موفقیت قرار دارد و یک ستاره‌ی واقعی است اما جالب است بدانید که او قبل از اینکه به شهرت برسد شغل‌های مختلفی را تجربه کرده بود. آیا می‌دانید شغل های جنیفر لوپز قبل از به شهرت رسیدن او چه بود؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

شغل های قبلی جنیفر لوپز

شغل های جنیفر لوپز

جنیفر لوپز قبل از اینکه به یک ستاره تبدیل شود، در پشت صحنه‌ی فیلم‌ها مشغول کار بود و مسئولیت‌هایی ساده و حاشیه‌ای را در صحنه به عهده داشت. او همچنین در حوزه‌ی تئاتر نیز فعالیت می‌کرد و به طور کلی فاصله‌ی زیادی با هالیوود داشت. اما در نهایت سر از فیلم‌های سینمای موفقی در آورد و توانست در سینما به خوبی بدرخشد.

از سوی دیگر جنیفر لوپز در دوره‌ای به عنوان منشی در یک دفتر حقوقی و مالیاتی کار می‌کرد. در واقع در دهه 1980، جنیفر لوپز شنبه‌های خود را در دفتر حقوقی توماس لاوین سپری می‌کرد. توماس لاوین در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۴ با مجله‌ی تایمز اعلام کرده بود که اگر جنیفر لوپز مسیر کاری خود را در حوزه‌ی حقوق ادامه می‌داد قطعا یک وکیل بزرگ و موفق می‌شد. البته ممکن است جنیفر لوپز روزی به وکیل شدن فکر کند و تصمیم بگیرد در این حوزه تحصیل و فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: آیا جنیفر لوپز به صورتش بوتاکس تزریق می‌کند؟
بیشتر بخوانید: چگونه جنیفر لوپز در ۵۰ سالگی سرحال و پرانرژی است؟
بیشتر بخوانید: کدام سلبریتی‌ها بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند؟

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar نمک گفت:

    لپّه می پزید؟

  2. Avatar HGG گفت:

    الان به نظرم هوای نفس غالب شده به مردم و قتی هم بیاد حیوانیت میاد
    چون کسی از اینترنت من ندیم بگه محدود ش کنند و همه داد گرانی و مشکلات دیگه را می زنند
    علت چی؟ من همین الان در خیابان دیدم یک کودک 12 ساله در پارک چه حرفها زشتی میزد
    و اخبار و اموز ش این رفتار از اینترنت الوده که باز گذا شته و دولت و مجلس باعث این مشکل شدند که باز گذاتند و تازه با گرانی به مردم می دهند …که می بایست اینترنت رایگان و محدود ده و سریع بدند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.