فال متولدین خرداد

فال متولدین خرداد – مردان و زنان این ماه چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

در حال تجربه آخرین روزهای ماه دوم از سال جدید هستیم و به زودی وارد آخرین ماه بهار، یعنی خرداد دوست داشتنی خواهیم شد. در فاصله اندکی مانده به این ماه، بد نیست که با خواندن فال متولدین خرداد کمی با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن فال، به‌خصوص فال ماه تولد بسیار سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین خرداد برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولدشان در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین خرداد ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین خرداد – مردان

مردان خردادی اغلب نه خیلی بلند قداند و نه  خیلی کوتاه. آنها خوش اخلاق، خوش صحبت و راستگو هستند و کارهای خود را با صبر و حوصله به سرانجام می‌رسانند. خرداد ماهی‌ها عیب‌های دیگران را به روی‌شان نمی‌آورند و از افراد حسود و بدخواه دوری می‌کنند. آنها با خدا رابطه خوبی دارند و فرزند محبوب پدر و مادر به حساب می‌آیند. خال و نشان در چهره، پشت و سینه آنها خوش یمن است و باعث عزیز شدن آنها نزد دیگران می‌شود.

تجارت و کشاورزی برای مردان خردادی شغل‌های درآمدزا است و سفرهای طولانی در طالع آنها ثبت شده است. آنها روزی حلال کسب می‌کنند و معمولاً طبعی سرد و تر دارند. قبل از بلوغ خود با خطر مواجه می‌شوند که در صورت گذر از آن تا 40 سالگی به رفاه می‌رسند. در طالع آنها دیده شده که از دو زن، مادر و همسر خیر خواهند دید. یکشنبه و پنج‌شنبه روزهای مبارک مردان خرداد است.

فال متولدین خرداد – زنان

زنان خردادی خوش‌رو، قدبلند، خوش‌پوش و همسر دوست هستند. آنها مهربان، چرب‎زبان و در عین حال زود رنج و حساس‌اند. این دسته با وجود قلب مهربانی که دارند و کمی که همیشه به دوستان خود می‌کنند، اهل شوخی و دوستی با افراد خوش‌گذران نیستند و بیشتر طالب دانایی و فهم بیشترند. این زنان معمولاً دردهایی در ناحیه شکم را تجربه خواهند کرد که به علت سردی و خشکی است. خال و نشان این افراد در ناحیه سینه برای آنها خوش یمن است.

متولدین خرداد در زندگی سختی و رنج بسیاری را تجربه می‌کنند، اما در نهایت به آنچه که مایه رضایت قلبیشان هست دست پیدا می‌کنند. آنها باید از غیب دوری کنند و به خدا پناه ببرند، چرا که زبان آنها گاهاً مشکلات زیادی برایشان به ارمغان میاورد. زنان خردادی مسافرت‌های زیادی در طالع خود دارند. رنگ‌های آبی و انگشتر زمرد برای آنها بسیار خوش‌یمن است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اسفند

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه فروردین

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اردیبهشت

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.