کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular

کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular اولین طراحی 100 درصد قابل بازیافت

بار دیگر غول خودروسازی آلمانی در یک حرکت جدید و بسیار خلاقانه با طراحی ویژه‌ای جهان را متحیر کرد. «بی ام و» (BMW) نگاهی جدید به آینده را وارد صنعت تولید خودرو کرده و انتظارات را بالا برده است. در ادامه همراه دینو با کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular اولین طراحی 100 درصد قابل بازیافت صنعت خودروسازی آشنا شوید.

کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular

کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular اولین طراحی 100 درصد قابل بازیافت

به عنوان یکی از آسیب رسان‌ترین بخش‌های اقتصادی جهان به محیط زیست، صنعت خودرو در سال‌های اخیر شاهد تغییرات عظیمی برای جلوگیری از این آسیب‌ها بوده و به سمت تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی حرکت کرده است. در این میان بی ام با دورنمای i Vision Circular جدید خود یک قدم پا فراتر گذاشته و یک خودروی قابل بازیافت طراحی کرده است. این خودرو که برای عرضه در سال 2040 برنامه ریزی شده، مفهوم پایداری را با حس منحصر به فرد لوکس بودن ترکیب می‌کند. با این طراحی پایدار بی ام و قصد دارد پایدارترین تولید کننده جهان در زمینه تحرک برتر درجه یک باشد. به همین دلیل آی ویژن با استفاده از موادی که 100 درصد قابل بازیافت هستند، تولید خواهد شد. در ادامه تصاویر این طراحی خیره کننده را مشاهده می‌کنید:

خودرویی از آینده BMW i Vision Circular
نمای پشتی BMW i Vision Circular
زیبایی منحصر به فرد در کنار فناوری ویژه BMW
نمای کناری BMW i Vision Circular
کانسپت جدید BMW
BMW i Vision Circular طراحی 100 درصد قابل بازیافت
طراحی بی نظیر فضای داخلی BMW i Vision Circular
نگاهی به آینده جهان در صنعت خودروسازی توسط BMW
کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular اولین طراحی 100 درصد قابل بازیافت

طراحی قابل بازیافت BMW i Vision Circular

طراحی قابل بازیافت BMW i Vision Circular با استفاده از موادی که چرخه عمر محصول را تکمیل کرده‌اند و همچنین استفاده از مواد سازگار با محیط زیست انجام شده است. علاوه بر این، i Vision یک خودروی تمام الکتریکی خواهد بود که از باتری 100 درصد قابل بازیافت استفاده می‌کند. این طراحی بی نظیر از BMW مانند تمامی طرح‌های آن در عین استفاده از فرایندهای ابتکاری، لوکس بودن را به حد اعلای خود رسانده است. در این طراحی هیچ گونه رنگ بیرونی، کروم یا تزئین چرمی برای فضای داخلی استفاده نشده، در حالی که عناصر طراحی برجسته خودرو در واقع یک رابط دیجیتالی هستند که با چراغ‌های جلو ادغام می‌شوند. آرم خودرو با لیزر روی بدنه حک شده و عناصری مانند فرمان به صورت سه بعدی چاپ شده‌اند. برای تایرها نیز ب ام و نوعی لاستیک زنده تولید کرده که از لاستیک طبیعی پایدار ساخته شده است.

این طراحی یک نمونه موفق چشم انداز آینده نگرانه به مبحث حمل و نقل پایدار در سال‌های پیش رو است که توسط بی ام و به بهترین شکل خود مطرح شده است. با رونمایی از این مدل، به طور قطع هدف گذاری سایر خودروسازان جهان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت تا برای خلق آینده‌ای دوست دار محیط زیست، با یکدیگر رقابت کنند. نظر شما درباره کانسپت اتومبیل جدید BMW i Vision Circular چیست؟ آیا این اقدام جدید را برای تغییر رویه در صنعت خودروسازی آینده موثر می‌دانید؟ نظرات و دیدگاه‌های ارزشمندتان را در این باره با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.