طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو

طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو بدون محدودیت سواری برای انواع ناهمواری ها

این روزها که بازار عرضه خودروهای الکتریکی و انواع فناوری‌های مربوط به آن‌ها در سراسر جهان داغ است، بد نیست نگاهی به طراحی جدید و متفاوتی در زمینه سواری‌های تفریحی نیز بیاندازیم. این بار به سراغ یک اسکیت برد برقی می‌رویم که برای رانده شدن روی انواع سطوح مختلف طراحی شده است. در ادامه با همراهی دینو درباره طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو بدون محدودیت سواری برای انواع ناهمواری ها بیشتر بخوانید.

طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو

اگر شما نیز جزو طرفداران اسکیت بردها هستید، خبر خوب این است که در طراحی جدیدی از TeamGee، نوعی اسکیت الکتریکی ساخته شده که بدون تردید نسبت به عملکرد آن در سطوح نه چندان هموار، می‌توانید یک سواری بدون محدودیت را تجربه کنید. اسکیت برد TeamGee Behemoth در هر زمینی با قول حفظ تعادل و چابکی هنگام سواری، انتخابی بسیار مناسب برای ماجراجویی‌های شما خواهد بود. چه سواری شما در جاده‌های کوهستانی باشد یا مسیرهای شنی و بیابانی، طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو به گونه‌ای است که ادعا می‌کند محدودیتی برای سواری با آن وجود نخواهد داشت.

طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو بدون محدودیت سواری برای انواع ناهمواری ها

مشخصات فنی اسکیت الکتریکی

طراحی اسکیت الکتریکی همه جا رو به گونه‌ای بسیار متفاوت از مدل‌های معمولی، امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این موارد را در ادامه مطلب می‌خوانید:

نیروی محرکه

انرژی این لانگ بورد الکتریکی با باتری‌های لیتیوم 12 آمپر ساعت تامین می‌شود. شما می‌توانید با کنترل از راه دور، آن را برای چرخش در حالت‌های 4 سرعته و حالت‌های 4 ترمزه برای کنترل عالی در طول مدت سواری خود که قادر به عبور از شیب‌های 30 درجه است، تنظیم کنید. طراحی باتری به گونه‌ای است که برای سرحال ماندن از فناوری ترمز احیا کننده استفاده می‌کند که هر زمان ترمز کنید، باتری شارژ می‌شود.

متریال ساخت

بدنه از جنس الیاف کربن این اسکیت الکتریکی در موقعیت ارتفاعی بالاتر از حد معمول و چرخ‌های غول پیکر آن مناسب تعادل روی سطوح ناهموار و همچنین مقاوم در برابر آب با قابلیت آفرود و حرکت روی انواع زمین‌ها است.

سیستم تعلیق

در مورد سیستم تعلیق خود تراز شونده و سیستم جذب ضربه در سطح خودرو باید بگوییم که شبیه به سواری یک اتومبیل نرم می‌باشد. طراحی مقعر برد و صفحه اصلی اسکیت، به نوعی اطمینان از جا گرفتن خوب پاها روی آن را تضمین می‌کند تا هنگام سواری روی سطوح ناهموار تعادل خود را از دست ندهید.

کنترل از راه دور

ریموت دستی Behemoth دارای یک صفحه نمایش LCD است که تمام اطلاعات لازم، دقیقا از سطح باتری گرفته تا سرعت زمان واقعی را به شما نمایش می‌دهد.

برد حرکتی

در واقع این اسکیت برد می‌تواند حداکثر سرعت 25 مایل در ساعت را در اختیار شما قرار دهد و با شارژ کامل باتری، تا 22 مایل برد حرکتی داشته باشد.

روشنایی

Behemoth دارای 2 چراغ LED برای حرکت در شب است و برای ایمنی بیشتر، این چراغ‌ها دارای 3 حالت تغییر رنگ خودکار هستند. قیمت این فناوری حدود 2000 دلار آمریکا است.

اسکیت الکتریکی همه جا رو با امکان سواری روی سطوح ناهموار
اسکیت برد TeamGee Behemoth در مسیرهای کوهستانی
حفظ تعادل با چرخ‌های متحرک
حفظ تعادل با سیستم تعلیق فوق العاده

شما درباره اسکیت الکتریکی همه جا رو و طراحی متفاوت آن چه نظری دارید؟ به نظر شما این طرح جدید تا چه اندازه می‌تواند پاسخگوی حرکت روی انواع ناهمواری‌ها باشد؟ دیدگاه‌های ارزشمند خود در این زمینه را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: طراحی مفهومی سگ رباتیک آینده گرایانه و نزدیکترین رقیب Spot بوستون داینامیکس

بیشتر بخوانید: مش ورونوی روی کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری و متریال مینیمال برای جذب حداکثر ضربه

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.