ورزشکاران رژیم صهیونیستی

بالاخره بند عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد!

براساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس شورای اسلامی، تصمیمات جدیدی را در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی گرفته‌اند. براساس این تصمیمات جدید و طبق درخواست وزارت ورزش، بند مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تغییر یافت و به قولی حذف شد. در نتیجه ورزشکاران ایرانی از این پس می‌توانند با ورزشکاران رژیم صهیونیستی رقابت کنند و نیازی به باخت اجباری و شکست مصلحتی در مسابقات مختلف جهانی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: شکست مصلحتی قهرمان جودو ایران و دریافت مدال برنز پس از این شکست

عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی

 شاید اکنون برای لغو چنین بند مهمی دیر باشد زیرا در این سال‌های اخیر شاهد شکست‌های زیادی بودیم که در این میان می‌توان به شکست‌های مصلحتی بسیاری از ورزشکاران از جمله سعید مولایی در رشته جودو و علیرضا کریمی در ورزش کشتی اشاره کرد. همچنین می‌توان گفت که طبق این بند در این سال‌ها ورزشکاران زیادی را از دست دادیم که اخیرا سعید مولایی نیز از جمله ورزشکارانی بوده که برای رویای بدست آوردن مدال طلا پناهنده شده است. البته فراموش نکنیم که همین بند موجب به تعلیق درآمدن فدراسیون جودو ایران شد؛ در نتیجه فقط بر ورزشکاران تاثیر منفی نداشت بلکه بر جایگاه ورزش ایران در جهان نیز تاثیرات بدی گذاشته بود.

ورزشکاران رژیم صهیونیستی

در واقع نتیجه این بند چیزی جز شکست، مهاجرت و پناهنده شدن ورزشکاران کشورمان نبوده است و این قانون که برای همه‌ی ورزشکاران دست و پا گیر بود، باعث شد تا تصمیم بگیرند با پرچم کشورهای دیگر رویاهای ورزشی خود را محقق سازند. به هر جهت دیر بود اما تصمیم خوبی بود و حداقل از این قبیل مشکلات در آینده برای ورزشکاران و افتخارات جهانی کشورمان وجود نخواهد داشت. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تعلیق فدراسیون جودو ایران پس از باخت اجباری سعید ملایی در انتخابی المپیک 2020 توکیو

بیشتر بخوانید: سعید ملایی پس از شکست در انتخابی المپیک 2020، درخواست پناهجویی داد و درخواست او پذیرفته شد!

امتیاز: 3.8 از 5 (17 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳۰ دیدگاه

  1. Avatar ایرانیزه گفت:

    اسراییل نام مقدسی است و به فرزندان حضرت یعقوب گفته میشود مواظب کلمات خودتان باشید ولی کشوری که با حیله انگلستان در خاورمیانه تشکیل شده که در ان عده ای یهودی وامانده درمانده تحقیر شده ذلیل از سراسر دنیا انجا جمع شده اند تا با خرید زمین های فلسطینی های تنبل کم سواد تنبل مفت خور انجا کشوری ایجاد کنند کاملا تقلبی و دروغین و غصبی است و ایجاد یک کشور یهودی که فقط به دلیل دین بخصوصی بتوانند سرزمینی را تصرف کنند و انجا زندگی کنند حداقل امروزه خلاف تمامی قوانین حقوق بشری و سازمان ملل و قوانین مدرن امروزی است این را همه ادمهای عاقل روی کره زمین میدانند ولی اگر زمان حضرت یعقوب و موسی بود چرا انها میتوانستند چنین تصرفی کنند چون خود خداوند در قران به موسی فرمود که به قوم بنی اسراییل بگو بروند و با کافران بجنگند و انها را از سرزمینشان بیرون کنند و جایگزین انها در ان مکان شوند که قوم بنی اسراییل بدلیل تنبلی و مفت خور بودن و ندادن و ذلیل بودن قبول نکرده و به موسی طعنه زدند که ای موسی خودت و خدای خودت بروید و با انها بجنگید بعد ما وارد ان سرزمین میشویم که بخاطر این طرز حرف زدن خداوند گفت حکم کردیم چهل سال اواره باشند در سرزمین های اطراف فلسطین ولی اگر قوم یهود بخواهند بعد از نازل شدن دین اسلام چنین غلط زیادی بکنند که با مسلمین وارد جنگ شده و دینی را که خداوند از درجه اعتبار ساقط کرده منظورم دین یهود است را جایگزین اخرین دین خداوند که اسلام است بکنند باید همه انها را قتل عام کرد و تا اخرین نفر انها را تعقیب کرده و به قتل رسانید این دستور خداوند است به تک تک مسلمانان در هر کشوری با هر زبانی و هیچ مدل مصالحه م صلحی نباید باشد این کاملا مطابق قران کریم است حالا اینکه ما بتوانیم با انها مسابقه ورزشی بدهیم یا ندهیم باید مصلحت سنجی کرد والا تکلیف این کشور غصبی دروغین و قاتل یهودی کاملا تعیین شده است

    • Avatar ایرانی گفت:

      واقعیت اینه که یهودیت بیشتر از این که دین باشه، نژاده.
      آورندگان و پیروان تمام دین ها آن دین را تبلیغ می کنند، از اسلام و مسیحیت گرفته تا بودیسم و تائوئیسم و …. اما آیا تا به حال دیده اید که یهودی ها دینشان را تبلیغ کنند؟
      یهودی ها دینشان را تبلیغ نمی کنند زیرا که فقط کسی می تواند دین یهودی داشته باشد که از قوم بنی اسرائیل (یهودی) باشد.

  2. Avatar ایرانی گفت:

    “در نتیجه ورزشکاران ایرانی از این پس می‌توانند با ورزشکاران رژیم صهیونیستی رقابت کنند و نیازی به باخت اجباری و شکست مصلحتی در مسابقات مختلف جهانی نخواهد بود.”
    کاملا نادرست است. این بند حذف شده تا گزک و بهانه به دست فدراسیون های جهانی نده که بگن سیاست در ورزش دخالت می کند و فدراسیون های ایران را تعلیق کنند. همچون گذشته، ورزشکاران ایرانی با اسرائیلی ها مسابقه نخواهند داد.

    “شاید اکنون برای لغو چنین بند مهمی دیر باشد زیرا در این سال‌های اخیر شاهد شکست‌های زیادی بودیم”
    این هم نادرست است. کدام شکست های زیاد؟!!! 🤔 در 4-5 سال گذشته کلا 3-4 مورد بودند که خیلی هم شبکه های ماهواره ای روشون مانور دادند. دلیل بیش از 80% مهاجرت ها هم پول است و نه مسابقه ندادن با اسرائیلی ها. فقط یکی این سعید مولایی بود که مهاجرتش به خاطر اسرائیل بود. بعضی هم (مثل چند تا کاراته کا) چون جایی در تیم ملی ندارند (به خاطر وجود ورزشکاران قوی تر)، به کشورهای دیگر (مثل سوئد) رفته و زیر پرچم اونها می روند.

  3. Avatar نادر گفت:

    افتضاحی که در تاریخ ثبت شد بعد از 40 سال به نتیجه رسیدن قانون به ضرر ملت بوده نه نفع.

  4. Avatar مهدی گفت:

    کمی مطالعه بد نیست آقای نویسنده ی این متن. مسابقه ندادن دو کشور که با هم اختلافات دارند امری عادی در دنیاست و کاملاً پذیرفته شده. حالا اگر اون لکه ننگ، کشور جعلی اسرائیل باشه دیگه تکلیف معلومه!

  5. Avatar reza گفت:

    علی عقل کل تکثیر شده!

  6. Avatar محمدجواد گفت:

    نکته‌ی اول اینکه اسرائیل یک کشور نیست، یک غده‌ی سرطانی هست، و این قضیه هم تنها به مسئله‌ی ورزش ختم نمیشه، بازی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی یعنی اینکه این غده رو به عنوان یک کشور به رسمیت میشناسیم، متأسفانه یکی از مشکلات سیستم آموزشی ما، برخلاف دشمن، اینه که به بچه‌هامون دشمن‌شناسی و دلایل اینکه اونا با ما میجنگن و نمیتونن ما رو ببینن و حتی اینکه دشمن اصلا یعنی چه؟؟؟ رو یاد نمیدیم، و بعضیامون هم خیال میکنیم خیلی زرگیم با زدن این حرفا، در حالیکه میدونیم تنها داریم خودمون رو بازی میدیم! یا یه عده‌ای دارن با بعضی مقاله‌ها بازیمون میدن! همه‌ی مشکلات ورزش کشور به خاطر منع برگذاری مسابقات با این رژیمه؟ با عقل جور درمیاد؟ عزیزان به جای این بحث‌های سطحی که فقط داریم خودمون رو بازی میدیم و تنها کسانی که این وسط کلاه سرشون میره ما ها هستیم، باید بریم کمی عمیق شیم توی این مسائل که اصلا اسرائیل چرا اینجا اومده و داره چه اهدافی رو دنبال میکنه، و یا اینکه دیگه چیکار باید بکنه تا بعضیامون بهش بگیم دشمن، اینجوری دیگه گول ظاهرسازی‌ها رو نمی‌خوریم و زیر دعوای سیاسی، قدرت تحلیلمون رو از دست نمیدیم. با تشکر امیدوارم منتشر بشه.

    • Avatar هادی گفت:

      ایران و اسراییل در مجامع عمومی و جاهایی که عضو اند با یه صندلی. کنار هم می شینن بینشون ایرلنده فکر کنم یعنی سیاست مدار های ما کنار دست اسراییلی ها با سه کشور اختلاف نشستن بد این صحبت ها رو مطرح می کنن
      ما رو گیر اوردن

    • Avatar سعید گفت:

      دقیقا . اسرائیل اگر کشور بود که ما باهاش رقابت میکردیم . اونم یکی مثل آمریکا (البته نسخه بی ریخت ترش!) . ما حتی اونو به رسمیت نمیشناسیم به عنوان کشور. فقط یه مشت غاصب تروریست هستن همین

  7. Avatar امیرحسین گفت:

    با سلام 22 کشور دنیا با اسرائیل مسابقه نمیدن
    البته نه به شدت ایران و اینکه در دنیا یک امر پذیرفته شده است که یکسری کشورها که با هم اختلاف دارن هیچ وقت مسابقه ندن
    نمونه روسیه و اکراین این اواخر که حتی تو قوانین لیگ قهرمانان اومده که باشگاهی از این دو کشور باهم نیوفتن
    مثال بعدی جبل الطارق و اسپانیا. بعدی آذربایجان و ارمنستان
    مشکل از بی عرضگی وزیر ورزشه که این عدم رویارویی رو تو مجامع بین المللی قانونی نمیکنه

    https://osint.ir/%d8%af%db%8c%d9%be%d9%84%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b6%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%a6%db%8c%d9%84/?unapproved=236&moderation-hash=59b618110a525235a5bde17e2ecb700f#comment-236

  8. Avatar ال گفت:

    البته اگه اتوبوس ورزشکار مربوطه نره ته دره! ساده ترین افراد تاریخ کسایی بودن که به اینا اعتماد کردن و چوبشم خوردن

  9. Avatar عباس گفت:

    اول اسم کشورو یاد بگیرین حتی جر ات ندارین بگین اسرائیل! با این عقایدتون دنیا رو…

    • Avatar احمد گفت:

      داداش اسراییلی وجود نداره همش مال فلسطینی هاست

      • Avatar milad گفت:

        من خودم ورزشکارم حرفه ایم اگر در کشور یهود اسرائیل مسابقات باشه سعی میکنم شرکت کنم و ارزش برای حرف … قائل نیستم

        • Avatar امیر گفت:

          می تونی به صورت قانونی بری یه کشور دیگه بعد میتونی با هرجا که خواستی مسابقه بدی. وقتی تو این کشور فعالیت مالی داری، میتونی تو این کشور کار کنی، میتونی از حقوقی که دولت بهت میده استفاده کنی، میتونی از خدمات شهری استفاده کنی، باید قوانین کشور رو هم رعایت کنی. ولی اینو همه میدونن که میتونی بری یه کشور دیگه…

        • Avatar هل گفت:

          جهننندددددم 😊😊😊

    • Avatar محسن گفت:

      سلام ، ببینید اسرائیل اصلا کشور نیست ، یک رژیم غاصبه که 2 درصد زمین های فلسطینیها رئو خریدند و بقیشو غصب کردند یعنی به زور گرفتند و خودشونو کشور می دونن ، در صورتی که باید اونجا رو به فلسطینی ها پس بدهند و اونها حق دارند برای کشورشون تصمیم بگیرند.
      در این مورد تحقیق کنید.

  10. Avatar ادریسی گفت:

    این که نویسنده دلیل مهاجرت ها، پناهنده شدن ها، ناکامی ها و … را در این یک بند میداند کمی از انصاف به دور است.
    اما اگر واقعا موجب موفقیت های روزافزون شود ما هم خوشحال میشویم

  11. Avatar مسعود گفت:

    نه اون جور که تصور میکنید نیست. اوضاع به همون روال سابق هست، فقط وجود این بند باعث میشد که ورزش ایران از سوی کمیته جهانی المپیک تعلیق بشه. اما با حذف این بند این اتفاق به این راحتی ممکن نمیشه. بعید میدونم ورزشکارها بتونن باز با نماینده های اسراییلی مسابقه بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.